Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harlineilta uusi reality sarja

joopajoo
14.06.2021 |

Tulossa heiltä reality sarja. Oma mielipiteeni pariskunnasta (N24): ei ole kyse rakkaudesta. Pidän itse vanhemmista miehistä ja sillä ei ole tekemistä rahan kanssa ja tuohon ikään mennessä Johanna olisi kyllä löytänyt vanhemman miehen jonka kanssa avioitua, jo vuosia sitten, jos kyse olisi siitä että pitää sellaisista miehistä. Mutta jos Renny olisi samannäköinen yms ja olisi joku normaali työntekijä Suomessa, tai eläkeläinen niin ei olis kelvannut. En näe muuta syytä kuin sen että opettaja haluaa yhtäkkiä hollywood tmvs näyttelijäksi ja alkaa Harlinin kanssa sen takia, onhan vuodessa päässyt jo luksuselämään ja heti päänäyttelijäksi Harlinin uuteen elokuvaan. Ei ole Harlinillakaan rakkaudesta kyse. Halusi taas nuoremman näköisen naisen, aina uusi "elämän rakkaus" ja ehk
pari lasta lisää kun ollut nii harmi ettei ole poikansa elämässä kuten ei muunkaan perheensä, työkiireiden vuoksi. Olen hieman kade mutta toisaalta en, koska se tarkoittaisi että haluan saman kuin Johanna. Haluaisin itsekin näytellä, mutta minulle tuo hinta siitä olisi kova, vaikka pääsis johonkin ö-luokan elokuvaan. Minulle olisi saanut "maksaa" enemmän ja sekään ei olisi riittänyt, kun en halua itseäni "myydä". Jos kyse olisi rakkaudesta olisi Johanna löytänyt jo vanhemman miehen, jota rakastaa. Tai vaikka oman ikäisen. Kyse on siitä että Harlin tarjoaa hänelle sellaisen elämän jota hän ei ole kyennyt itse saamaan. Eihän hän ole opiskellut kunnolla näyttelyä eikä ole edes näytellyt. En usko että kumpikaan rakastaa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä ei mitään heitä vastaan, mutta en toisaalta olisi Rennysta uskonut että lähtee mukaan tämmöiseen elämänsä ( ja erityisesti sen parisuhteen ) esittelyyn.

Olisi voinut olla ihan mielenkiintoinen ohjelma, jos olisi kuvattu "vaan" sitä Rennyn omaa elämää / työtä varsinkin.

Vierailija
2/5 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi itsekään ajatellut että sentään realityä tulisi, jotenkin näen reality ohjelmat "halpana"..minua kiinnostaisi nähdä tuota elokuvantekopuolta mutta pelkään pahoin että esitellään vain suhdetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! 👴🏻👧

Vierailija
4/5 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan toi nainen on laittanut tai laittaa rahaa uuden saaren remppaan. Siis omaa rahaa.

Vierailija
5/5 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona teettää kummallisia asioita. Sipe Santapukkikin mainostaa putkiremppoja.