Onko täällä iisalmelaisia? Mistä ostatte vaatteenne?
Taitaa olla niin että ainoa ketjuliike siellä on Cubus? Tilaatteko netistä vai ajeletteko esim Matkukseen?
Kommentit (19)
En tajua miten Cubus vaan porskuttaa. En ole koskaan ostanut sieltä mitään. Henkasta sitäkin enemmän, mutta silti se lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Siilinjärven Halpa-Hallista.
Onhan siinä halpa-halli iisalmessakin
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten Cubus vaan porskuttaa. En ole koskaan ostanut sieltä mitään. Henkasta sitäkin enemmän, mutta silti se lopettaa.
Iso norjalainen ketju. Kai niillä on vaan enemmän pätäkkää pitää tappiollisia liikkeitä
Asukulmasta jo monet vuodet eikä muualla tarvitse käydä. Helppoa! Olen tosin aikuinen.
Ihan prseestä että h&m ja kappahl lopetti. Eiköhän cubuskin pian lopeta. Tuskin meinaa jäädä ainoaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan prseestä että h&m ja kappahl lopetti. Eiköhän cubuskin pian lopeta. Tuskin meinaa jäädä ainoaksi.
Tai sitten just jää ainoaksi. Ihmisten pakko löytää jostain äkkiä vaatteita. Esim. juhlat tulossa, eikä kerkeä tilata. Voi olla että menestyy ainoana.
En tajua tota H&M lopettamista. Siellä on aina porukkaa, kun oon käynyt.
Vierailija kirjoitti:
En tajua tota H&M lopettamista. Siellä on aina porukkaa, kun oon käynyt.
Mä kävin viimeksi joulukuussa. Ostin ison kasan vaatteita, osa alesta osa norm.hintaisia.
Vierailija kirjoitti:
En asu, mutta vierailen usein. Eikös sieltä häviä myöskin H&M?
Halpaa ja mautonta karsii kun kukaan ei osta enää roskavaatteita.
Nykyajan teinit ovat tiedostavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En asu, mutta vierailen usein. Eikös sieltä häviä myöskin H&M?
Halpaa ja mautonta karsii kun kukaan ei osta enää roskavaatteita.
Nykyajan teinit ovat tiedostavia.
Ovat tiedostavia joo.. tilaavat Shein- ja Wish-paskaa kukkurakaupalla, ja vaatteet kestää noin 1-2 pitokertaa. Mutta ah niin halpaa!
No täällä on yksi. Mä tilaan varmaan 70% netistä ja loput juurikin sieltä Matkuksesta. Kyllä on surkeaksi mennyt oman kylän tilanne. Saa nähdä tuleeko tänne uusia vaatekauppoja. Mitä lie tekevät tolla Iisallakin kun on jo melkein tyhjänä.