Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa kiva lukea yhtä muotijuttua

Vierailija
12.06.2021 |

Luin tyyli.com-sivuston juttua koronavuoden vaatteista. En jaksa linkata tähän, hakee kuka hakee. Siinä oli juttua siitä miten jonkun kolumnistin mukaan lökäreihin yms. mukaviin asuihin pukeutuminen on hyväosaisuuden merkki - voittajat voivat työskennellä etätyöläisinä kotoa käsin ja panostaa vapaa-aikana mukavaan vaatetukseen.

Ilmeisesti ei kannattaisi työttömänä ja masentuneena lukea näitä muotijuttuja ollenkaan. Lienenkö minä sitten voittaja kun pukeudun myös leggareihin ja löysiin collegehousuihin? Entäs nuo joiden työ ei salli etätyötä, vaikka poliisit, vartijat, hoitajat, pankkivirkailijat, kokit ja tarjoilijat vaikka, joitain mainitakseni.

Hömpän pitäisi olla mielestäni hömppää, mutta nyt tuli paha mieli. Olen yleensä tuulettanut ajatuksiani tällaisia juttuja lukemalla, mutta eivät varmaan tarvitse minua enää seuraamaan :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti nauraisin tällaiselle roskalle, mutta tällaisena huonona päivänä en haluaisi kuulla olevani vielä työtön häviäjä. Ovatko yhtään noissa toimituksissa edes miettineet paljonko työttömiäkin on tällä hetkellä joita ei tällainen jaottelu kiinnosta? Ap

Vierailija
2/5 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin itse tuon jutun hassuja johtopäätöksiä. "Hyväosaiset" joilla tarkoitetaan siis jutussa tavallisia toimistotyöntekijöitä, käyttävät nyt collareita täysin samasta syystä kuin kuka tahansa joka viettää päivät kotona. Ei kaikkea tarvitse ajatella jonkun signaloinnin kannalta täysin irti todellisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ne stoorit on kirjoitettu hyväosaisille. Mainoksiksi.

Vierailija
4/5 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin itse tuon jutun hassuja johtopäätöksiä. "Hyväosaiset" joilla tarkoitetaan siis jutussa tavallisia toimistotyöntekijöitä, käyttävät nyt collareita täysin samasta syystä kuin kuka tahansa joka viettää päivät kotona. Ei kaikkea tarvitse ajatella jonkun signaloinnin kannalta täysin irti todellisuudesta.

Ärsyttää tuossa taustalla se etätyön nostaminen kaiken muun työn edelle uudeksi elämäntavaksi. Sitähän tässä on hehkutettu 2020 alusta lähtien miten etätyö on niin hienoa ja toisaalta puhuttu etätyön ongelmista, etätyö sitä etätyö tätä...nyt tämä juttu vain korosti asetelmaa.

Tällaiset jutut kyllä alitajuisesti varmasti rapauttavat niiden lukijoiden itsetuntoa jotka eivät samassa asemassa ole. Muutenkin pidän isoa osaa tuon sivuston jutuista typerinä, lapsellisina tai muualta kopioituina niin taidan lopettaa seuraamisen kokonaan. Eivätkä saa yhtään asukuvia ympättyä juttuihin ilman hailey bieberiä, dua lipaa tai jotakuta kardashianeista.

Vierailija
5/5 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan ne stoorit on kirjoitettu hyväosaisille. Mainoksiksi.

Stoorit on aina kirjoitettu toimistotyöläisille. Heillä on aikaa selailla joutavia artikkeleita työnsä lomassa ennen kuin siirtyvät seuraavaan työhommaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän