Olen ollut sokerikoukussa ja viikonloppuna jätin sokerin, mitä odotettavissa?
On tosi vaikeaa nauttia kahvi ilman sokeria. Pelkkään kahviin on mennyt päivittäin kolmesta neljään teelusikallista sokeria ja muut herkut/karkit päälle. Millaisiakohan muutoksia tämä sokerittomuus saa aikaan?
Kommentit (6)
Onnittelut hyvästä päätöksestä! Pian totut kahviin ilman sokeria ja jos vahingossa laitat tulevaisuudessa kahviisi sokeria niin et pysty sitä juomaan. Kuukauden kuluttua huomaat jo painosi pudonneen.
Hei mahtavaa! En tiedä, mitä tulet kokemaan, mutta jään mielenkiinnolla odottamaan muiden kommentteja. Pitäisi itse tehdä tuo sama.
Mikä oli se syy, joka lopulta sai sinut tekemään tuon?
Aivan saatanalliset reflat tiedossa. Sä makaat monta päivää sängyssä, hikoilet, täriset ja oksennat. Ja ne vainoharhat siihen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Hei mahtavaa! En tiedä, mitä tulet kokemaan, mutta jään mielenkiinnolla odottamaan muiden kommentteja. Pitäisi itse tehdä tuo sama.
Mikä oli se syy, joka lopulta sai sinut tekemään tuon?
Jotenkin tuo viimeisin kilon paketti sokeria meni niin nopeasti. Olen kai juonut kahvia tavallista enemmän ja sinne sitä sokeria kauhonut. Tuntui ällöttävältä ja tuli mieleeni, että voisiko vaikuttaa mahdollisesti ihan jaksamiseen ja päänsärkyihin jos jätän kokonaan pois. Ihan ok on mennyt ja uskon sokerittoman kahvin makuunkin pian tottuvan. Ei yhtään haittaisi, mikäli turvotuskin olisi vähäisempää.
Sitten tuo on varmaan helpompaa, jos sinulla ei ole ollut tapana syödä sokerisia herkkuja niinkään. Itse joutuisin käymään koko ruokavalioni tarkkaan läpi. Rakastan kaikkea sokerista, mutta kahviin en ole koskaan laittanut sokeria.
Pääkipu väsymys ja ärtyisyys. Näistä kun pääsee niin olo on loistava