Miten suo Sikke Sumari voi olla noin h-tin hyvännäköinen nainen, täyttää huomenna 70-vuotta!!
Kertoo jutussa omat niksinsä eivätkä ne ole mitään kauneudenhoidollisia vaan pään sisäisiä. Voi kunpa minäkin!!! Mutta sen olen just huomanut että lapsenmieliset ja iloiset ja uteliaat ihmiset ne ovat myös ulkoisesti nuorekkaita.
https://terveydenmedia.fi/sikke-sumari-huomenna-70v-mika-on-upeutesi-sa…
Kommentit (104)
Iloinen ja utelias asenne ja luonne.
Miksi haluaisit näyttää mummoiässä muulta kuin mummolta?
Hän on hyvin siropiirteinen, se ainakin nuorentaa. Toki varmasti elämänilo ja energia heijastuvat myös ulospäin ja vaikuttavat ulkonäköön.
Ei karismaa eikä minusta mitenkään viehättävä.
Ei karismaa? Minusta tyttömäinen 70-vuotias on carismaattinen.
On se varmaan jotain kasvohoitoja tai pistoksia ottanut, ei tuo ole normaalisti 70 vuotiaan iho.
Paino ei ole jojotellut, silloin pysyy nuorena, muuten todella turha ämmä joka saa ilmaista mainosta ja rahaa joka tuutista.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kännissä?
puutteessa vain, kuten minäkin
Sikke on kyllä nainen jota kohtaan tunnen hieman vetovoimaa vaikka olen vasta 50-vuotta vanha mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei karismaa eikä minusta mitenkään viehättävä.
Häh... ei taideta puhua samasta henkilöstäkään
En minä häntä kyllä viehättävänä näe. Ärsyttävä lähinnä, en katso mitään missä hän tai sisarensa kaakattaa. Hyi!
Pidän Siken sisaresta (taisi olla nimeltään Hanna jos oikein muistan). Olen lukenut hänen haastatteluitaan kun on tullut vastaan joissain lehdissä. Aidosti mukava, herttainen ja vaatimaton ihminen.
Sikke taitaa olla luonteeltaan hänen vastakohtansa, sen verran mitä hänestä olen eri lähteistä kuullut.
Kyllä Sikke on oikein mukavan näköinen ikäisekseen. Ja energisen ja reippaan oloinen, tekee täysillä projektejaan jne. Toivottavasti itselläkin terveys sen hänen iässään sallii.
Muistan joskus lukeneeni haastattelusta, että Sikke vihaa liikuntaa ja ajaa autolla joka paikkaan. Mutta hänhän on ollut malli, joten ilmeisesti on luonnostaan hoikkana pysyvää sorttia. Ja toki hän syö oikein, moni av-kaskelotti voisi ottaa oppia hänen asennoitumisestaan ruokaan.
Eikös Sikke tehnyt mallin töitä nuorempana?
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisit näyttää mummoiässä muulta kuin mummolta?
Miksi en? En edes ole mummo.
Eri
Mitä tarkoitat? Oletko sinä? Eikö Sikke ole sinusta kaunis? Ja nuorekas... vai mummonako pidät?