Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen pyykinpesukone kaksioon? Päältä vai edestä täytettävä?

Vierailija
15.06.2021 |

Pyykinpesukoneen hankinta on ajankohtaista ja olen miettinyt millainen kannattaisi hankkia kaksioon. Mittailin kylpyhuonetta ja sinne mahtuisi juuri ja juuri edestä täytettävä kone. Sellainen minulla on joskus aiemmin ollutkin isommassa asunnossa. Toisaalta sitten kylpyhuoneessa ei enää olisi käytännössä ollenkaan vapaata säilytystilaa ja mahtuuko kone seuraavaan asuntoon jos tulee muutto? Nykyisen asunnon kylpyhuone on keskikokoinen mitä olen kaksioissa erilaisia ratkaisuja nähnyt. Minkä kokoisia kylpyhuoneita ja pyykinpesukoneita teillä kaksioissa asuvilla on?

Päältä täytettävä kone veisi vähemmän tilaa eikä tarvitsisi pähkäillä mahtuuko erilaisiin kylpyhuoneisiin. Tosin olen aina ollut sitä mieltä omien kokemuste perusteella, että näissä on heikompi tekniikka ja pesutulos kuin edestä täytettävissä.

Minkä valinnan sinä tekisit? Taloudessa vaihtelevasti yhden tai kahden hengen pyykit ja tarvittaessa taloyhtiön pesula varavaihtoehtona.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä on väliä että onko asunto yksiö vai kaksio?? Kylppärin kokohan sen ratkaisee, kumpi sinne mahtuu paremmin. Sinähän se tiedät itse paremmin.

samaa mietin, kun oon asunut 75m2 kaksiossa ja 80m2 kolmiossa elämäni aikana...

Vierailija
22/22 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin semmoisen missä on kuivausrumpu samassa koneessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi