Miten suo Sikke Sumari voi olla noin h-tin hyvännäköinen nainen, täyttää huomenna 70-vuotta!!
Kertoo jutussa omat niksinsä eivätkä ne ole mitään kauneudenhoidollisia vaan pään sisäisiä. Voi kunpa minäkin!!! Mutta sen olen just huomanut että lapsenmieliset ja iloiset ja uteliaat ihmiset ne ovat myös ulkoisesti nuorekkaita.
https://terveydenmedia.fi/sikke-sumari-huomenna-70v-mika-on-upeutesi-sa…
Kommentit (104)
Viisastelijoita riittää
Katsoisivat peiliin
No, ei minun makuuni. Nuorekas voi silti olla.
Vierailija kirjoitti:
Sikke on kyllä nainen jota kohtaan tunnen hieman vetovoimaa vaikka olen vasta 50-vuotta vanha mies.
Mun 30v mies just vähän aikaa sitten kehaisi Sikkeä. Ja Lena Meriläistä. 😄
Sanoi, että pirun hyvännäköisiä molemmat.
Tämä nyt on klassista vauvapalstaa, että täällä ketään ei saa sanoa nuoremman näköiseksi. Katkeroiden vakiokommentti siihen on "Ihan on ikäisensä näköinen". Aina. Aina sama sanajärjestyskin! :D Sitten usein perään kerrotaan miten kommentoija itse on 20 vuotta ikäistään nuoremman näköinen ja ihmiset luulevat poikansa tyttöystäväksi tai kysyvät alkossa papereita. Aina! :D Kukaan muu ei koskaan voi olla ikäistään nuoremman näköinen kuin av-mamma itse, korkeintaan hänen oma äitinsä.
Olen ollut ihastunut Sikkeen jo vuosia. Ihana itsevarma, terävä ja hyvällä huumorilla varustettu nainen. Ottaisin kyllä tyttöystäväksi jos olisi mahd. M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikke on kyllä nainen jota kohtaan tunnen hieman vetovoimaa vaikka olen vasta 50-vuotta vanha mies.
Sanoi, että pirun hyvännäköisiä molemmat.
Lena Meriläinen on ainakin tosi kova harrastamaan urheilua/liikuntaa. Ja sen kyllä kropasta huomaa!
Ihan ikäisensä näköinen. Mun isoäiti on häntä vielä muutaman vuoden vanhempi ja näyttää "samalta".
On täällä taas ihme viuhapuhetta
Vierailija kirjoitti:
Pidän Siken sisaresta (taisi olla nimeltään Hanna jos oikein muistan). Olen lukenut hänen haastatteluitaan kun on tullut vastaan joissain lehdissä. Aidosti mukava, herttainen ja vaatimaton ihminen.
Sikke taitaa olla luonteeltaan hänen vastakohtansa, sen verran mitä hänestä olen eri lähteistä kuullut.
Hanna on mielestäni kauniimpi. Sikellä nenä liian lähellä suuta, pään muoto ei ole kaunis
Vierailija kirjoitti:
Johtuuko tuo tuijottava katse luomileikkauksesta?
Ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi, että pirun hyvännäköisiä molemmat.Lena Meriläinen on ainakin tosi kova harrastamaan urheilua/liikuntaa. Ja sen kyllä kropasta huomaa!
Ja tiedetään että on koukussa " täytteisiin". Välillä kasvot täynnä pieniä kuoppia... loppuikänsä joutuu täyttämään kun sille tielle on lähtenyt.
Mutta noin yleisesti ei nykyään voi arvioida naisten ikää varmuudella. Hyvin säilyneitä 50/60/70/80 vuotiaita on yhä enemmän. Ja ilman kirurgia tms.
iha millo vaan antaisin sikelle on kyllä upee upee nainen
Toinen upee on lenita. eikä paha oo pirkko arstilakaan
Itse olen mieltynyt Kirsi Alm-Siiraan, tosin hänellä nyt on vielä 10 vuotta ainakin eläke ikään.
Vierailija kirjoitti:
Hän on hyvin siropiirteinen, se ainakin nuorentaa. Toki varmasti elämänilo ja energia heijastuvat myös ulospäin ja vaikuttavat ulkonäköön.
Sikke on kaksonen kuten minäkin ja en muuten usko horoskooppeihin, mutta perusluonteenpiirteet osuvat aika usein kohdalleen. Vaikka koemme raskaitakin asioita, usko huomiseen on suuri. Koen olevani oman elämäni Hannu Hanhi. Asiat vaan jotenkin järjestyvät aina ja usko huomiseen on suuri. Olen sosiaalinen, liikkuvainen, utelias elämälle ja aina valmis oppimaan uutta. Tällä iällä, yli 50 v., kuulen usein olevani nuorekas ja tyttömäinen, olen toki pienikokoinenkin. Rakastan elämää ja ihmisiä, ja yritän olla murehtimatta asioita joille en voi mitään. Näin varmaan Sikelläkin. Asenne ratkaisee.
Sikke saa säännöllisesti kikkee.
Käsittämätöntä miten paljon tälle palstalle on pesiytynyt elämäänsä katkeroituneita ihmisiä. Mahtaa teillä olla mukavaa.