Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan väsymys rokotteen jälkeen?

Vierailija
13.06.2021 |

Rokotteesta yli viikko. Voisin nukkua lähes koko ajan. Auton ajaminen alkaa olla jo pelottavaa, olen ajanut vain välttämättömät (työmatkat).

Onko muilla ollut samaa? Missä kohden helpottaa?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole tullut väsyZzzzzzzzzzz

Vierailija
2/68 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka Pfizer saatu ja kesti pari vrk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väsyttänyt rokotteen jälkeen yhtään,  mutta syke on noussut niin, että joka päivä on pakko ottaa beetasalpaaja.

Vierailija
4/68 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka Pfizer saatu ja kesti pari vrk.

Minulla myös eka Pfizer kyseessä. Ehkä olemassaolevat sairaudet ja lääkitykset pahentavat väsymysoireiluani?

Harmittaa huono työkyky ja olematon jaksaminen. Toivottavasti piakkoin kääntyy paremmaksi.

AP

Vierailija
5/68 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla väsymys rokoteen jälkeen tai hotelo olo. Kuunteleko t vain kehoasi? Oikeasti juo vettä 1,5 l. vuorokaus. lääke aine lähtee kiertoon elimistösi nopeammin ja voit paremin.Usein miten väsymyksen syy on nesteen vajaus. Säästelään nesteen juomista varsinkin helteellä ettei " ulkona " pissata.Moni tulkitsee nesteen vajauksen myös nälän tunteeksi.Ei erota niitä toisistaan.

Vierailija
6/68 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei väsyttänyt rokotteen jälkeen yhtään,  mutta syke on noussut niin, että joka päivä on pakko ottaa beetasalpaaja.

Minulla on myöa ollut syke tavallista korkeammalla ja olen miettinyt liittyykö se helteeseen vai rokotteeseen. Minulla on entuudestaan taioumusta rytmihäiriöihin. Toivottavasti tämä menee ohi. En ole uskaltanut tehdä mitään kovin raskasta.

Vierailija
7/68 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla väsymys rokoteen jälkeen tai hotelo olo. Kuunteleko t vain kehoasi? Oikeasti juo vettä 1,5 l. vuorokaus. lääke aine lähtee kiertoon elimistösi nopeammin ja voit paremin.Usein miten väsymyksen syy on nesteen vajaus. Säästelään nesteen juomista varsinkin helteellä ettei " ulkona " pissata.Moni tulkitsee nesteen vajauksen myös nälän tunteeksi.Ei erota niitä toisistaan.

Juon paljon vettä, varsinkin kun on ollut niin lämmintä. Nukahdin esim. perjantaina n. 17.30 ja heräsin klo 22. Nukahdin uudelleen hieman yli puolen yön ja heräsin 13.30. Illalla seitsemältä alkoi väkisin unettaa, mutta pidin itseni hereillä myöhempään. Nyt on vähän pirteämpi olo, mutta se väsymys voi iskeä taas yllättäen.

Mutta kun mainitsit helteestä, niin tuli mieleen, että se voi jo itsessään lisätä väsymystä.

AP

Vierailija
8/68 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee haittailmoitus. Valitettavasti tuollaista todella syvää uupumusta/väsymystä joka kestää kuukausia ja kuukausia on ilmennyt. Toivottavasti menee ohi.

Tässä videolla asiaa rokotteista ja minkälaisia haittoja tullut ihmisille.

Vierailija
9/68 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee haittailmoitus. Valitettavasti tuollaista todella syvää uupumusta/väsymystä joka kestää kuukausia ja kuukausia on ilmennyt. Toivottavasti menee ohi.

Tässä videolla asiaa rokotteista ja minkälaisia haittoja tullut ihmisille.

Täytynee tehdä. Kiitos!

AP

Vierailija
10/68 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että jos saat oireita ensimmäisestä rokotteesta, niin toisella on yleisesti 10x pahemmat oireet.

He jotka eivät saaneet juuri mitään ensimmäisestä, ei saa mitään toisestakaan.

Joten harkitse toisen ottamista, jos nämä oireet jatkuvat. Voi kyllä mennä ohi viikkojen päästä.

Vierailija
11/68 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo oireet liittyvät vain ahdistukseen, kun pelkäätte rokotusta niin paljon. Mitään todellisia sivuoireita ne eivät ole vaan kehonne tuottaa ne itse, koska ihminen on kokonaisuus, ja mielenne askartelee jatkuvasti tämän rokotepelon äärellä.

Koittakaa rentoutua tai tehdä vaikka jotain mindfulnessharjoitteita.

Vierailija
12/68 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on ollut energia- ja väsymysoireilua jo ennen rokotetta, rokote voi laukaista väsymysoireyhtymän.

Erään lääkärin mukaan tällöin pitäisi levätä kolme päivää ennen ja kolme päivää rokotteen jälkeen, jotta annettaisiin kehon tuottama vähä energia rokotteelle, koska se tarvitsee omansa. Ei kai tuokaan mikään takuuvarma keino ole, mutta vähentää kroonisen väsymyksen riskiä.

Itse en näistä syistä ole toistaiseksi ottanut rokotetta.

Vierailija
13/68 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo oireet liittyvät vain ahdistukseen, kun pelkäätte rokotusta niin paljon. Mitään todellisia sivuoireita ne eivät ole vaan kehonne tuottaa ne itse, koska ihminen on kokonaisuus, ja mielenne askartelee jatkuvasti tämän rokotepelon äärellä.

En minä kylläkään pelännyt rokotetta ja olin iloinen kun käsikään ei tullut kipeäksi. Vasta pari päivää sitten yhdistin tämän väsymyksen rokotukseen.

AP

Vierailija
14/68 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rytmihäiriöistä kärsivänä en ota rokotetta, käytän säännöllisesti rytmihäiriölääkkeitä. 

Vierailija
15/68 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bw

Vierailija
16/68 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bw

Vierailija
17/68 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juot paljon, muistathan ottaa riittävästi (käsittelemätöntä) suolaa ja mineraaleja, koska vesi huuhtoo ne elimistöstäsi.

Vierailija
18/68 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin elät tulevat väsymyspäivät olemaan. Tuohon tautiin rokotteita 😅

Vierailija
19/68 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ollaan psykofyysisiä kokonaisuuksia niin ei me noin suoraviivaisesti toimita. Sykkeen pitkäaikaiseen nousuun tarvitaan paljon enemmän kuin hieman huolestunut mielentila. Teitä vähättelijöitä aina riittää, mutta ette te totuutta voi muuksi muuttaa.

Vierailija
20/68 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos juot paljon, muistathan ottaa riittävästi (käsittelemätöntä) suolaa ja mineraaleja, koska vesi huuhtoo ne elimistöstäsi.

Näistä olen huolehtinut, kokemus on opettanut. Hyvä huomio kyllä!

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme