Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elarit kolikoina

Vierailija
14.06.2021 |

IL kertoo että amerikkalaismies kaatoi kuormallisen kolikoita viimeiseksi elatusmaksueräksi. Tytär käänsi sen upeasti voitokseen: https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/271c36fc-4906-44b3-8039-c13d68c98ecf

Olen itse mies, ja vaikka eroaminen ei ole tullut mieleen niin mietin jo avioon mennessäni että kävi liiton miten vain, niin lapsesta kannan mielelläni vastuun. Ehkä tilanne on toinen jos lapsi on kaljapäissään sutaistu alulle ja tapahtumat ovat sumeina mielessä, ja ehkä mies on niin pienituloinen että toivoisi jonkun muun maksavan ruokkonsa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, elatusmaksuilla kiusaaminen ei ainakaan minusta vaikuta kovin miehekkäältä toiminnalta. Tilannetta tietenkään tuntematta. Tytär hoiteli tilanteen tosi hyvin!

Vierailija
2/7 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli lopulta hieno stoori. Ja tytön isä oikea riemuidiootti. Toivottavasti hän saa kuulla loppuikänsä tuosta tempauksestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se silti viattoman lapsen vika ole vaikka olisikin kaljapäissään alulle saatettu.

Vierailija
4/7 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vilkaiskaa noita kommentteja. Vahvasti kääntyy siellä miehen puolelle sympatiat.

Vierailija
5/7 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea käsittää noita "isiä" jotka ovat LAPSELLE katkeria elatusmaksuista. Ei lapsi ole syntymäänsä pyytänyt.

Naurettavaa toki se äideillekin katkeroituminen on, yksinhuoltaja kantaa kuitenkin suuremman vastuun lapsesta.

Vierailija
6/7 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta vilkaiskaa noita kommentteja. Vahvasti kääntyy siellä miehen puolelle sympatiat.

No siellä on näköjään kaikki katkerikot koolla. Samanlaisia luusereita kuin tarinan isä.

Vierailija
7/7 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen seurannut kuinka lapsen isä olettaa, että äiti huolehtii lapsesta täysin. Isä hankaloittaa passin ja painotetuille luokille hakemista yms. En oikein ymmärrä, miten isät voi ulkoistaa itsensä lapsen elämästä edes silloin, kun äiti ulkoistaa miehet omasta elämästään. Harvoin kyse on etäännyttämisestä, vaikka sitäkin olen nähnyt. Useimmin isä ajattelee, että hänen rahat on hänen ja äidin rajat on lasten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme