Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies löi avokämmenellä takaisin

Vierailija
13.06.2021 |

Suutuin eilen miehelleni, "pimahdin" siitä kun mies on jo aika kauan kohdellut minua huonosti, rikkonut lupauksia/valehdellut, haukkunut, ollut ilkeä.. Siinä sitten tuli riitaa, ja läpsäisin miestä pari kertaa kasvoille. Mies löi avokämmenellä takaisin, säikähdin hirveästi kun ei ole ennen tuollaista tehnyt ja aina sanonut että naisia ei saa lyödä jne.

Tiedän tehneeni ensin itse väärin, ei todellakaan ollut oikein minulta läpsiä, ja kai se oli tavallaan ok että mies löi takaisin, kun itse aloitin. Minä en ainakaan aio enää ikinä lyödä, olin hullu ja typerä kun aloitin läpsimisen.

Silti olen järkyttynyt. Mies on minua 30 kiloa isompi, olisi saanut varmasti tehtyä pahaa jälkeä halutessaan. Mustelmaa minulle ei tullut, hän läpsäisi sen verran kevyesti. Pelottaa vaan, että tämä pahenee. Mies on ennenkin riitatilanteessa esim. Ottanut ranteista kiinni ja painanut sängylle niin, että en pysty liikkumaan. Silti ei ole ikinä ennen lyönyt.

Onko tällaisen jälkeen enää mahdollista saada suhdetta korjattua.. Mies ei ole edes osoittanut katumusta, sanoi että "vähän vaan läppäsi". Itse pyysin anteeksi ja sanoin tehneeni väärin ja hullusti, kerroin myös että minua pelotti.

Kommentit (65)

41/65 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette molemmat väkivaltaisia hulluja. Sovitte toisillenne.

Ainoa henkilö joka tässä oli väkivaltainen oli tuo nainen. Kukaan mies (eikä nainenkaan) ota vastaan avokämmenlyöntejä kääntämällä koko ajan poskeaan. Kyllä sieltä se lopettava isku tulee. Ihme ettei nyrkillä pistänyt kerralla hiljaiseksi.

Vierailija
42/65 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ap:n eka suhde? Vai oletko läpsinyt aiemmissakin suhteissa?

Tämä on toinen vakava suhde. Ketään muuta en ole ikinä läpsinyt, kuin tätä nykyistä miestä.

Mies kyllä laittoi viestiä, että haluaa olla kanssani ja sopia. Ei olla kuitenkaan vielä tuon tilanteen jälkeen nähty (ei siis asuta yhdessä vielä). Minä vaan mietin, onko asioita mahdollista korjata, kun tilanne on kärjistynyt näin pahaksi..

- Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ajaa sinut niin pitkälle, että pimahdat, niin ei teidän ole varmaankaan hyvä olla yhdessä?

Niinpä tietysti, miehen vika. Jos mies hakkaa vaimoaan, niin onko vaimo silloin "ajanut hänet niin pitkälle"?

Vierailija
44/65 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin sanoa miehelle (jos nyt tosiaan vielä yhdessä jatketaan), että jos vielä kerrankin lyön, niin erotaan samantien. Toki toivon todella että tämä ei minulta enää koskaan toistu, kuitenkin tiedostan ongelman ja olen ajatellut asiaa vakavasti.

- Ap

Vierailija
45/65 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis itse lyöt ensin ja itket kun saitkin takaisin. Opettele käyttäytymään aikuinen ihminen.

No ei ollu ap eka jos mies jo ennen tuota pitänyt väkisin kiinni. Ero.

Vierailija
46/65 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala suhde teillä. Erotkaa.

Ei pidä erota, jos ei ole ollut semmoista aikomusta tai muuten homma toimii.   Sen sijaan pitää mennä avioliittoneuvontaan/pari terapiaan.    Joko asiasta päästään yli ja opitaan kommunikoimaan tai jos ei opita, niin sitten ainakin erotaan asiat selvitettynä ja varmoina siitä, että kaikki tehtiin.

Lyömätönlinja voinee opastaa.

En ymmärrä minäkään näitä naisia, jotka jotenkin ajattelevat, että heidän väkivaltaisuutensa ei ole niin paha asia kuin miehen.

Vierailija
47/65 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää suotta erotko. Jatkakaa vain kaikessa rauhassa toistenne läiskimistä, se on ihan hyvä harrastus.

Vierailija
48/65 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis itse lyöt ensin ja itket kun saitkin takaisin. Opettele käyttäytymään aikuinen ihminen.

No ei ollu ap eka jos mies jo ennen tuota pitänyt väkisin kiinni. Ero.

Siis kun vaimo on käynyt päälle nyrkein ja repien, ja mies on ottanut kiinni ranteista "väkisin ja rauhoittanut", niin se on sinusta sitten rinnastettavissa lyömiseen?

Ei ole. Se on silkkaa itsepuolustusta ja väkivaltaisen rauhoittamista.

Eron kiljumisesi on yksinkertaisen ulinaa.  Jos parilla on edelleen keskinäisiä rakkauden tunteita, ero ei ole mikään ratkaisu.  Asioiden selvittäminen on, sen selvittäminen, miksi näin käy ja miten se voitaisiin estää.

Sinun tyhmä patenttiratkaisusi eli ero aina kun tulee ongelma, ei ole.   Se johtaa vaan sarja-avioliittoihin, joissa samat ongelmat viedään vanhasta aviksesta seuraavaan.

Aloittajalle itselleenkin olisi tärkeää oppia ymmärtämään, mikä saa hänet tarttumaan niin primitiiviseen toimeen kuin aviomiehen pieksämiseen ja miten hän voisi jatkossa välttyä siltä. 

Vierailija
49/65 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää suotta erotko. Jatkakaa vain kaikessa rauhassa toistenne läiskimistä, se on ihan hyvä harrastus.

Olet kehittymätön ihminen.  Ihmisten ei tarvitse elää väkivallassa sen paremmin tekijöinä kuin uhreina.

Ihminen voi oppia hallitsemaan agressioitaan, ihminen voi oppia muita tapoja toimia.

Sääli, että olet jäänyt raakalaisen tasolle ja teet yhä uudelleen puolisoistasi uhrejasi.  Toivottavasti, ei ole lapsia kuvioissa.

Vierailija
50/65 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse väkivaltaisessa suhteessa ja pidän todellakin pahempana sitä, että mies lyö vrt. nainen lyö. Meillä mies käytti henkistä väkivaltaa ja piinasi esim. valvottamalla. Pari kertaa otti jonkun pikkujuttu takia kuristusotteen ihan yllättäen, jolloin läväytin naamaan täysillä, päästäkseni samalla irrottautumaan. Kerran mies löi sitten kevyesti nyrkillä vastaiskun ohimoon. Voin sanoa, että se jälki oli aika paljon pahempaa.

Vierailija
51/65 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette sovi toisillenne. Ettekä kunnioita toisianne. Sanoisin hyvästi tuossa vaiheessa. Tuo ei tuosta enää parane. Pahenee, kun aikaa kuluu.

Vierailija
52/65 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin sanoa miehelle (jos nyt tosiaan vielä yhdessä jatketaan), että jos vielä kerrankin lyön, niin erotaan samantien. Toki toivon todella että tämä ei minulta enää koskaan toistu, kuitenkin tiedostan ongelman ja olen ajatellut asiaa vakavasti.

- Ap

En ole varma, oletko tiedostanut ongelman.    Sinun väkivaltaisuutesi on ihan samanlainen ongelma.

Ajattelitko, että voit löydät jonkun joka ottaa turpaan ikuisesti?  Ja vaihdat äijää niin kauan että semmoisen löydät kokeiluperiaatteellasi?   Voihan se löytyä, mutta joukkoon voi sattua niitä, jotka eivät lyö avokämmenellä vaan ...  Ehkä mietit tätä ja omaa väkivaltaisuuttasikin.   Tehkää jotain.  Keskustelkaa ja etsikää apua.

Vierailija
53/65 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette molemmat väkivaltaisia hulluja. Sovitte toisillenne.

Ainoa henkilö joka tässä oli väkivaltainen oli tuo nainen. Kukaan mies (eikä nainenkaan) ota vastaan avokämmenlyöntejä kääntämällä koko ajan poskeaan. Kyllä sieltä se lopettava isku tulee. Ihme ettei nyrkillä pistänyt kerralla hiljaiseksi.

Nainen löi omien sanojensa mukaan pari kertaa. Eli mies käänsi sen toisen posken. Kolmas poski olikin sitten jo naisen oma poski.

Vierailija
54/65 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lyö enää.

Vierailija
55/65 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kehittymätön ihminen.  Ihmisten ei tarvitse elää väkivallassa sen paremmin tekijöinä kuin uhreina.

Ihminen voi oppia hallitsemaan agressioitaan, ihminen voi oppia muita tapoja toimia.

Sääli, että olet jäänyt raakalaisen tasolle ja teet yhä uudelleen puolisoistasi uhrejasi.  Toivottavasti, ei ole lapsia kuvioissa.

Sarkasmin tajukin on yksi kehityksen mitta ja varsinkin tälläisen aloittajan provon ollessa kyseessä. Hauska tätä on kyllä seurata.

Vierailija
56/65 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinä olet toisten elämiä arvostelemaan? Meillä koko suvulla on tapana läiskiä toisiamme.

Vierailija
57/65 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että mies on jo kauan kohdellut huonosti, haukkunut, ollut ilkeä ja valehdellut. Kuinka pitkään ja mistä asioista? Miten sinä olet vastannut siihen?

Kerrot, että riitelette ja mies on ottanut käsistä kiinni. Mistä te riitelette ja kuinka sinä itse toimit? Käytkö fyysisesti päälle vai koitat hoitaa sanallisesti, onko mies siis koettanut rauhoittaa sinua?

Mutta kyllä, teillä on jo henkistä sekä fyysistä väkivaltaa, tuo tulee vaan pahenemaan kummankin osalta, jos ette tee asialle mitään. Tosin, jos mies ei koe omassa toiminnassaan mitään väärää, niin parempi erota.

Olen itsekin ollut suhteessa jossa siedin henkistä sekä fyysistä väkivaltaa siihen pisteeseen että "pimahdin" ja kävin itse miehen päälle, tiedän mistä tunteesta puhut. No minähän se siinä sain turpiini. Vaikka mies olikin mua lyönyt, haukkunut jne aiemmin useamminkin, niin eniten häpeän omaa toimintaa, olisi pitänyt vaan lähteä eikä alentua samalle tasolle.

Kamala suhde.

Erotkaa jos ette mene terapiaan, tuo ei paremmaksi muutu itsestään.

Vierailija
58/65 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki läiskimään!

Vierailija
59/65 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkojen kaksoisstandardit. <3 Ollaa itkemässä miehen väkivaltaisuutta vaikka naiset on ite iha yhtä väkivaltasii. Ja itseasiassa pahempia kui miehet, ku tässäki tapauksessa nainen oli se, joka ensin syyllistyi väkivaltaan. Ja samaan aikaa ihmetellää, miks miehet ei haluu ottaa naista riesakseen. Never again.

Vierailija
60/65 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löit kaksi kertaa, olisi miehesi ollut oikeutettu lyömään neljä kertaa. Vastaanottaja saa aina lyödä tuplasti aloittajaan verrattuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi