Paras ruoka, jota olet ikinä syönyt?
Oli varmaan kania, ruokalista oli tsekiksi Prahassa. En ikinä ole syönyt sen veroista!
Kommentit (21)
mieheni kokkaamat naudan sisäfile pippuripihvit viskikastikkeella kermaisen muussin kera... tai sitten miehen tekemä bolognesekastike... ne on kyllä ollut niin hyviä :)
oli taustalla pianonsoittoa ja tarjoilijoilla valkeat essut...
Riimiporo
Mummin mätöt
Vedyt ja atomit
Pupupaisti
Kuha runsaalla voilla paistettuna
Majava
Hyvin tehty, raakakypsytetty pihvi
Isän tekemät hirvi- ja porokäristys, kera puikulapottumuusin
ankkaa oikeen Pekingisssä ? minäkin v.95
- Turkkilaisen ravintolan specialannos Lontoossa
- Italialaisen ystävän tekemä kasvisruoka Milanossa
- Intialaisen ravintolan kanasalaatti Tallinnassa
Varmaan tuo loma antanut lisäpisteitä noille ruuille ; )
Paistettua mustekalaa Kreikassa pikku perheravintolassa.
Nam!
Ihan törkeäen hyvää.
Sitten kerran onnistuin tekemään itse älyttömän hyvää broilerikastiketta. Laitoin siihen kaikkea mahdollista ja mahdotonta ja lopputulos oli NIIN hyvää. Mutta en ole onnistunut tekemään samanlaista toiste kun en muista mitä kaikkea siihen laitoin...
Kosilla tonnikalapitsa.
Oikeaoppisesti itsetehty tsatsiki.
Missään en oo niin hyviä vielä saanut kuin hotellin aamupalalla Kolilla tänä kesänä. Munavoin kanssa olivat ihan taivaallisia.
yksi parhaimmista oli Siljan laivalla Bon Vivant-ravintolassa syömäni alkuruoka, ihan sellainen salaatti. Kuulostaa tosi arkiselta, mutta se oli aivan jumalainen!! Se kastike varmaan teki sen, tai mikä lie. Mutta sitä olisi voinut syödä vaikka 100 annosta! Myös mieheni tekevät fajitakset sekä lasagne ovat aivan huippuhyviä!
Sen kanssa tuli joguttikastiketta, jollaista en ole vielä onnistunut tekemään edes itse. Aivan täydellinen, iso ja halpa annos, maut balanssissa. *kuolaa*
Mä olen yleensä lihan ystävä, mutta se risotto ei kyllä kaivannut yhtään mitään lisää. En tiedä mitä ne olivat sille tehneet - kyllä mä itsekin teen ihan ok sienirisottoa, mutta sen veroista en ole kohdannut missään.
Rapea pohjainen , runsastäytteinen pizza
Hyvä pihvi, kermainen kastike ja lohkoperunat
Savulohisalaatti
Mausteinen grillibroileri raikkaan kasvissalaatin kera
Tosin hyviä palak paneereja saa myös sandeepistä Lönnrotin kadulta ja pikku Nepalista Annankadulta.
Mutta kyllä se jo kuolleen mummoni laittamaa on. Joku näistä
- mummon itse tehdyt lihapiirakat (liha itse jauhettu paistista)
- mummon janssonin kiusaus
- mummon porsaan kyljykset
grillattu kyyhkynen on maistunut? Miten voi syödä sellaista? Eikö tee pahaa?
maksaisin siitä ja paljon, jos vielä saisin.