Mies löi avokämmenellä takaisin
Suutuin eilen miehelleni, "pimahdin" siitä kun mies on jo aika kauan kohdellut minua huonosti, rikkonut lupauksia/valehdellut, haukkunut, ollut ilkeä.. Siinä sitten tuli riitaa, ja läpsäisin miestä pari kertaa kasvoille. Mies löi avokämmenellä takaisin, säikähdin hirveästi kun ei ole ennen tuollaista tehnyt ja aina sanonut että naisia ei saa lyödä jne.
Tiedän tehneeni ensin itse väärin, ei todellakaan ollut oikein minulta läpsiä, ja kai se oli tavallaan ok että mies löi takaisin, kun itse aloitin. Minä en ainakaan aio enää ikinä lyödä, olin hullu ja typerä kun aloitin läpsimisen.
Silti olen järkyttynyt. Mies on minua 30 kiloa isompi, olisi saanut varmasti tehtyä pahaa jälkeä halutessaan. Mustelmaa minulle ei tullut, hän läpsäisi sen verran kevyesti. Pelottaa vaan, että tämä pahenee. Mies on ennenkin riitatilanteessa esim. Ottanut ranteista kiinni ja painanut sängylle niin, että en pysty liikkumaan. Silti ei ole ikinä ennen lyönyt.
Onko tällaisen jälkeen enää mahdollista saada suhdetta korjattua.. Mies ei ole edes osoittanut katumusta, sanoi että "vähän vaan läppäsi". Itse pyysin anteeksi ja sanoin tehneeni väärin ja hullusti, kerroin myös että minua pelotti.
Kommentit (65)
Ei tainnu olla ensimmäinen kerta kun löit miestäsi?
Mies saa kyllä lyödä naista mutta nainen koskaan saa lyödä miestä eli ainoa joka teki väärin oli sinä!
Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
miehenkö tässä pitäisi osoittaa katumusta, kun itse aloit sitä läpsiä? jo on feminismi pitkällä.
Sinulla itselläsi on kyllä ongelma jos pimahdat itse niin, että turvaudut väkivaltaan. Minulta ei sympatiaa ainakaan heru. Jos riidellessä ei osaa olla käyttämättä väkivaltaa niin pieni vihanhallintakurssi olisi sinullekkin paikallaan.
Toisekseen miksi olet miehen kanssa joka ei sinua arvosta ja päinvastoin ?
Parisuhteesta kun voi myös lähteä.
Oikessahan te olettekin, olin väkivaltainen ja hullu kun noin pimahdin, tiedän sen itsekin ja kaduttaa valtavasti. Olisiko sitten parempi suoraan erota? En tosiaan halua olla mikään väkivaltainen hullu enää ikinä..
- Ap
Erotkaa. Mies haukkuu sinua jne., ja olette jo molemmat olleet väkivaltaisia. Minkä vuoksi olette yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Oikessahan te olettekin, olin väkivaltainen ja hullu kun noin pimahdin, tiedän sen itsekin ja kaduttaa valtavasti. Olisiko sitten parempi suoraan erota? En tosiaan halua olla mikään väkivaltainen hullu enää ikinä..
- Ap
Olet hullu.
Vierailija kirjoitti:
- Ap
ero on ok kunhan lupaat olla ottamatta uutta miestä läpsittäväksesi
Jos mies ajaa sinut niin pitkälle, että pimahdat, niin ei teidän ole varmaankaan hyvä olla yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Erotkaa. Mies haukkuu sinua jne., ja olette jo molemmat olleet väkivaltaisia. Minkä vuoksi olette yhdessä?
miehen rahojen vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ajaa sinut niin pitkälle, että pimahdat, niin ei teidän ole varmaankaan hyvä olla yhdessä?
feministi osaa kääntää kaiken miehen viaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehen rahojen vuoksi
Kasva jo aikuiseksi. On kiire jos meinaat joskus kelvata vanhemmaksi lapsille.
Olette molemmat väkivaltaisia hulluja. Sovitte toisillenne.
Vierailija kirjoitti:
Kamala suhde teillä. Erotkaa.
Mutta muistakaa pysyä ikuisesti sinkkuina sen jälkeen. Ettei vain kukaan normaali joudu suhteeseen jommankumman kanssa...
Jätitkö ap jotain kertomatta? Esim. syyn siihen miksi mies on aiemmin joutunut sinua ottamaan ranteista kiinni ja pitämään paikallaan... Ettei vain ois silloinkin joutunut rauhoittelemaan sua jos oot hulluna riehunut?
Onko tämä ap:n eka suhde? Vai oletko läpsinyt aiemmissakin suhteissa?
Jos läpsiminen on ap:llä tapana niin ero ei siihen auta kun sama on edessä uusissa suhteissa. Sen takia vihanhallintakurssi on eroa parempi idea. Tietysti edellyttäen ettet enää lyö miestäsi. Ja sano sille ukollesi että seuraavasta kerrasta kun lyöt äijän on syytä kerätä kamansa ja lähteä eikä ruveta itsekin lyömään.
Lässyn lässyn lää.