Miksi mies teeskentelee?
Mies on teeskennellyt tämän kuukauden saavansa kanssani. Vähän olen kuitenkin ihmetellyt kun tavanomaista vanaa ei emättimestä ole ulos tullut. Ajattelin että ehkä tavara on tullut ulos huomaamatta vessakäynnin yhteydessä, mutta eilen miehelle sattui pieni vahinko ja sai vasta vetäydyttyään (oli siis antanut mun ymmärtää että oli saanu jo) koko homma tuli käsiin
Miksi mies tekee noin???
Kommentit (7)
Jos tunto olis menny, niin ei varmaan olis saanu ulosvetäytyessäänkään... eli varmaankin tarkotus oli säästellä itteään. Ihmetyttää vaan kun useimmiten alote tulee mieheltä ja sitten se haluaakin vaan maistella eikä saada koko hoitoo. Itelle ku yleensäki riittää 5 min, mutta ukko haluaa pitkään ja hartaasti.
Paskat, tekis mieli käydä herättämässä ja tivata mikä syy! :D
Ei nyt millään pahalla, mutta toi tuli ekaksi mieleen...
niin paljon että mehua ei riitä enää.
mutta se teoria kaatu siihen kun kerroit että laukes käsille. Että en sit tiä jos säästääkin itteensä jollekin muulle se tuli sit toisena mieleen. Oma ukko aina "jääny kiinni" runkkaamisesta kun tavaraa ei löydy mistään. :)
Ei nyt millään pahalla, mutta toi tuli ekaksi mieleen...
kyllä jos himot on kohillaan ja panettaa.....toisinsanoen on kunnon kiima päällä, en ainaskaan minä pysty säästelemään itseäni kellekkään muulle. kyllä se nalli palaa ja lahjakkaasti. voihan se olla että sitä meisseliä on jo tuupattu vieraaseen reikään tai runkattu......tai sitten joku työasia painaa mielessä
suhteen alkumetreillä, kun meillä ei seksi oikein jostain syystä sujunut (myöhemmin kyllä ihan ok) ja hänellä lopahti into kesken touhun. vaikutti siis aina alkuun innostuneelta ja varmaan olikin ja vehjekin oli kovana mutta jotain suorituspaineitako hänellä sitten oli, kun kalu lerpahti pian. Sitä sattui jonkin verran ja kerran hän ratkaisi asian teeskentelemällä tulevansa. Jäi siitä 'kiinni' ja asia puhuttiin läpi, niin hän ei tehnyt enää toistamiseen (tai en ainakaan huomannut ;) ja touhu alkoikin sujua.
Voisko jostain tällaisesta olla kyse? Tai voiko miehesi pelätä, että tulet raskaaksi ja sen tähden ei halua tulla sisääsi? Kannattaisi varmaan ottaa asia reilusti puheeksi hänen kanssaan, ei hänkään varmaan haluaisi että sinä teeskentelet orgasmisi.
ainaskii mulla...kun suurin kiima on menny ohi ja paneminen on jo ihan vaan jyystämistä häviää tunto ja tulee jo ihan muut ajatukset mieleen,,,eikä jaksa väkisin yrittää laueta. , niin teeskentelee saavansa niin pääsee pois siitä tilanteesta...naisen pitäis keksiä . kun huomaa panon olevan miehen yksipuoleista jyystöä keksiä jotain....esim...ottaa suihin tjsp...tyrkätä sormi ukon anaaliin?