Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen masentunut ja teini sanoi eilen semmoisia asioita että romahdin, menin ulos tupakalle ja itkin

Vierailija
13.06.2021 |

Teen kuulemma pas""aa ruokaa ja näytän rumalta mummolta, nukun vaan tai olen kännykällä, olen hyödytön, miksen muuta pois.
Mies koetti lohduttaa että se on siinä iässä mutta jotain minusta särkyi. Lapseni on ollut ainoa joka on pitänyt minut kiinni tässä maailmassa masennuksen kuiskiessa, että minun on parempi olla kuollut.. Ja nyt hän vihaa minua. Ei piittaisi pas""aan, jos menen ja hyppään sillalta. Vaikka tein kaikkeni ollakseni hyvä äiti. Luin kirjoja, rakentelin majoja, vein puistoon. Tässäkö kiitos?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mikä teidän ongelma on. Minulle kun teinit on aukoneet päätään, olen katsellut sitä ensin mielestäni kohtuullisen ajan ja varoittanut, että kohta tulee samalla mitalla takaisin. Sitten olen antanut samalla mitalla takaisin. Aika nopeasti tulee hitaammallekin teinille selväksi, että kaksi voi pelata samaa peliä, eikä silloin enää ole yhtä kivaa. Totuuksia löytyy meistä kaikista, ja itsetuntemus on kaiken viisauden alku. Voi tehdä teinille ihan hyvääkin kuulla miltä hänen yleinen vetelehtiminen, kunnioituksen, suhteellisuudentajun ja kiitollisuuden puute näyttää aikuisesta ihmisestä.

Vierailija
42/42 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus sattuu , mutta ota se opetuksena. Kuuntele mitä teini sanoo äläkä ryve itsesäälissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä