Masentaa ja vituttaa :(
TAAS yksi kotiäiti-tuttavani ilmoitti saaneensa työpaikan, ja vielä vaki-sellaisen! Minut on tuomittu mätänemään kotiin lasten kanssa... Pienin on vielä reilusti alle 1v enkä ole töitä edes etsinyt, mutta jotenkin taas tuntuu ettei niitä minulle edes olisikaan.
Kommentit (11)
Jos oikeesti masentaa, hae masennuslääkkeet ja suunta eteenpäin!
Jos vaan vähäsen vituttaa, niin ota ittees niskasta kii äläkä jää sängyn pohjalle makaamaan.. Kyllä niitä töitä löytyy, jos jaksaa etsiä.
Enkä halua niitä vielä hankkia, sillä haluaisin ensin päästä oman alani töihin (tai edes johonkin hyvään paikkaan). Valmistuin vuosi sitten, olen ollut kyllä koko ajan töissä, mutten oman alan, enkä muutenkaan viihdy :(
Suhteet puuttuvat myös minulta. En endes uskalla haaveilla perheenlisäyksestä, sillä sen jälkeen oma ala on kyllä unohdettava ilman työkokemusta... :(
Ja töitä olen kyllä hakenut aktiivisesti.
vitutukseen!!!!
Kunpa tietäisitte miten kiven alla tässä kaupungissa työpaikat ovat... Paikkakuntaa ei kuitenkaan kannata vaihtaa, sillä mies on ihan hyväpalkkaisessa vakityössä.
ap
Jostainhan noita on aina ilmaantunut.
ap
Varmaan lapsillakin hieman mukavempaa kun äiti on vähän pirteämpi!
Mua tavallaan masentaa (no ok, ehkä liian voimakas ilmaisu) jo etukäteen, että entäs jos en ikinä saa mitää muuta kunnollista työtä...
ap
Tää tuttavani (ollut kotona kolmen lapsen kanssa yht. 5v), sai tuon työn [b]vain & ainoastaan[/b] suhteilla!
- katkera ja kateellinen ap, jolla tuollaisia suhteita ei ole :(
Ap;lle pisteet siitä, että on rehelllinen eikä väitä olevansa kotona vain ja ainoastaan lasten parhaaksi sekä samaan hengenvetoon teilaa työssäkäyviä äitejä itsekkäiksi rahanahneiksi lastenhylkääjiksi. :)
Kannattaa muuten sitkeästi hakea niitä töitä eikä voivotella kotona. Varmasti joku sinut palkkaa, kun tarpeeksi kauan haet ja laitat vähän asennetta peliin.
annat täälläkin vaikutelman " mua ei kukaan huoli" . oikee asenne sulla :D
Kun aika koittaa, olet valmis ja itsevarmuus on isompi.
Iso osa työpaikoista jaetaan nimenomaan suhteiden kautta, ei siitä kannata masentua. Minä sain 5 vuoden kotiäitiyden jälkeen työn ja vieläpä helposti!!
Tsemppiä vaan.
Ei kai kukaan tuollaista ruikuttajaa töihin ottaiskaan..