Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mysteerinen Tinder

Vierailija
12.06.2021 |

Mistä tämä voi oikein johtua:
Sain nuorempana (24-28v.) todella hyviä mätchejä. En todellakaan liukuhihnalta mutta noin kerran viikossa. Nyt olen 35v, asun Helsingissä ja vaikka profiilini on aika samankaltainen kuin vuosien takainen profiiliini (kuvat päivitetty), niin hyviä mätchejä tai mätchejä ylipäätänsä tulee todella harvoin. Haen aina oma ikä +-3v haarukalla. Kuvani ovat mielestäni hyviä, en ole lihonnut ja hiuksetkin ovat edelleen päässä. Lapsiakaan ei ole. Profiilista näkee että olen työssäkäyvä, korkeasti koulutettu, hyvässä kunnossa ja että minulla on muutakin elämää kuin työnteko.
Asia ei kauheasti häiritse, koska olen ulospäinsuuntautunut ja pystyn lähestymään naisia tosielämässä mutta jotenkin olisi kiva, että Tinderissä homma luistaisi paremmin tai edes siedettävästi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder taitaa monen kohdalla olla aika nähty juttu. Poistin tilini vuosi sitten ja etsin kumppania perinteisin menoin. Suosittelen!

Vierailija
2/6 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa ikää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikaa ikää.

Se voi toki olla! Tosin ainakin lehtien mukaan Helsingissä on huutava pula kolmikymppisistä korkeakoulutetuista miehistä. Luulin olevani hyvässä markkinaraossa :D

-ap

Vierailija
4/6 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikaa ikää.

Se voi toki olla! Tosin ainakin lehtien mukaan Helsingissä on huutava pula kolmikymppisistä korkeakoulutetuista miehistä. Luulin olevani hyvässä markkinaraossa :D

-ap

Oletkin lähempänä nelikymppistä jo. Kolmekymppiset on haarukassa 28-33.

Vierailija
5/6 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-ajalla varmaan oma vaikutuksensa käyttäjämääriin, mutta myös omalla iällä. Alle 40vuotiaana sain hyvin tykkäyksiä, mutta yli 40 vuotiaana huonommin. Tosin selailtavaakin oli alle 40 vuotiaana paljon enemmän. Nyt alle viikossa selattu pk-seudun käyttäjät, kun aiemmin kolmisen viikkoa meni selaillessa.

Vierailija
6/6 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikaa ikää.

-ap

Oletkin lähempänä nelikymppistä jo. Kolmekymppiset on haarukassa 28-33.

On se varmaan noinkin. Tosin ei ikä selitä kokonaan tuota Tinderkuviota koska varsinkin stadissa on aika paljon samassa tilanteessa olevia 30-35v naisia, joilla vasta hoppu onkin, kun ajattelee perheen perustamista ja lastensaantia. 

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä