Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies löi avokämmenellä takaisin

Vierailija
13.06.2021 |

Suutuin eilen miehelleni, "pimahdin" siitä kun mies on jo aika kauan kohdellut minua huonosti, rikkonut lupauksia/valehdellut, haukkunut, ollut ilkeä.. Siinä sitten tuli riitaa, ja läpsäisin miestä pari kertaa kasvoille. Mies löi avokämmenellä takaisin, säikähdin hirveästi kun ei ole ennen tuollaista tehnyt ja aina sanonut että naisia ei saa lyödä jne.

Tiedän tehneeni ensin itse väärin, ei todellakaan ollut oikein minulta läpsiä, ja kai se oli tavallaan ok että mies löi takaisin, kun itse aloitin. Minä en ainakaan aio enää ikinä lyödä, olin hullu ja typerä kun aloitin läpsimisen.

Silti olen järkyttynyt. Mies on minua 30 kiloa isompi, olisi saanut varmasti tehtyä pahaa jälkeä halutessaan. Mustelmaa minulle ei tullut, hän läpsäisi sen verran kevyesti. Pelottaa vaan, että tämä pahenee. Mies on ennenkin riitatilanteessa esim. Ottanut ranteista kiinni ja painanut sängylle niin, että en pysty liikkumaan. Silti ei ole ikinä ennen lyönyt.

Onko tällaisen jälkeen enää mahdollista saada suhdetta korjattua.. Mies ei ole edes osoittanut katumusta, sanoi että "vähän vaan läppäsi". Itse pyysin anteeksi ja sanoin tehneeni väärin ja hullusti, kerroin myös että minua pelotti.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko jo parempi sanoa moro ja näkemiin?

Samaa voisi ehdottaa miehellekin.

Vierailija
62/65 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää suotta erotko. Jatkakaa vain kaikessa rauhassa toistenne läiskimistä, se on ihan hyvä harrastus.

Voisitte alkaa nyrkkeilyharrastuksen. Kehässä muksitte (siis Muksitte, ei Kuksitte) toisianne niin, ettei enää kotona tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suutuin eilen miehelleni, "pimahdin" siitä kun mies on jo aika kauan kohdellut minua huonosti, rikkonut lupauksia/valehdellut, haukkunut, ollut ilkeä.

Eikö tuossa jo ole tarpeeksi syitä jättää tuo mies? Mitä vielä odotat?

Vierailija
64/65 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

läpsläps

Vierailija
65/65 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin vaimoni jos hän löisi edes kerran

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi