Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei nyt järkeä kirppishintoihin

Vierailija
15.06.2021 |

Minäpä aloitan: b-luokan toimintaelokuvat (DVD) 2-3 euroa/kpl. Marimekon kivi-tuikkukipot 15 euroa. Paula-kahvipurkki peltiä 25 euroa.

Sitten ihmetellään kun kauppa ei käy..

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paljonko itse hinnoittelisit?

Vierailija
2/38 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi Dvd kalliita ole tolla hinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli tyhjännyt vaatekaappiaan, vaatteista päätellen ostettu n. 70-80- luvulla eikä todellakaan mitään vintage-löytöjä vaan joka-mummon-peruskamaa. Jakku 20€, hame 17€, miesten puku 60€, vanha villakangastakki 80€, huivi 10€ jne. Kuka haluaa maksaa vanhoista vaatteista lähes uusien hinnan :o Ihmettelen jos tuota myyntipaikalta mikää meni kaupaksi. Miksi ihmiset ei mieti mitä itse olisivat valmiita ks. tavarasta maksamaan. Tai jos kaupasta saa uuden lähes samalla hinnalla niin kuka käytetyn haluaa ostaa

Vierailija
4/38 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
5/38 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin ne b-luokan leffat max 0,50 snt, jos sitäkään. Ihmisiä ei vaan kiinnosta enää moinen roska kun pitää olla vähintään blu-ray tai mieluiten kätevä suoratoistopalvelu.

Vierailija
6/38 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman ilmiön. Nähtävästi kirppis myyjät eivät oikeasti halua tavaroista eroon... En minä ainakaan maksa esim. selvästi käytetystä t- paidasta 10€ kirppiksellä! Mä ostan kun on hinta kohdallaan!

Vierailija
7/38 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Minä en ainakaan itse maksa kyllä edes kymppiä vanhasta vaatteesta. Takista tai todella hienosta mekosta voin maksaa, jos on todella hyvä kuntoinen. Terveisiä sinne Merikantotien kirpparille Töölöön. Ihmiset luulee, että vanhasta trikoopaidasta voi pyytää 15€. Voi toki pyytää, mutta hullu maksaa.

Vierailija
8/38 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin ne b-luokan leffat max 0,50 snt, jos sitäkään. Ihmisiä ei vaan kiinnosta enää moinen roska kun pitää olla vähintään blu-ray tai mieluiten kätevä suoratoistopalvelu.

Mistä sä tiedät mikä ketäkin kiinnostaa? Kyllä mä ostan paljon 2-3 euron leffoja jos sattuu kiinnostavia löytymään.

Vierailija
9/38 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotain järkeä ostajille, että jos myyjä on hinnoitellut jonkin tuotteen vaikka 10 euroa niin hän tuskin alkaa myymään sitä 1 eurolla

Vierailija
10/38 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen näin taaperoille tarkoitettujen smoothiepussien korkkeja pussillisen myynnissä hintaan 3€. Siis muoviroskaa käytännössä. En tiedä askarteleeko niistä joku jotain. Tuskin.

Vierailija
11/38 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri maksoin 3€ leffasta :) jonkun roska on toisen aarre.

Vierailija
12/38 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 10€ postikortin koska se oli niin hieno. Kehystän ja laitan eteisen seinälle. On meitä hullujakin ostajia, heh.

Vierailija
13/38 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myyjänä annan tuotteelle hinnan, jolla olen valmis tavarasta luopumaan. Esimerkiksi käyttämättömät nilkkurit, joista maksoin uutena 55€ eivät lähde hintaan alle 20€. Minulla ei ole mitään pakkoa saada niitä kaupaksi. Ehkä otan vielä itse joskus käyttöön.

Vierailija
14/38 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myyjänä annan tuotteelle hinnan, jolla olen valmis tavarasta luopumaan. Esimerkiksi käyttämättömät nilkkurit, joista maksoin uutena 55€ eivät lähde hintaan alle 20€. Minulla ei ole mitään pakkoa saada niitä kaupaksi. Ehkä otan vielä itse joskus käyttöön.

Hyvä hintapyyntö mielestäni. Todella usein näkee likaisia kuluneita merkki kenkiä tuohon hintaan, yök.

Vierailija
15/38 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni aloitteleva myyjä on innostunut kirppishommista huutokauppakeisarin innoittamana. Hinnoitellaan omat "aarteet" reippaasti yläkanttiin. Kulunut, epäsiisti Finelin kattila ilman kantta ei todellakaan maksa 30 euroa.

Vierailija
16/38 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätkö ap kaupoissakin ohjeistamassa oikeista hinnoista? Älä osta, jollei hinta miellytä.

Vierailija
17/38 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa tusinaleffa uutena kaupassa on 3,95e joten hinnan pitäisi olla selvästi tätä matalampi. Toisen roska voi olla toisen aarre. Olen itsekin törsännyt Serlan isoihin pehmo-oraviin useamman rahan. Parista kurresta jouduin pulittamaan 20e kun toiset kurret sain 3-7 euron hintaan. Kurre, jolta puuttui nenä maksoin siitäkin 3 euroa. Sille tehtiin uusi nenä.

Halvat t-paidat kaupassa uutena 5-7e joten kirppishinta tulisi olla pieni, ellei ole jokin tunnettu ja arvostettu merkkipaita kyseessä.

Vierailija
18/38 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta missä te pystytte pitämään pöytävuokraa pitkiä aikoja ylihinnoilla? Pk -seudulla on pöydätkin niin kalliita että ei mitenkään raaski ellei ole paljon laadukasta myytävää.

Yleensä vähintään 40€ /viikko ja siihen päälle myynnin provikat ja kaikki lisähenkarit ja hälyttimet maksaa, hintalappujen niittipyssyvuokra jne muut.

Kaikki ketjussa kuulostaa ylihintaiselta ja minä käyn kyllä todella paljon kirppareilla.

Vierailija
19/38 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin paljon riippuu tavaran tai vaatteen kunnosta.

Valitettavasti näkee myynnissä sellaista, mikä on rikki, kulahtanut tai likainenkin eli paikka ei edes olisi kirpputorilla.

Itseäni ei mikään pieni vika välttämättä haittaa, mutta siitä pitäisi mainita ja huomioida se hinnassa.

Kerran harmitti, kun oli kivoja Marimekon kukkaroita myynnissä mutta tarkemmin katsottuna likaisia ( tussilla sutattu).

Hinta näissäkin silti "kohdillaan", kun kerran merkkituotteita...

Vierailija
20/38 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä osta. Ongelma ratkaistu.

Helppoahan se on sanoa, jos rahaa löytyy. Perhe, jossa on 4 henkeä ja on todella köyhää niin ei ole varaa ostaa mitään älyttömän kalliita asioita, vaikka niille olisikin oikeasti todella kova tarve.