Mitä tehdä lomalla, kun ei ole mitään mitä tehdä?
Paitsi tietty kotitöitä, niitähän riittää, mutta muuta, arjesta irrottavaa?
Ei ole sukulaisia joilla kyläillä, ei mökkiä, ei pihaa, ei matkoja, ei niin mitään eli kotiseinät ympärillä ja kotityöt, siinä loma.
Kommentit (47)
Aikuisillekin on kesäleirejä. Lähtee sellaiselle, niin on viikoksi seuraa, uusia maisemia ja aktiviteetteja.
Eikö sulla ole yhtään ystäviä joita tavata? Mun on vaikea ymmärtää, että lomailustakin saa kehitettyä itselleen ongelman. Itse ainakin nautin vaan kesästä täysin rinnoin ilman mitään sen ihmeempää tekemistä, rannalla ja luonnossa oleminen, tai vaikka vaan eväiden ja kirjan kanssa lähipuistossa hengailu auttaa rentoutumaan. Ajattelin pitää jotkin intiimit neljän hengen puutarhajuhlat parhaille kavereille, ylipäänsä ystävien tapaaminen nyt kun niin uskaltaa ainakin jossain määrin tehdä ja voi olla ulkona... Mikä sulle sitten olisi mielekästä lomatekemistä, ulkomaan matkatko pelkästään? Jos olet rokotettu niin eikös nekin ole jo ihan mahdollisia.
Mulla on kuningasidea! Ota yksin joku hemmotteluloma kylpylään. Bussireitin varrelta valkkaat kohteen. varmasti johonkin pääsee vaikkei autoa omista. Menet pötköttämään lakanoihin. Luet kirjaa. Kiertelet kohdepaikkakunnalla katsomassa museoita. Kylpylöit ja otat jonkun hoidon. Syöt aamupalan kaikessa rauhassa. Itsekin suunnittelin tämmöistä irtiottoa perhe-elämästä ihan yksin! Ah.
No ei kai tuollaisella ärmätillä ainakaan kavereita voi ollakaan!
Outo tyyppi, mikään ei käy; ei tunnu edes itse tietävän mitä haluaisi, kunhan kitisee.
Lomallahan voi vaan olla ja löhöillä, lukealehitä tai kirjoja, katsoa telkkaa tai nettiä, käydä kirjastossa, kierrellä markkinoilla, katsella toreilla, istuskella puistoissa, vierailla näyttelyissä, tutustua museoihin, käydä kävelyllä, reippailla metsässä, uida järvessä, kierrellä kaupoissa, nauttia elämästä ravintolasa tai bistrossa, juhlia yksin tai porukassa. Huh huh, ettei tekemistä muka riittäisi jos vaan haluaa. Toinen vaihtoehto on vetää hapan naamari ylle ja itkeä maailman kurjuutta. Sen hän näyttää valinneen.
Kyllähän moneen paikkaan jo pääsee matkustamaan, jos tämä narinasi siitä johtuu.
Eri asia sitten kuinka järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa tosi fantsulta, jippiiiaijeiiiii, kyllä noiden puuhien kanssa viihtyy 5vkoa ja on akut ladattu syksyä/talvea ajatellen.
EI VTTU 🤯🤬😭Ap
Voi ju🤬liste. Mitähän arwon rouva/neitioletetulle sitten saisi olla?
T. Viestin 2. kirjoittanut
Meninkin näkemään vaivaa...
Tee nämä, mutta päinvastaisessa järjestyksessä.