Juhana Vartiainen - hot vai not?
Mitä mieltä naiset on?
Itse oli ns. kiltti ja melkoisen paljon Vartiaisen näköinen ja luontoinenkin.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamala!
mutta talousmies kumminkin
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamala!
Semmoiset vihat sitten.
Olen luomassa hänen ympärilleen tarinaa, jossa hän syö aasialaisia turisteja.
Ette ole tosissanne, että on hot. Lisäksi edustaa väärää puoluetta ja sydän ei ole oikealla. Kokoomuksella on laskukone sydämen paikalla. Vaikka edustaisi jotain toista puoluetta, aika kauhea olisi joka tapauksessa.
NOT. Ulkonäkö ei paina mutta mielipiteet ja ylimielisyys on turnoff.
En laittaisi kuvia seinälle, mutta miksi pitäisikään?
Vartiaisen kommentit on omaa luokkaa. Jokainen ällöää.
Mikä tuossa on sitten hot? Onko se sisäinen kauneus vai ulkoinen olemus? En saa mitään irti. Varsinkin kun on tuo ulosanti mitä on. Oli sitten kuinka tohtoria, niin möläytellä täytyy.
Vartiainen on hyvin omituinen pakkoliikkeineen, onko sillä joku asperger, tik tok syndrooma. Puhuu mitä sattuu, miettikää ihmiset tuollainen jänkyttäjä valitaan Helsingin pormestariksi. Ihmiset äänesti Kokoomusta että sitä täti sinnetännemäkeä ei valita pormestariksi. Vihreät = korruptio.
Kommunistiakoilta on turha kysyä tommosia!
Ulkonäkö ei ole erityisen puoleensavetävä, mutta onhan Vartiainen fiksu ja hyvä tyyppi ja puhuu asiaa! Kyllä hän minulle pormestariksi kelpaa hyvinkin. Helsinki takaisin!
En tunne hlöä, mutta olen sukua ja en lähde vastaamaan paitsi Not. Toivon että ihmiset lopettavat hullun henkilöpalvonnan (keksi joku muu vaihtoehto), tulevat järkiinsä ja alkavat miettiä köyhien asemaa.
En osaa kuvitella sellaista universumia, jossa naiset pitäisivät JV:ta seksikkäänä. Paitsi sellaisen täysin epärealistisen fantasiauniversumin, jossa valta olisi naisille kaikkein kovin kiihoke. Niin kova kiihoke, että kaikki muut ominaisuudet lakkaavat haittaamasta. Ei kai sellaista voi olla?
Sehn tykkää olla nakuna kotonaan? Muistan IL lehtijutun.
Kyllä mä ainakin maholiisuuden antaisin....
n31