Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti esittelitte lapset uudelle puolisolle?

Vierailija
14.06.2021 |

Tähän ei tietysti ole yhtä vastausta ja kukin tekee tilanteensa mukaan, mutta olisi kiva saada jonkinlainen keskiarvo. Omalla kumppanilla on lapsia, joita en ole vielä tavannut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on puoliso, asutte vähintään avoliitossa tai olette avioliitossa. Eikö silloin olisi jo pitänyt tavata lapset? Vastaus: en milloinkaan.

Vierailija
2/7 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen vuoden jälkeen. Eli sitten, kun olin itse varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuntenut mieheni 1,5v työympyröistä ja olimme hyviä ystäviä. Kerran sitten meidän piti lähteä yhdessä ulos mutta päädyimme hänen luokseen. Kuin olisin kotiin tullut:) 2 viikon kuluttua tapasin hänen vanhempansa ja siitä 2 viikkoa mun valmiit lapset oli "mummolassa" mukana. Miehen äiti kysyi tuolla ekalla tapaamisellamme saisiko hän olla mummi mun valmiille lapsilleni. Näin varmoja olimme kaikki suhteestamme. 

Tästä on lähes päivälleen 25v

Vierailija
4/7 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisolle esittelyhän tapahtuisi vasta siinä vaiheessa kun on menty jo naimisiin tai muutettu avoliittoon asumaan. Eli mielellään ehkä vähän aikaisemmin... Mutta kuitenkin vasta siinä vaiheessa kun oikeasti seurustellaan vakavammin ja suunnitelmissa on ehkä muuttaa saman katon alle jossain vaiheessa. Jotain baaripanoa ei esitellä uutena iskänä kerran kuussa.

Vierailija
5/7 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tuntenut mieheni 1,5v työympyröistä ja olimme hyviä ystäviä. Kerran sitten meidän piti lähteä yhdessä ulos mutta päädyimme hänen luokseen. Kuin olisin kotiin tullut:) 2 viikon kuluttua tapasin hänen vanhempansa ja siitä 2 viikkoa mun valmiit lapset oli "mummolassa" mukana. Miehen äiti kysyi tuolla ekalla tapaamisellamme saisiko hän olla mummi mun valmiille lapsilleni. Näin varmoja olimme kaikki suhteestamme. 

Tätä on turha alapeukuttaa kun vuosista jo näkee että ratkaisu oli oikea:D 

Vierailija
6/7 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä on turha alapeukuttaa kun vuosista jo näkee että ratkaisu oli oikea:D 

Av alapeukuttaa aina, kun on kyse uusperheistä.

Vierailija
7/7 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kumppanini kanssa nyt kuutisen vuotta. Hän tapasi lapseni muistaakseni siinä kohtaa, kun olimme tunteneet n. vuoden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi