Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö 46v naiset ehkäisyä,

Vierailija
12.06.2021 |

vai joko lopetettu?

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lopetettu.

Vierailija
2/123 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku käyttää kun on pitkässä parisuhteessa, mut satunnaisessa seksissä ei sitten ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käyttävät.

Vierailija
4/123 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Vaihdevuodet alkavat keskimäärin 51 vuoden iässä, ja harva tämän ikäinen haluaa enää lapsia.

Minä olen 48, ja minulla on sekä säännölliset kuukautiset että säännöllinen seksielämä. Gynekologin mukaan ehkäisy on vielä ehdottomasti tarpeen.

Vierailija
5/123 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin lapsen.

Vierailija
6/123 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, en halua enää lapsia. Ja kysymykseen kuka minua ****si, niin ihan oma aviomieheni kyllä.

Vierailija
7/123 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei enää näin vanhana munasolut toimi. Menkat tulee kyllä, mutta raskaus ei 100% ala. Joten ei tarvitse ehkäisyä.

Vierailija
8/123 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kohta 46. Olen naimisissa emmekä ole lapsia halunneet. Nuvaring on tuonut mukanaan hyötyjä, nimittäin kuukautiset on ehkä kerran vuodessa, jos silloinkaan. Ei kipuja, eikä tunnemyrskyjä. Ehkäisy on tarjonnut minulle pelkkiä hyötyjä.

Vierailija
9/123 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään ehkäisynä kumia, tosin turhaa sekin, koska 46-vuotiaan mieheni seisokki ei enää kestä kumin laittoa, vaan aina lerpahtaa. Iän tuomia vaivoja.

Vierailija
10/123 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole vuosiin käyttänyt ehkäisyä, enkä ole tullut raskaaksi. Eli ei se enää ole tarpeellista.

Vierailija
11/123 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käyttää, jos ei halua lapsia.

Vierailija
12/123 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 45- vuotias, kuukautiset tulevat miten sattuu, mutta kolme vuotta sitten ei ollut menopaussi alkanut verikokeiden mukaan, hormonitoiminta muuten sekaisin kylläkin. Ei sitä julkisella edes tutkittu tai hoidettu, en tiedä mistä on kysymys. En tiedä, tarttisko ehkäisyä, jos olis seksielämää.

Vierailija
13/123 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa on harvinaisen typeriä kommentteja.

Vierailija
14/123 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä käytetään ehkäisynä kumia, tosin turhaa sekin, koska 46-vuotiaan mieheni seisokki ei enää kestä kumin laittoa, vaan aina lerpahtaa. Iän tuomia vaivoja.

En minäkään kestä kumia, emätin kuivaa koppuraksi.

Vierailija
15/123 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mieheni kanssa ehkäisyä enää. Seksi on loistavaa. N47

Vierailija
16/123 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tarvitse minkäänlaista ehkäisyä. 46-vuotiaalla ei pysty enää raskaus alkamaan mitenkään enää. Kuukautisten tuleminen on tuolla iällä enää rippeitä hormoneista ja munasolut ovat loppuneet jo. Turhaa olisi nähdä vaivaa ehkäisyn suhteen. Itse olen ollut jo 3 vuotta ilman mitään ehkäisyä. Helppoa ja vapaata 😊

Vierailija
17/123 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan tarvitse minkäänlaista ehkäisyä. 46-vuotiaalla ei pysty enää raskaus alkamaan mitenkään enää. Kuukautisten tuleminen on tuolla iällä enää rippeitä hormoneista ja munasolut ovat loppuneet jo. Turhaa olisi nähdä vaivaa ehkäisyn suhteen. Itse olen ollut jo 3 vuotta ilman mitään ehkäisyä. Helppoa ja vapaata 😊

Höpö höpö. Ystäväni sai äskettäin lapsen 48-vuotiaana, ihan luomusti.

Vierailija
18/123 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin jonne, äläpä viitsi sekaantua aikuisten keskusteluun. Kyllä sinäkin tiedät, että yli 46-vuotiaat ovat  vielä saaneet lapsia. Itsekin sain vauvan ollessani 47. 

Vierailija
19/123 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa käyttää, osa ei. 46-vuotiaat eivät ole mikään yhtenäinen joukko. Itse en ole käyttänyt ehkäisyä enää 12 vuoteen. Silloin poistettiin kohtu. Olen 36. 

Vierailija
20/123 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Vaihdevuodet alkavat keskimäärin 51 vuoden iässä, ja harva tämän ikäinen haluaa enää lapsia.

Minä olen 48, ja minulla on sekä säännölliset kuukautiset että säännöllinen seksielämä. Gynekologin mukaan ehkäisy on vielä ehdottomasti tarpeen.

Sun munasolut on jo 49-vuotiaita, joten ne on jo täysin kromosomiviallisia. Gynekologit aina haluaa kaupata viimeiseen saakka ehkäisyä, vaikka se ei enää ole tarpeen. Hukkaan heität rahasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän