Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei pysty seksiin tällaisissa tilanteissa. Onko tavallista?

Vierailija
12.06.2021 |

Elämme kolmen alle 10 vuotiaan lapsen kanssa kiireistä perhe-elämää, jossa seksille on hyvin vähän aikaa. Usein, kun sitä on, sitä on vähän. Ongelmaksi on muodostunut se, että mieheni ei pysty seksiin (ei saa erektiota) tuollaisissa pikatilanteissa. Esim. äsken, kun lapset olivat trampalla ulkona ehdotin seksiä, mutta mies totesi ettei pysty, kun ei tiedä milloin ne pölähtävät sisälle. Samoin täysin turha on ehdottaa vaikkapa pikapano kylppärissä lasten katsoessa telkkaria. Rehellisesti sanoen turhauttaa aika kovasti, kun itse taas illalla lasten nukahdettua en juuri koskaan halua, kun yöunet menevät muuten.

Miehet, onko tämä tavallista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli aikoinaan. Mutta olen nainen. Kai sitten miehellekin voi.

Vierailija
2/5 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se nyt ainakin lienee melko tavallista, ettei erektio ihan sormia napsauttamalla tule. Kokeile pitää miestä kuumana koko päivän pienillä vihjailuilla, vilautuksilla ja kosketuksilla, niin josko sitten olisi otollisempi kun se sopiva hetki tulee.

Eikä kaikki nyt pikapanojen ystäviä ole, en minäkään. Kun meillä oli kolme alle kouluikäistä, tai koululaista, tai teiniä, niin kaikesta väsymyksestä huolimatta ne seksihetket ovat menneet sinne iltamyöhään. Enemmän siitä kuitenkin virtaa sai kuin seksin taka-alalle jättämisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin, mutta en halua. Pikapanot ei ole koskaan kiinnostaneet tippaakaan. Entistä turhautuneempi olo tulee.

M32

Vierailija
4/5 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän oudolta kuulostaa, ehkä sun ukolla on salaista omaa kivaa, tai jopa suhde? Sillä jos nyytit on täynnä, niin ainakin täällä ollaan heti "ojossa", jos nainen vahingossakaan vilauttaa jotain. :D Tosin minulla ei omia lapsia, mutta avokin kersat säännöllisesti mukana elämässä.

Älä kysy ensi kerralla mitään, vaan ohjaa miehen käsi sun märälle piparille tai rinnoille..luulisi auttavan.

Vierailija
5/5 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta mitään tule kun kumpikaan ei ole valmis kompromisseihin. Sinä et suostu iltaisin ja mies ei päivisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan