Miten suo Sikke Sumari voi olla noin h-tin hyvännäköinen nainen, täyttää huomenna 70-vuotta!!
Kertoo jutussa omat niksinsä eivätkä ne ole mitään kauneudenhoidollisia vaan pään sisäisiä. Voi kunpa minäkin!!! Mutta sen olen just huomanut että lapsenmieliset ja iloiset ja uteliaat ihmiset ne ovat myös ulkoisesti nuorekkaita.
https://terveydenmedia.fi/sikke-sumari-huomenna-70v-mika-on-upeutesi-sa…
Kommentit (104)
Kyllä mä ainakin näen tossa ryppyjä ihan kyllikseen ja ehkä vähän enemmänkin ikäiselleen naiselle. Itseasiassa silmien alue on aika mielettömän ruttuinen. Ja saahan niitä olla, koska väistämättä niitä kaikille tulee.
Itse en Siken piikittelevästä ja näsäviisaasta luonteesta tykkää, mitä nyt olen Kokkisotaa katsonut. Hänen happamuutensa pilaa koko ohjelman hengen.
Riittää kun on utelias luonne, päivästä toiseen jaksaa etsiä tai oppia uutta, tuo luonne on tai sitten ei .
Eikä se mene koskaan pois .
Harvalla on oikeasti.
Sikestä sen näkee ! Kauneus tulee omasta asenteesta !
Iloinen, utelias, positiivinen, ennakkoluuloton ja sopuetuva ihminen on kaunis myös ulkoisesti !
Mikään ei vanhemmat enempää kuin KATKERUUS !
Ja se että nää kauneuden kirurgista hakevat naiset..
Ja nää "katoMua, katoMua, katoMua tyypit 🤮, joita on liian paljon.
Oisko kasvojen luusto armollinen vanhenemiselle. Sikellähän on vähän kulmikkaat kasvot. Onko kellään muulla tullut koskaan Sikestä mieleen Audrey Hepburn?
Onhan Sikellä ryppyjä silmien ympärillä.
Ja kaulasta on ihan ikäisensä näköinen.
Kaunis hymy ja hampaat usein pelastaa.
Kun on sellainen sopusuhtainen suu, että voi hymyillä reilusti ja hampaat näkyy.
Kuten Julia Robertsillakin, kaikkien katse menee siihen suuhun. Tosin hänellä jo hiukan liiankin leveä hymy.
Itse olen sileämpi iholtani kuin Sikke, mutta minulla on jotenkin vino suu. Kun nauran niin menee vielä enemmän vinoon.
Jos voisin nauraa leveästi niin olisin paljon kauniimpi.
Kun ihmisellä on joku hyvä kohta kasvoissa ja osaa tuoda sen itse edustavasti esiin niin muut, huonommat kohdat häipyy.
Mitä?Sikke 70 vuotta?Ei voi olla totta?
Mitä ihmettä, olen luullut oikeasti 50-60-vuotiaaksi
Kun geenit, kokemus ja asenne ovat kohdallaan, ei naisen numeerinen ikä merkitse mitään.
70-vuotta! Hyvää 70 vuotispäivää nyt kun täytät, 70-vuotta! 70-kymppinen, ei ole enää, tyttönen.. 70 vuotias täyttää, 70-vuotta!!
70-vuotta!
Nätti nainen, on paljon ikäistään nuoremman näköinen ja oloinen
Vierailija kirjoitti:
Eikös Sikke tehnyt mallin töitä nuorempana?
Kyllä teki ja oli tv-kuuluttaja. Hänen äitinsä oli kaunis mannekiini myös. Omalla äidilläni oli vihko, jossa oli Siken ja Hannan äidin ja muiden tuon ajan mallien kuvia. kuvia
Sikke on.muia jolle antaisin vaikka pidän vain alle viiskymppisistä olen 65
Takuulla näyttäisi ikäiseltään, jos rentouttaisi kasvonsa ja tuijottaisi tylsistyneenä. Hymy nuorentaa aina, sillä kasvonpiirteet kohoavat ylöspäin ja rypyt näyttävät vain naururypyiltä.
Väitän, että jokainen vähän vanhempi ihminen, jota luullaan nuoremmaksi, on ko tilanteessa hymyillyt tai ollut muuten vain tyytyväisen ja uteliaan näköinen. Minuakin on useasti luultu, ja sitä on vaikea uskoa, kun aamulla katson itseäni peilistä.
Av vauva vanhentaa, tekee surulliseksi ja katkeraksi. Sikke ei ole vissiin roikkunut täällä vaan nauttinut elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kännissä?
En vaan krapulassa.
Tuo linkki on joku jäteöljymainos?
Ihan on ikäisensä näköinen, ehkä jopa parisen vuotta vanhemmaksi olisin luullut. Silmien ympärillä aika lailla ryppyjäkin, joita ei kaikilla tuossa iässä vielä ole.
Nämä Sumarit on kummallisia lässyttäjiä, kuten siskonsakin siinä Kaunein koti -ohjelmassa.
Tunnen yhden 67-vuotiaan, joka on yhtä nuorekas (ellei sitten kolmessa vuodessa rupsahda). Mitään pistoksia tai muita ei varmasti ole ottanut. Hänellä ei ole koskaan ollut ylipainoa, syö kasvispainotteisesti mutta myös jonkin verran kanaa ja kalaa. Harrastaa liikuntaa aktiivisesti.