Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moni tuttu on rokotettu eikä kenelläkään ole

Vierailija
14.06.2021 |

yhtäkään sivuvaikutusta. Tilastot siis valehtelevst tai nämä tutut. Kumpaakohan uskoa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vale, emävale ja tilastot.

Vierailija
2/8 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan ole osallistunut mihinkään kyselyyn tai tutkimukseen miten rokote on minuun vaikuttanut eli tuskin olen missään tilastoissa?

t. oireeton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli seuraavana päivänä pistokohta arka ja punainen, mutta se meni nopeasti ohi. Tai niin mä luulin, kunnes nyt viikko rokotuksesta iski infernaalinen kutina, punoitus ja kuumotus samaisessa pistokohdassa. Ilmeisesti joku viivästynyt allerginen reaktio? Kauankohan tätä kestää, onko muilla ollut vastaavaa? :/

Vähän jo mietityttää se tehosteen ottaminen.

Vierailija
4/8 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä näitä teidän alanuolia, mitä mä nyt taas sanoin väärin???

-3

Vierailija
5/8 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on tehty tilastoja maailmanlaajuisesti, rokotteitahan on annettu jo satoja miljoonia.

Kaikki ovat antaneet suunnilleen saman tuloksen, jonka mukaan sivuoireita saa 10-12 prosenttia rokotetuista.

Mikä tarkoittaa, että 88-90 prosentilla ei ole mitään oireita (tähän joukkoon kuulun itsekin).

Ei siis ole mikään tilastollinen ihme, ettei ap:n tuttavapiiriin satu kuulumaan sivuvaikutuksia saaneita.

Vierailija
6/8 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli seuraavana päivänä pistokohta arka ja punainen, mutta se meni nopeasti ohi. Tai niin mä luulin, kunnes nyt viikko rokotuksesta iski infernaalinen kutina, punoitus ja kuumotus samaisessa pistokohdassa. Ilmeisesti joku viivästynyt allerginen reaktio? Kauankohan tätä kestää, onko muilla ollut vastaavaa? :/

Moderna?

Minulla tuli tuollainen Modernasta, luulisin, että silloin alkoi niitä vasta-aineita muodostua ja elimistö reagoi siihen. Meni ohi parissa päivässä, käytin tiikeribalsamia (kun se karkoittaa vähän hyttysiä, kortisonivoidettakin olisi voinut laittaa). Älä raavi, ettei mene iho rikki, minulla ainakin oli ihan pinkeä iho siitä kohdasta.

Ja menen ihan levollisin mielin hakemaan seuraavan piikin, ja tarvittaessa kolmannenkin. Eihän se pisto edes tuntunut miltään (sanoo piikkikammoinen).

Vierailija
7/8 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu rokotteesta kuinka monelle tulee niitä sivuoireita, ja sen jälkeen yksilölliset tekijät vaikuttaa. Minä sain sekä AZ:ta että Pfizeristä oireet - ensimmäisestä rajut, toisesta lievemmät. Työkaverit myös oireilleet vastaavasti. Useimmat äitini ikäisistä tai vanhemmista ihmisistä ei ole saanut mitään oireita mistään koronarokotteista.

Vierailija
8/8 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moderna?

Minulla tuli tuollainen Modernasta, luulisin, että silloin alkoi niitä vasta-aineita muodostua ja elimistö reagoi siihen. Meni ohi parissa päivässä, käytin tiikeribalsamia (kun se karkoittaa vähän hyttysiä, kortisonivoidettakin olisi voinut laittaa). Älä raavi, ettei mene iho rikki, minulla ainakin oli ihan pinkeä iho siitä kohdasta.

Ja menen ihan levollisin mielin hakemaan seuraavan piikin, ja tarvittaessa kolmannenkin. Eihän se pisto edes tuntunut miltään (sanoo piikkikammoinen).

Joo, Moderna pistettiin. Kortisonia oon tuohon laittanutkin ja onneksi siitä on ollut edes vähän apua. Nyt kestänyt 3 päivää tää kutina ja punoitus vaan leviää.. ei kivaa, mutta kyllä tän kestää. Itse pistäminen oli tässä se helpoin vaihe. :D Kiitos sulle!