Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suo Sikke Sumari voi olla noin h-tin hyvännäköinen nainen, täyttää huomenna 70-vuotta!!

Vierailija
12.06.2021 |

Kertoo jutussa omat niksinsä eivätkä ne ole mitään kauneudenhoidollisia vaan pään sisäisiä. Voi kunpa minäkin!!! Mutta sen olen just huomanut että lapsenmieliset ja iloiset ja uteliaat ihmiset ne ovat myös ulkoisesti nuorekkaita.
https://terveydenmedia.fi/sikke-sumari-huomenna-70v-mika-on-upeutesi-sa…

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se varmaan jotain kasvohoitoja tai pistoksia ottanut, ei tuo ole normaalisti 70 vuotiaan iho.

70-vuotiaan. Tähän tulee se viiva.

Vierailija
62/104 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mummoontunut. Nuorekas kampaus, syö terveellisesti, aktiivinen, utelias, maailman menossa mukana oleva ihminen. Ei elä missään kuvittellisissa ikäkarsinoissa, missä monet ikääntyvät ovat: "olen eläkeläinen, "ei sitä tässä iässä enää" - tyypit. 

Varmaan paremmassa fyysisessä kunnossakin kuin monet kaks- ja kolmekymppiset - ainakin näyttää timmiltä. Ei läskiä, ei vetelyyttä olemuksessa. Laiskuushan näkyy kilometrien päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sen etunimi oikeasti sikke vai onko Sirkka tai Sirpa tai siru tai siiseli?

Vierailija
64/104 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisarukset Sikke ja Hanna Sumari ovat molemmat ihastuttavia tv esiintyjiä.  Hannassa on enemmän ns. miellyttämisen halua omissa ohjelmissaan.  Sikestä olen saanut sellaisen mielikuvan, että menee ohjelmissaan enemminkin tuulta päin.  Vaikka tosiasia olisikin, ettei kukaan ole korvaamaton, niin Kokkisota-ohjelmaa on vaikea kuvitella ilman Sikkeä.  Sikke naljailee usein Harri Syrjäselle ja luultavasti ymmärrän miksi hän niin tekee.  Harrihan on joskus ärsyttävän itsevarma ja omissa ohjelmissaan kova kehumaan itseään.  Kokkisota-ohjelmassa Siken naljailu tuppaa vähän ärsyttämään, ainakin mua, mutta ei kuitenkaan liiaksi kunhan pysyy "leikillisyyden rajoissa".  Syrjäsen mukanaolo ohjelmassa on kuitenkin ihan jees juttu.  Vuosien varrella olen oppinut antamaan arvoa ja tilaa erilaisille persoonille, joten en tuomitse niin ankarasti nykyisin.  En kuitenkaan jaksa kehua heitä joista en sitten tippaakaan ......  ;)

Vierailija
65/104 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen kuullut, niin kovin on ainakin piikikäs, inhottava ja kova luonne, joka ei kestä itse mitään kritiikkiä, mutta itse sivaltaa pahastikin.

Vierailija
66/104 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko nähneet livenä? Ihan on ikäisensä näköinen.

Vierailija
67/104 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko nähneet livenä? Ihan on ikäisensä näköinen.

Kiitos tästä sinulle niin tärkeästä infosta.  En ehkä koskaan tule näkemään Sikkeä livenä, kun en muutenkaan bongaile ns. julkisuudesta tuttuja.  Ihminen saa olla jopa ikäisensä näköinen.  Ketjun keskustelijoista tuskin kaikki edes tarkoittavat ainoastaan ryppyjä tai niiden vähyyttä.  Nuorekkuutta henkilöön tuo myös tietty karisma jossa persoonallisuudella on iso osansa.  En ole koskaan tavannut täydellistä ihmistä, koska sellaista ei ole olemassakaan.  Täydellisyys olisi tylsää.

Vierailija
68/104 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko tuo tuijottava katse luomileikkauksesta?

Vierailija
69/104 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen kuullut, niin kovin on ainakin piikikäs, inhottava ja kova luonne, joka ei kestä itse mitään kritiikkiä, mutta itse sivaltaa pahastikin.

Ihan on ikäisensä näköinen. Jostain luin että nyt on sisarukset väleissä kun tais mennä tosi pitkään, et heillä oli jäätävät välit. Ei mitään yhteydenpitoa. Tuliko syykään selville. Siis Sikke ja Hanna kyseessä. Kilpailua,kateutta tms

Vierailija
70/104 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan heitä jotka pitävät itseään täydellisinä, mutta siinä on se ikävä puoli mukana, he kaiketi ovat luonnehäiriöisiä, narsku tai muu vastaavanlainen. Ehkä myös krooninen alapeukuttaja, oli jonkun toisen mielipide mikä tahansa, hän ei sitä missään tapauksessa hyväksy.  :)

Vierailija
71/104 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta miten rumaa jälkeä kommentoijat voivat jättää jälkeensä, jos aloittaja kehuu 7-kymppistä Sikkeä.  Ehkä olisi parempi, ettei tämänkaltaiseen aloitukseen ota kantaa, jollei ole mitään hyvää sanottavaa.  Ok. tietenkin ketjussa vierailija itse päättää, onhan Suomessa sananvapaus. 🤢 Eikä katkeraa/kateutta voi keneltäkään riistää.  

Vierailija
72/104 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antasin sikelle asapina

Vierailija
73/104 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on hyvin siropiirteinen, se ainakin nuorentaa. Toki varmasti elämänilo ja energia heijastuvat myös ulospäin ja vaikuttavat ulkonäköön.

Siropiirteinen? Tosi jykevä leuka.

Vierailija
74/104 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tyylitaju ja huippuluokan maskeeraaja takee mummustakin nuoren näköisen. Ihemettelenkin pikkusisko Hannan ulkonäköä ja "kampausta".

Vierailija
75/104 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on ihan ikäisensä näköinen. 

Vierailija
76/104 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli pai.noset huuteloo

Vierailija
77/104 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panis in

Vierailija
78/104 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tyylitaju ja huippuluokan maskeeraaja takee mummustakin nuoren näköisen. Ihemettelenkin pikkusisko Hannan ulkonäköä ja "kampausta".

Teeveessä vilahti mainos uudesta Suomen kaunein koti sarjasta. Hannan ulkonäkö oli muuttunut. Oli niin silopyöreäposkinen että. Täytteitä laitettu. Katsotaan sitten.

Vierailija
79/104 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pysyvät luonnostaan nuorekkaina niin ulkoisesti kuin sisäisesti.

Vierailija
80/104 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen 200-metrin päähän lähikauppaan ja ostan sieltä 24-olutta. Ne maksaa noin 30-euroa. Ehkä sitten opin kirjoittamaan kuin ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä