Toi Emilia Leppilampi on kyllä tosi kaunis
Kasvonpiirteet ovat tosi kauniit ja Emilia vaikuttaa tosi tyylitajuiselta, elegantilta naiselta. Aika makeen eukon se Mikko on napannut.
Kommentit (21)
Hääpuku (joka oli erilainen ja kaunis sekin!) korosti kiinteitä käsivarsia ja siroa yläkroppaa.
Opiskeliko hän lääkäriksi, vai muistanko lukeneeni väärin?
Vierailija:
Mistä näette kuvia? Yritin etsiä tuloksetta.
Ei varmaan moni angstinen av-mamma ole säteillyt vastaavalla tavalla!
On muuten tosi upeannäköinen hääpuku.
Mikä sen aiempi sukunimi on ja mistä vois nähdä kunnon kuvan tästä naikkosesta? Itse olen täysin tiedoton koko parista (mikko leppilammen nyt tiedän), mutta alkaa kiinnostaa rouvan pärstävärkki ja hääpuku kun niistä näin paljon täällä keskustellaan...
Vierailija:
Mikä sen aiempi sukunimi on ja mistä vois nähdä kunnon kuvan tästä naikkosesta?
Vierailija:
Hääpuku (joka oli erilainen ja kaunis sekin!) korosti kiinteitä käsivarsia ja siroa yläkroppaa.
niin roteva on. Mutta kaunis silti
Minä luovutan, en siis saa tietää minkä näköinen on tämä todella kaunis/tavallinen tallaaja, siro/roteva nainen :`(
kateellinen voisin olla vaikkapa yasmeen ghaurille, mutta EN elina leppilammelle joka on MINUN MIELESTÄNI AIVAN TAVALLINEN.
miten sieltä kateus paistaa läpi...
Kerroppa muuten millainen on kaunis nainen? Tai, kuka hän on?
Kaunis nainen ja kaunis puku. Teemu Muurimäki suunnittelee ihania pukuja.
Vierailija:
miten sieltä kateus paistaa läpi...
Kerroppa muuten millainen on kaunis nainen? Tai, kuka hän on?
Minäkin sanoin Emiliaa tavallisen näköiseksi. Esimerkiksi Suvi Miinala on kaunis ja Julia Roberts.
Esim. mun mies (sorry tää lainaus!) ei näe mitään kaunista Julia Robertsissa. Sen mielestä ihan hevosen näköinen isoine suineen ja hampaineen.
Minusta Suvi Miinala on kaunis, koska hänen luonteensakin on.
Vierailija:
Esimerkiksi Suvi Miinala on kaunis ja Julia Roberts.
Vierailija:
Esim. mun mies (sorry tää lainaus!) ei näe mitään kaunista Julia Robertsissa. Sen mielestä ihan hevosen näköinen isoine suineen ja hampaineen.Minusta Suvi Miinala on kaunis, koska hänen luonteensakin on.
Suvi Miinalalla taas on kauniit silmät ja tasapainoiset kasvonpiirteet.
-25-
Vierailija:
No kyllä se ilmiselvää kateuuta jos..
Eikä mitään kateutta ole, hänen miestään, en huolisi vaikka olis ainoa mies maailmassa
Miinala on suht ok, mutta suuosasto ei ole erityisen onnistunut. Julia Roberts on tavallaan viehättävä, muttei kasvoiltaan kaunis.
Mutta kaunis kyllä luonnossakin, ja hyvinpukeutuva. Ja fiksukin vielä, kun lääkiksessä on, vieläpä ruotsinkielisellä puolella.
kuvia nähdessäni ajatellut, että eipä oo mikään erikoisen näköinen tuo leppilammen tyttöystävä. Näytti isolle ja tosi tavalliselle. Nyt kun näin nuo hääkuvat niin oli kyllä todella kaunis! ajatukset siis muuttui
Ruma hän ei toki ole. Elegantti ja tyylitajuinen kyllä, mutta kasvoiltaan aika perusnätti, ei erityisen kaunis.
Makuja on monia. :)