Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis joku maksaa tälläkin hetkellä 1299 e/kk vuokraa jostain Jätkäsaaren 27 neliöisestä yksiöstä?

Vierailija
13.06.2021 |

Keskellä ei mitään.

https://www.etuovi.com/kohde/21130602

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan vähän päälle 1000e per kk tästä mun yksiöistä Ullanlinnassa. Kamala hinta, mutta työpaikka on 5 minuutin kävelyn päässä..

Alepeukuttajille tiedoksi, niin HKL:n kuukausilippu maksaa sekin, ja joku tai isompi arvo on myös sillä, joutuuko päivästään käyttämään vaikka kaksikin tuntia työmatkoihin.

t. eri, eli ei tuo Ullanlinnassa itse asuva.

Vierailija
42/82 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista kuvista näkyy hyvin sellaiset siirrettävät tilpehöörit, joita asuntojen kuvaajat tuovat mukanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mut se onkin Tampere, nääs.

Vierailija
44/82 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttoniemi 67m2 1200€/kk autopaikka 120€kk tämä siis työkaverini. Ei mitään järkeä hki hinnoissa

Vierailija
45/82 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan stadilaiset hoksaa muuttaa etätöihin Tallinnaan. Sieltä saa laatukämppiä edullisesti ja muutenkin eläminen halvempaa.

Vierailija
46/82 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härreguud! Mä maksan vuokraa 36 neliön kämpästä 499e ja Helsinkiin pääsee puolessa tunnissa.

Vierailija
47/82 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnassa hyvän kämpän keskustasta saa jo 300 e, luxusta 500 eurolla. Päälle tulee Kommunaalid, jotka vastaa yhtiövastiketta mutta siis sisältävät myös sähköt, veden jne kulutuksen mukaan

Yksiöissä noin 60-120 e/kk.

Vierailija
48/82 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä MIKSI ihmiset maksavat isoja kuluja asumisestaan. Esim. tuo että joku maksaa Lahdessa (ei mitään "korpea") 90K rempatusta asunnosta, milla ei HKI saa edes "parkkipaikkaa".

JOS ihmiset haluavat, me voimme muuttaa suunnan. Itse ajattelen niin, että "sama asunto" ei voi maksaaa "10 kertaa" enemmän vain sijainnin takia. Osan on "pakko" asua (työpaikan tmv.) takia tietyssä paikassa, mutta moni on eläkkeellä/voi tehdä etätöitä jne. --> miksi asua kalliisti, kun säästyneen rahan voi käyttää johonkin muuhun?

Olen se nykyisin lahtelainen. Jotkut ostaa asunnon Helsingistä sijoituksena koska sen arvo (toivottavasti) nousee vuosien aikana. Asuntoni arvo Lahdessa sen sijaan pysyttelee samoissa tai laskee ehkä paljonkin tulevina vuosina. Valitsin kuitenkin tämän ratkaisun koska se oli itselleni paras. Eli ei se ole mikään huono ratkaisu että ostaa kalliilla Helsingistä jos vain pystyy, rahat ovat vain sitten kiinni siinä kunnes myy.

Mutta olin aika tyrmistynyt kun tajusin kuinka paljon halvempaa muualla on.

Vierailija
49/82 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun joku suostuu maksamaan, niin kauan vuokrakattoa hinataan ylöspäin.

Kysyntä -tarjonta- hyväksikäyttö.

Maksakaa, maksakaa! Tehkää töitä että on varaa maksaa vuokraa kopperosta työpaikan vieressä. Siinähän "säästää"  --työmatkojen hinnan.

Vierailija
50/82 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto on myynnissä 365 000 euron hintaan, taskurahoja! Hah, aivan järjetöntä.

Vierailija
51/82 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuin tuosta Tallinnan vanhastakaupungista. Todella kaksiot alkaen 450 e, kai sitä kerran viikossa jaksaisi reissata käymään konttorilla, liputhan ei paljoo maksa. Olis kiva aloittaa aamu meriaamiaisella ja illalla buffaan.

Tippuuko veroprosentti missä vaiheessa? Siinäkin tulis mun liksalla säästöä.

Vierailija
52/82 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisti silmään nuo halpiskitarat roikkumassa koristeina seinällä.

Jos maksaa tommoista kiskurivuokraa, niin eipä siinä muuta ole varaa/tilaa harrastaa kun tyyliin näppäillä kämpässä jotain mandoliinia. Kitara pitää pitää seinällä, se ei ehkä mahdu muuta kuin sängyllä jos soittaa. Sivuttain maaten.

Vierailija
53/82 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla asuntolainan lyhennys 850 euroa kuussa 350 neliön omakotitalosta 7 kilometrin päässä Tampereen keskustorista. Luulen, että mulla on paremmat oltavat kuin itsemurhayksiössä.

Noup, kukaan ei halua asua Tampereella.

Vierailija
54/82 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kv.ee ja city24.ee

Vierailija
55/82 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos panitte merkille, ei ollut mahtunut enää ruokapöytä/työpöytä eikä telkka.

Niin miksi pitäisi olla mitään noista.

Vierailija
56/82 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseaukisten päivittelyä

Vierailija
57/82 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla ja miehelläni on tuollainen koirankoppi kakkosasuntona, palkkaa saamme yhdessä 9 000 e/kk. Ei tuo nyt mikään järkyttävä ole. Olemme tuossa koirankopissa ma-to.

Vierailija
58/82 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä voi vuokrata tuolla rahalla 2,5 kpl omakotitaloja. Ihan ajanmukaisia ja remontoituja.

Vierailija
59/82 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asunto on myynnissä 365 000 euron hintaan, taskurahoja! Hah, aivan järjetöntä.

Kaverini rakennusfirma rakennuttaa Helsinkiin miljoona-asuntoja (noin 2,3 milj kalliimmat ja edullisimmat 350 000 e), jännityksellä odotan että myydäänkö kaikki. Nuo edullisimmat ovat juuri noita koirankoppeja.

Vierailija
60/82 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä voi vuokrata tuolla rahalla 2,5 kpl omakotitaloja. Ihan ajanmukaisia ja remontoituja.

Noissa vaan vuokran lisäksi usein joutuu maksamaan paljon muutakin, mm. sähkön ja veden, lämmityskustannukset, jätehuollon ym. jotka on ihan eri luokkaa kuin kerrostaloasunnossa ja moni ei edes tule näitä ajatelleeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi