Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tutustua ”uusiin” ihmisiin

Vierailija
12.06.2021 |

Kuinka tutustua ”uusiin” ihmisiin tai aloittaa keskustelu? Olen vaihtamassa kesän jälkeen koulua ja haluaisin että minulla olisi siellä joku tai joitain joiden kanssa olla, haluaisin tutustua pariin meidän vanhaan luokkalaiseen mutta en tiedä miten aloittaisin keskustelun olen koulussa paljon hiljaisempi kuin esim kotona tai muiden ihmisten kanssa Jotka eivät ole samassa koulussa koska tuntuu että siellä minusta oletettiin että olisin ujo ja kyllä olin joskus ja en siksi että kaikki olettivat minusta jotain. Mutta nyt vaihdan koulua jossa minusta ei vielä oleteta mitään ja voin antaa ihmisille erinlaisen kuvan itsestäni😌 mutta asiani oli se että miten aloittaa keskustelu tai tutustua uusiin ihmisiin??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet ja puhut. Yksinkertaista.

Vierailija
2/3 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet ja puhut. Yksinkertaista.

Täsmälleen näin. Ei sitä tarvitse enempää miettiä ja paineita ottaa. Joidenkin kanssa tutustuu, joidenkin kanssa tulee kavereita, joku taas saattaa tulla ystäväksi, mutta vain jos on valmis itse itse hieman vaivautumaan. Pitää antaa, että voi saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain uudessa koulussa tuo on aika helppoa. Sitä voi ihmetellä ääneen missä seuraava luokka on tai onko vierustuoveri tulossa seuraavaksikin samalle tunnille/kurssille, saiko toinen sen kotitehtävän numeron ylös, lähteekö tauolla kahville....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän