Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kämpässä jo nyt tukahduttavat 29 astetta ja loppuviikosta alkaa ennusteiden mukaan +30c hellejakso

Vierailija
14.06.2021 |

Mukavaa!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on täällä tasaisesti 20 asteen lämpötila, kiitos ilmastointilaitteen. Kun helteet tulee lasken sisälämpötilan 18 asteeseen niin voin nauttia viileästä sisällä. Ilmastointilaite oli paras hankinta ikinä, enää ei tarvitse grillata itseään kesäisin.

Kerro laitteen nimi? Täällä vaan haukutaan siirretävät laitteet, ei kuulemma mitään hyötyä.

Vierailija
42/45 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa kyllä tuppaa öiseen aikaan myös kesällä ne lämpötilat laskemaan reippaasti. Kuinka uusavuton ihminen on, ellei osaa jäähdyttää sitä kämppäänsä, silloin kun ulkona on viileää? Tällä hetkellä tuskin missään päin maata on ulkolämpötila mitään 29 astetta, joten niitä akkunoita auki.

No esim.minä en voi pitää ikkunoita auki lemmikkien takia. Verkkoa ei saa asentaa vuokra-asuntoon.

ihan oma syy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pari päivää vielä 20 astetta. Teen ruokaa pakkaseen nyt viileällä ja pesen pyykit. Jos loppu viikosta on taas melkein 30 niin silloin ei tarvitse.

Vierailija
44/45 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pari päivää vielä 20 astetta. Teen ruokaa pakkaseen nyt viileällä ja pesen pyykit. Jos loppu viikosta on taas melkein 30 niin silloin ei tarvitse.

On muuten hyvä vinkki!

Vierailija
45/45 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kaikkia helteestä kärsijöitä niin täysin! Itse inhoan sitä kuumuutta sisällä, tulen ihan pahalle päälle. Ulkona se ei niin haittaakaan, mikäs sen ihanampaa kuin makoilla jossakin varjossa puiden katveessa. Kaupunkien keskustat ja niiden asunnot helteellä taas ovat ihan oma kauhuskenaario! 

Me olemme onnekkaita, meidän asuntoon sai asentaa ilmalämpöpumpun. Mutta tätä ennen elimme kuumassa kaksiossa, ja edelleen muistelen kauhulla vuoden 2018 kesää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän