Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pane paremmaksi! Luuletko tehneesi jotain outoa, hullua tai erikoista, jota harvat av:laiset ovat, jos kukaan.

Vierailija
21.08.2006 |

Omassa listassani peräpukaman poistaminen kotikonstein on ensimmäisenä...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Vierailija
22/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistamisen välttämiseksi en voi sanoa mikä se on, mutta iso juttu. Peittoaa kaikki nämä onnettomat suihinotot mennentullen. Ei ole edes noin mauton juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu mäkin oon. Siis TOOODELLA iso juttu, tai itseasiassa kolme ...harmi etten nyt voi kertoa tarkemmin...

Vierailija
24/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esteettömysstodistuksen voi muuten saada aika nopeastikin, joten kyllä melkeen viikossa naimisiin kerkeää...

Vierailija
25/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun liikenne ei yksinkertaisesti edennyt. Lääkäri ei voinut tulla itse puhelimeen koska hänellä oli potilas MINUN ajallani, mutta soitti myöhemmin ja ilmoitti perivänsä n.400mk käyttämättä jääneestä ajasta. Mitään selityksiä hän ei kuunnellut, ja n.10v sitten tuo oli TOSI iso raha opiskelijan budjetissa, kuten lienee vieläkin!

Selvitin hänen osoitteensa, ja kävin eräänä päivänä huomaamattomasti ujutamassa tehokasta pikaliimaa hänen kotiovensa ja auton avaimenreikiin... Itse siis jouduin maksamaan mielestäni ilman syytä perinnän uhalla laskun, mutta eipä tullut halvaksi hänellekään.

Vierailija
26/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Selvitin hänen osoitteensa, ja kävin eräänä päivänä huomaamattomasti ujutamassa tehokasta pikaliimaa hänen kotiovensa ja auton avaimenreikiin... Itse siis jouduin maksamaan mielestäni ilman syytä perinnän uhalla laskun, mutta eipä tullut halvaksi hänellekään.

Way to go, babe

Vierailija
27/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sulla outo ja tylsä ystäväpiiri! Olen asunut monessa maassa, myös USAssa, enkä ole kertaakaan törmännyt moisiin ennakkoluuloisiin ajatuksiin:

Vierailija:

Etteks te muka olleet suomeen jääneiden mielestä jotenkin aivan erityisen rohkeita ja rämäpäisiä. Vai alkoivatko heti selän takana jauhaa sontaa, että mikä sekin luulee olevansa kun muuttaa sinne Jenkkilään. Luuleks se olevansa jotenkin parempi kuin muut. Maitojunalla tulee takasin, ei se siellä pärjää. Luuseri.

Vierailija
28/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen liftannut kymmeniä kertoja.

Noista peräpukamista tuli mieleen, ei mikään kovin paha mutta en tiedä muitakaan jotka olisivat tehneet saman, eli repinyt syyliä irti. Sattuu vähäsen!

Vierailija
29/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alla pienen matkustajalaivan katolla selvin päin, nukkunut eräällä pienellä Kreikan saarella rannalla (no ehkä moni muukin on?) rakastanut samaa miestä onnellisesti 25 vuotta, pyöräillyt Euroopan halki ja kaikkea muuta kivaa

Vierailija
30/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en vaan muista mitä niillä tehtiin...

Vierailija
31/31 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on herkullisimpiakin juttuja, mutta ne säästän kirjaani, jos joskus julkaisisin kirjan villistä elämästäni :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä