Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Johanna Harlin ja bikinifitness: missä lihakset?

Vierailija
14.06.2021 |

Siis hetkinen.
Olen tähän asti ollut siinä luulossa, että bikinifitnesskisoissa arvioidaan lihaksia ja niiden esteettistä sopusuhtaisuutta muuhun kroppaan nähden. Kokonaisuutta ylipäätään.

Johanna Harlin (siis se Renny Harlinin nuorikko) osallistui iltapäivälehtien mukaan vknloppuna kisoihin. Ilmeisesti laihuus, silikonirinnat, hiustenpidennykset sekä purkkirusketus riittävät kisoihin? Missä esim. lihakset? Vai olenko tosiaan ihan hakoteillä?

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämähän ovat näitä keinoja, joilla naiset ovat kutta aikain hakeneet parempaa elämää. Joskus aikoja sitten se oli monelle ainoa mahdollisuus saada edes jonkinlainen elämä/elanto. Nämä on siis näitä nykyajan ilotyttöjä, jotka hankkivat elantoa omalla kehollaan. 

Ja miehiä sekä ulkonäöllisesti rajoittuneita naisia ärsyttää, kun tietyt naiset saavat asioita helpommin kuin he eivätkä joudu tekemään kaikkea ankeimman ja vaikeimman kautta. Elämä ei tosiaan ole reilua sillä tavalla.

Alinta katkerosaastaa kyllä nämä naisia ilolinnuiksi haukkuvat, omasta mielestään suoraselkäiset pellet.

Suurin osa naisista kyllä saisivat "paremman" elämän ottamalla rikkaamman ja menestyvän ukon, mutta suurin osa pariutuu rakkaudesta. Itse olen vähintään yhtä kaunis kuin kyseinen nainen, kenties kauniimpi, enkä ole ikinä hyödyntänyt tätä "optiota". Ei siksi että en haluaisi olla "ilolintu" vaan siksi kun se ei minun moraalikäsitykseen kuuluisia ja kaiken lisäksi en olisi onnellinen jos havittelisin vain asioita ilman että tuntisin mitään.

Et siltikään ole millään lailla parempi ihminen, vaikka ylemmyydentunnoissasi kuvittelet, että jokin ihmisten asettama moraali nostaa sinut korkeammalle jalustalle. Etkä voi tietää, mitä kyseinen Johanna tuntee tai on tuntematta. Ja tulihan sieltä myös kunnon humble brag omasta ulkonäöstä, eli et tosiaan ole ihan niin jalo kuin yrität uskotella itsellesi ja muille.

Kyllä ihminen saa sanoa oman ulkonäkönsä. Saan sanoa että olen kaunis. Mutta se että sinä kirjoittelet "ulkonäöltään rajoittuneista naisista", kertoo sinusta kaiken oleellisen.

Vaikutat aika kammottavalta kaikessa katkeruudessasi, mutta et tietenkään sairaana sitä itse huomaa. Toivottavasti saat jotain kautta jo ammattiapua tuohon pahaan oloosi. Parempaa vointia!

Vierailija
62/120 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehän toivovat lapsia tulevaisuudessa. Toivottavasti ei oo dieetannu itseään lapsettomaksi.

Sisko kisasi useamman vuoden bikini fitneksessä. Kovin suurta menestystä ei ollut mutta palkinnoksi sai syömishäiriön ja kuukautis/hormonallisia ongelmia. Kuulema todella yleistä. Aika moni entinen julkkiskisaajakin puhunut asiasta lopettamisen jälkeen. Ja edelleen siitä puhutaan urheiluna vaikka koko laji on sairas missikisa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi, kun yrittää jotain kirjoittaa, niin väärin tekee......... 

Vierailija
64/120 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella kaunis nainen tämä Johanna! Jokaisen miehen unelmien nainen.

Vierailija
65/120 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö miehet muka tollasista silareista? Nätti muuten, mut rinnat ei sovi kroppaan.

Vierailija
66/120 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla Harlinkin tyttö vegaani eli siinä selitys lihasten puutteelle.

Vierailija
67/120 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo Johanna on ihan kaunis, ei sitä kukaan kiellä.  On myös aikuinen eli voi tehdä elämälleen mitä haluaa.  En kyllä usko, että kaikki naiset tai miehet haluaisiva hänen tyylisensä/näköisensä tyypin. Toki hänellä on varmsti ottajia. 

Vierailija
68/120 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan myös miehiä näissä ilopoika-touhuissa. Eikö heitäkin ole ihan maksullisia nyt ja on aina ollut.  Hekin ovat leipänsä tienanneet näillä keinoin, varsinkin sellaiset, joilla on mieltymys vain miehiin. 

Toki onhan niitäkin tapauksia, joissa mies on paljon naista nuorempi. Tiedä sitten, onko silloinkaan kysymys rakkaudesta vaan siitä: kenen leipää syöt, sen lauluja laulat. 

Joskus tuolla kulkiessa onhan noita nuoria t........mmi....ia miehiä ollut tarjolla. Ovat tulleet tekemään lähempää tuttavuutta. Ei ole ikä ollut esteenä.

Vierailija
69/120 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuon tyrkyn sukunimi on jo nyt Harlin vaikkei ole edes naimisissa? Outoa.

Vierailija
70/120 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhean näköinen ilmestys tämä Johanna. Niin muovisen oloinen, mutta ehkä tässä lajissa pitää olla tuon näköinen. Joo on varmaan Rennyn kanssa, koska haluaa julkisuutta ja ehkä rahaa. Renny taas haluaa nuorta naista.

Ei ainakaan rakkaudesta. Unelma ollut näyttelijä johon ei koulutusta eikä ollenkaan kokemusta, tuohon ikään mennessä. Ei edes avustajana elokuvissa enne Rennyä. Sitten meni Rennyn elokuvaan ja koitti tilaisuus. Suhde elokuvantekijän kanssa varmasti poikisi mahdollisuuksia ja luksusta. Jos haluaisi oikeasti vanhemman miehen, eikä ole kyse mahdollisuuksista ja rahasta ja julkisuudesta, niin olis ehtinyt jo löytää sellaisen miehen ajat sitten.

eiköhän kuusikymppisellä rennyllä ole sen verran elämänkokemusta, että tietää kyllä kupletin juonen. ei tarvitse paheksua tai sääliä ketään, jos molemmille on homma ok.

Missä kohtaa paheksuin tai säälin? Renny varmasti halusi vain nuoren naisen, ihan sama kuka olisi tullut vastaan kunhan yleisesti hyväksyttävän näköinen ja nuori ja joka suostuu sänkyyn. En usko hetkeäkään että kumpikaan olisi rakastunut...Mietin vaan itse näin nuorena naisena että tuoko oli hänen hintansa, ö luokan elokuva, luksus ja kalliit lahjat ja matkat...

Piti vielä lisätä että itsekin mielellään menisin elokuvaan päätähdeksi, ö luokankin elokuvaan (kuten hän, meni, ei tehnyt varsinaista työtä (köh köh) sen eteen vaikka niin kummankin instagramissa väitetään. Mutta olisin mieluummin ilman jos tuollainen "hinta" tulee siitä maksaa...olla miehen kanssa jota ei edes melko varmasti rakasta.

No niin, tulihan se sieltä! Eli sua harmittaa, kun joku muu pääsi helpommalla kuin sinä ja sai toteutettua jotain, mistä itsekin haaveilet. Nyt ällöttelet hänen puolestaan miesvalintaa, vaikka ei sinun tarvitse katsella äijänkäppänää eikä stressata asiasta. Olet kuin erään uskonnon edustajat, joille naisen kunnía on hyvin tärkeä :)

Luet tekstistä ihan mitä haluat. Edelleen - en itse maksaisi tuollaista hintaa vaikka saisin toteutettua mitä. Ei minua Renny ällötä. Eikä tämä tyttö. Ihmetyttää vain se, että miksi ihmiset pariutuvat ilman rakkautta ja onhan tuo aika irstasta, kun tietää mitä kumpikin haluaa, toinen rahaa ja toinen sitä. Joo onpas hauskaa. En ole mistään naisen kunniasta tai muusta puhunut, ihan yhtä "paha" myös Renny mielestäni. Kumpikin käyttää toisiaan. Ei siihen uskontoa tarvitse että on tätä mieltä, koskaan ollut mikään uskovainen. En ole sanonut missään että kyseisen naisen kunnia tässä tahriintuisi, mistä tällaisen keksit. Minun mielestäni nainen saa panna vaikka kymmentä miestä yössä ja laskuttaa eikä kunnia lähde. Mutta minua ärsyttää kun puhutaan rakkaudesta kun kyse ei ole siitä. Ei elämänrakkauksia vain ole vuoden välein ja kaikki nuoria.

Seli seli. Älä nyt peräänny. Sinähän et määrittele tai määrää, miten muut kokevat rakkauden tai tarvitaanko sitä edes parisuhteessa. Et ole mikään romantiikan suojelija, vaan kauhisteleva, ahdasmielinen, kateutta ja paheksuntaa tunteva ihminen.

Rauhoitu nyt hysteerikko. Mikä on parisuhteen määritelmä? Ei ainakaan yleensä se että lyöttäydytään yhteen ilman mitään tunteita. Minulla on henk kohtaisesti ihan sama, jos sinä havittelet suhteillasi itse jotain. Yleensä parisuhteet ja ihmissuhteet ei ole lähtökohtaisesti hyväksikäyttötilanteita niinkuin ilmeisesti sinulla... ja minulla ei ole mitään syytä olla kellekään kateellinen mistään, koska en vaihtaisi elämääni kummankaan elämään, kun ne kaikki muutkin osa-alueet pitäisi hyväksyä. Mieti miten itse puhut ihmisistä ja haukut teksteissäsi.

Sinähän olet oikea epeli, naisvíhaaja, mikä tuli jo aiemmin selväksi, mutta mielikuva vahvistui entisestään, kun käytit hysteerikko-sanaa mitätöidäksesi toisen naisoletetun.

Lisäksi en ole tuonut tässä keskustelussa esiin omia suhteitani tai mitä niistä haen, vaikka sinä menetkin riman ali ja käytät typerää ad hominemia, kun menetät hermosi etkä muutakaan keksi.

Eikä sinulla ole mitään valtuuksia edelleenkään määritellä, mikä on parisuhde yhtään kenellekään. Kateus paistaa väheksyvistä kommenteistasi ja kohdistuu siihen, että jotkut naiset pääsevät helpommalla kuin sinä eivätkä jaksa välittää kaltaisesi keskiajalle jääneen moraalinvartijanaisvihaajan purkauksista.

Vierailija
71/120 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää Rennyn hyväksi, että Johanna on ihmeen kiltin näköinen nainen golddiggeriksi. Hänen kasvoillaan on yleensä lempeitä ilmeitä. Ei ole sellainen kovailmeinen ja laskelmoiva ilmiselvä golddigger kuin vaikka Sofia.

Vierailija
72/120 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinifitneksessä ei tarvitse isoja lihaksia. Laihdutus ja silikonit riittää. Helpoin fitnesslaji jos haluaa menestyä. Vuoden treenillä lähtötilanteen ollessa nolla pääsee palkintosijoille 👍

Vierailija
73/120 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkääkö miehet muka tollasista silareista? Nätti muuten, mut rinnat ei sovi kroppaan.

Isot pallot on kivat puristella 😄

Vierailija
74/120 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, jotkut tykkää.

Vierailija
75/120 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämähän ovat näitä keinoja, joilla naiset ovat kutta aikain hakeneet parempaa elämää. Joskus aikoja sitten se oli monelle ainoa mahdollisuus saada edes jonkinlainen elämä/elanto. Nämä on siis näitä nykyajan ilotyttöjä, jotka hankkivat elantoa omalla kehollaan. 

Ja miehiä sekä ulkonäöllisesti rajoittuneita naisia ärsyttää, kun tietyt naiset saavat asioita helpommin kuin he eivätkä joudu tekemään kaikkea ankeimman ja vaikeimman kautta. Elämä ei tosiaan ole reilua sillä tavalla.

Alinta katkerosaastaa kyllä nämä naisia ilolinnuiksi haukkuvat, omasta mielestään suoraselkäiset pellet.

Suurin osa naisista kyllä saisivat "paremman" elämän ottamalla rikkaamman ja menestyvän ukon, mutta suurin osa pariutuu rakkaudesta. Itse olen vähintään yhtä kaunis kuin kyseinen nainen, kenties kauniimpi, enkä ole ikinä hyödyntänyt tätä "optiota". Ei siksi että en haluaisi olla "ilolintu" vaan siksi kun se ei minun moraalikäsitykseen kuuluisia ja kaiken lisäksi en olisi onnellinen jos havittelisin vain asioita ilman että tuntisin mitään.

Et siltikään ole millään lailla parempi ihminen, vaikka ylemmyydentunnoissasi kuvittelet, että jokin ihmisten asettama moraali nostaa sinut korkeammalle jalustalle. Etkä voi tietää, mitä kyseinen Johanna tuntee tai on tuntematta. Ja tulihan sieltä myös kunnon humble brag omasta ulkonäöstä, eli et tosiaan ole ihan niin jalo kuin yrität uskotella itsellesi ja muille.

Kyllä ihminen saa sanoa oman ulkonäkönsä. Saan sanoa että olen kaunis. Mutta se että sinä kirjoittelet "ulkonäöltään rajoittuneista naisista", kertoo sinusta kaiken oleellisen.

Vaikutat aika kammottavalta kaikessa katkeruudessasi, mutta et tietenkään sairaana sitä itse huomaa. Toivottavasti saat jotain kautta jo ammattiapua tuohon pahaan oloosi. Parempaa vointia!

Näköjään sinulle perustelut loppui minun lynkkaamiseksi, osastolloillakin näköjään netti, puhelimellako kirjoittelet, moneltako ruoka-aika? Sinähän et ole sairas kun kategorioit naiset ulkonäön perusteella rajoittuneiksi ja minä olen sairas kun sanon että on erikseen määritelmät parisuhde, seksisuhde, prostituutio yms. Jos parisuhde on prostituutiota niin miksi nämä eri määritelmät on kehitetty? Et sinä itse voi sekoitella määritelmiä keskenään ja laittaa parisuhteen alle mitä vain

Vierailija
76/120 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tuo naisvihaaja olio joka puhuu "ulkonäöltään rajoittuneista naisista" lopettaa nämä luritukset ja puhuttaisi aiheesta, eli fitness kisoista vaihteeksi?

Vierailija
77/120 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tuo bikinifitness vartalot näyttävät naisellisilta, eivätkä ole täyteen lihaksia pumpatut. Tietysti harmi liian vähäinen rasvaprosentti ja silikonit.

Vierailija
78/120 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää Rennyn hyväksi, että Johanna on ihmeen kiltin näköinen nainen golddiggeriksi. Hänen kasvoillaan on yleensä lempeitä ilmeitä. Ei ole sellainen kovailmeinen ja laskelmoiva ilmiselvä golddigger kuin vaikka Sofia.

Niitäkin löytyy monenlaista ;) hänhän oli "näyttelijä"

Vierailija
79/120 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös tunnettuus auttaa.

Ja silikonirinnoilla mennään vaikka läpi betoniporsaan😂

Vierailija
80/120 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, että on ruman näkösiä noi fitnessämmät. Kuka tommosta maskuliinista luurankoa haluaa?