Miten kauan väsymys rokotteen jälkeen?
Rokotteesta yli viikko. Voisin nukkua lähes koko ajan. Auton ajaminen alkaa olla jo pelottavaa, olen ajanut vain välttämättömät (työmatkat).
Onko muilla ollut samaa? Missä kohden helpottaa?
Kommentit (68)
Millä sen mittaa luotettavasti, väsyttääkö sen rokotuksen jälkeen enemmän vai ei?
Ai se väsymys johtui rokotteesta. Itse luulin että siitepölystä, kun paheni aina kun oli ulkona ja myös silmiä ajoittain kutitti. Esim. lenkiltä ei meinannut jaksaa kotiin, vaikka oli ottanut anthistamiinia. Mutta jos johtui rokotteesta, niin 2 viikkoa kesti ja oli varsin vaihtelevaa, eli liikkuessa iski pahemmin, muuten saattoi olla ihan virkeäkin sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Muista että jos saat oireita ensimmäisestä rokotteesta, niin toisella on yleisesti 10x pahemmat oireet.
He jotka eivät saaneet juuri mitään ensimmäisestä, ei saa mitään toisestakaan.
Joten harkitse toisen ottamista, jos nämä oireet jatkuvat. Voi kyllä mennä ohi viikkojen päästä.
Ne oireet tulee todennäköisemmin, ei pahempana.
Itselle tuli AZ:n rokotteesta aika hurjat sivuvaikutukset, mutta äskettäin saamastani Pfizerin rokotteesta ei tullut yhtään mitään oireita.
Väsymyksen jälkeen koittaa iänikuinen uni. Hyvää yötä, rokotettu vesihanagobliini.
Nostan vanhaa ketjua. Lamaava väsymys ja muut oireet vaivaa edelleen (ei sinänsä ihme piikkien tarkoitus huomioiden)
Onko kukaan päässyt oireista eroon ajan kanssa?
Väsymystä edelleen. Tähän ootilaan olen jotenkin jo turtunut. Päänsäryt vähentyneet mutta vielä satunnaisesti.
Rokotuksen haitoista tulee tuota menoa mittavat kustannukset yhteiskunnalle?
Jollain tavalla Rokottajan tarvisi ne korvata, mutta eihän häneltä saa kukaan mitään pyytää?