Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain selville että olen mantelinperijä

Vierailija
13.06.2021 |

Sama joulumanteli on kiertäny sukumme puuroissa 300 vuotta ja kuulin huhua että ensi jouluna olisi minun puurossani.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain tietää että olen mankelinperijä. Saan mummoltani vanhan mankelin perinnöksi.

Minulle mummo lupasi perinnöksi hänen vanhat tekarinsa.

Tämä onkin arvokas perintö! Uudet hampaat hammaslääkäriltä maksaa sekä manteleita että maltaita.

Hammaslääkärin vastaanotolla.

Hammaslääkäri: "Niin, että tekohampaat tarvitsisit?"

Ikäihminen: "Kyllä juu, kun ei noita omia hampaita ole enää montaa jäljellä. Paljonko maksaa?"

Hammaslääkäri: "Paljoko maksaa? Ei tässä pelkkä maksa riitä, pitää olla lisäksi maltaista tehtyä kaljaa ja manteleita!"

Ikäihminen: "No onpas tyyristä. Mutta kai minä voin omasta maksastani luopua, siinä on jo kirroosi. Ja kotona on kaljaa ja perintömanteli."

Vierailija
42/44 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on luvattu perinnöksi isoisän suojeluskuntamantteli (hieman verinen) ukki toimi kuulemma tammisaaren työväenampujien ry. puheenjohtajana. 

Eikös tuo "työväenampujat" pitäisi kirjoittaa isolla Teellä?

Tammisaaren Työväenampujat ry

Tammisaari on niin pieni kaupunki, ettei ole pakko kirjoittaa isolla lauseen keskellä. Mut jos asuu siellä, niin sitten kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain tietää että olen mankelinperijä. Saan mummoltani vanhan mankelin perinnöksi.

Minulle mummo lupasi perinnöksi hänen vanhat tekarinsa.

Tämä onkin arvokas perintö! Uudet hampaat hammaslääkäriltä maksaa sekä manteleita että maltaita.

Kuinka monta Maltaa pitää myydä, jotta on varaa tekareihin?

Siihen osaa vastata hammaslääkärisi paremmin. Mutta jos asia ei ole ajankohtainen, kannattaa silti alkaa säästää sen varalta, että tarvitaan useampi Malta.

Vierailija
44/44 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manteliperuna parhaat perut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän