Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko enneuniim? Oleteko nähneet unessa sen oikean?

Vierailija
13.06.2021 |

Olen jo muutaman keran nähnyt unta eräästä miehestä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jo tuhat kertaa ollut vankilassa, pöpilässä tai kuollut jos uskoisin. Ei kukaan sellaiseen soopaan usko.

Vierailija
2/18 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole oikeassa elämässä kohdannut kyseistä miestä, niin saattaahan tuo enneunikin olla. Jos on joku tuttu, niin sitten hän muuten vaan kaihertaa jostain syystä mieltäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt useamman kerran unta joka on ollut enneuni ja joka on toteutunut tai kertonut jostain tulevasta.

Yksi liittyy valmistumiseeni,yksi läheisen sairauteen ja sen lopputulokseen.Pari muuta jotka ovat käyneet toteen muutaman vuoden päästä.

Kaikki nämä unet ovat olleet hyvin merkittäviä.

Tälläisen unen muistaa aina ja siinä on aivan erityinen tunne.Se syöpyy tietoisuuteen kun taas tavalliset unet unohtaa.

Vierailija
4/18 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap.n uni tuskin on enneuni.

Paremminkin oma haave.

Vierailija
5/18 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vastannut aiemminkin tälläseen, Toteutuneet enneunet, Estonian uppoaminen, sekä New Yorkin World TradeCenterien tornien romahdus.jotka osoittautui terrori- iskuksi.

Ennpä ole nähnyt, olisin miljonääri, sekä rikostutkija asuisin Monakossa mies olisi taiteilija.

Vierailija
6/18 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähisukulaiseni on nähnyt eräästä ihmisestä kaksi unta. Viimeisin uni jonka tämä näki, toteutui samana päivänä eli se ihminen kuoli.

Itse olen nähnyt unen joka toteutui tulevan päivän iltana ja aivan prikulleen.

Näin nyt pääsiäisenä mahdollisen enneunen, en voi todistaa sitä enneuneksi ennen kuin se on toteutunut.

Vierailija
7/18 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin kerran unta hipistä joka ajeli mulle sivukaljua suihkussa, kerroin unesta kaverille kun sen luona satuin olemaan yötä. Muistin sanoneeni jotain unessa.

No, muutaman vuoden päästä tämä tilanne tapahtui tasan samoine sanoineen. Oli jännä. Enää en muista sanomisia, mutta muistan tän tilanteen.

Ei ollut mikään unelmakumppani kyseessä, vaan jälleen kerran yksi reppana josta olisi pitänyt pitää huolta, enkä minä kenenkään aikuisen vanhemmaksi ala. Mutta jännää että sain hänestä etukäteen tiedon.

Vierailija
8/18 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti edellisen yön uneni ei ollu enneuni. Näin unta että olin töissä ilman housuja ja yritin käsillä peittää salaiset alueeni. Istuin lattialle ja minulta alkoi päristä paineella löysää ripulia lattialle, makasin selälläni alasti ja samalla pas koin alleni litroittain. Menin paniikkiin ja yritin päästä piiloon, lopulta konttasin liukastellen omassa ripulissani.

Joten toivottavasti unet eivät toteudu. Ehkä pitää soittaa töihin ja sanoa etten tule koska pelkään pas kovani lattialle.

Vierailija
9/18 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin kerran unta hipistä joka ajeli mulle sivukaljua suihkussa, kerroin unesta kaverille kun sen luona satuin olemaan yötä. Muistin sanoneeni jotain unessa.

No, muutaman vuoden päästä tämä tilanne tapahtui tasan samoine sanoineen. Oli jännä. Enää en muista sanomisia, mutta muistan tän tilanteen.

Ei ollut mikään unelmakumppani kyseessä, vaan jälleen kerran yksi reppana josta olisi pitänyt pitää huolta, enkä minä kenenkään aikuisen vanhemmaksi ala. Mutta jännää että sain hänestä etukäteen tiedon.

Olen nähnyt parista tapahtumasta, jotka kävivät myöhemmin toteen. Itselläni ei olisi ollut tilanteissa mitään vaikutusmahdollisuuksia enkä liittynyt tapahtumiin mitenkään. Lisäksi olen nähnyt unta ihmisistä ennen heidän tapaamistaan. Nämä eivät kuitenkaan edenneet mihinkään, vaikka tunteet kahdessa tapauksessa olivat selvästi molemmin puolisia. En usko, että enneunet ovat mitään kohtaloaosoittavia totuuksia, ennemminkin mietin, että liittyvät jotenkin todellisuuden rakenteeseen, josta emmen loppujenlopuksi tiedä.

Vierailija
10/18 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen ihan luvattoman paljon unia yhdestä varatusta työkaverista. Aika kivoja unia. Eivät ole enneunia kuitenkaan. Valitettavasti 😉.

Vierailija
11/18 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt enneunia, sukulaisten kuolemista. Yleensä unessa hampaat tippuu suusta, mitä läheisempi, sitä vähemmän hampaita suuhun jää. Unien tunnelma on täysin erilainen verrattuna tavalliseen uneen.

Vierailija
12/18 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti edellisen yön uneni ei ollu enneuni. Näin unta että olin töissä ilman housuja ja yritin käsillä peittää salaiset alueeni. Istuin lattialle ja minulta alkoi päristä paineella löysää ripulia lattialle, makasin selälläni alasti ja samalla pas koin alleni litroittain. Menin paniikkiin ja yritin päästä piiloon, lopulta konttasin liukastellen omassa ripulissani.

Joten toivottavasti unet eivät toteudu. Ehkä pitää soittaa töihin ja sanoa etten tule koska pelkään pas kovani lattialle.

Kunnon huumoriveikko siinä. Näitä koprofiilejä tuntuu aina pesiytyvän tämän aihepiirin ketjuihin levittämään sanomaansa. Jännä juttu.

Vierailija
13/18 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon huumoriveikko siinä. Näitä koprofiilejä tuntuu aina pesiytyvän tämän aihepiirin ketjuihin levittämään sanomaansa. Jännä juttu.

Mukavaa että uneni piristi sinua!

Vierailija
14/18 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viime yönä unta ihastuksestani joka oli vanhempieni luona mun kanssa. Oli ihana uni.

Vierailija
15/18 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt enneunia, mutta en tulevaan puolisoon tai kumppaniin liittyviä.

Vierailija
16/18 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin joskus unta miehestä joka sanoi minulle että "sääli kun heräät tästä unestasi kohta, sen jälkeen me ei varmaan enää koskaan tavata unissa". Heräsin melko pian sen jälkeen.

Mistä mies tiesi että oli unta? Kukapa tietää mutta ehkä oli jonkinlainen enneuni ja se mies oli minun se oikea, nyt pitäis vaan löytää se oikeasta maailmasta.

Vierailija
17/18 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen nähnyt unessa sen oikean. Opiskelukaveri kertoi että kun illalla laskee taivaalta 21 tähteä, ilmestyy se oikea uniin seuraavana yönä. Tein niin ja yöllä näin unta, että oltiin lähdössä jonnekin reissuun. Hän istui jo autossa kuskin paikalla oven edessä odottamassa, kun minä vielä hiki hatussa kiireellä pakkasin meidän molempien tavaroita, katsoin, että hanat ei jää vuotamaan, lieden levyt ja kahvinkeitin on sammutettu, jääkaappiin ei jää pilaantuvia ruokia, kompostiastia tyhjennetty, ikkunat kiinni, takaovi lukittu, kukat kasteltu eikä mitään muutakaan unohdu, mistä voisi reissun aikana seurata vahinkoa. Hän huuteli autosta äkäisenä, että tule jo senkin kurttunaama! Aina teitä naisia saa oottaa! En nähnyt hänen kasvojaan, joten en voi tunnistaa häntä unen perusteella, valitettavasti.

Vierailija
18/18 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran unta että sain toosaa samalla kun toinen nainen imi k y r p ä ä n i. Toteutui viikon päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi