Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi hyvät ihmiset! Mikä siinä aurinkorasvan laittamisessa ja auringon välttelysä on oikeasti niin vaikeaa?

Vierailija
12.06.2021 |

https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000006285235.html

Katsokaa prinsessa Birgittaa!

Ettehän paista maksaanne ja munuaisiakaan kuumalla keittolevyllä. Miksi tuhoatte ihonne rannalla makaamalla?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerranhan täällä vain eletään :D

t. koko viikon kaikki päivät rannalla!

Vierailija
2/23 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho kannattaa suojata mutta muuten ymmärrän kyllä hyvin Birgittaa. Tietysti siinä ruskettuu kun aurinko paistaa koko ajan ja on paljon ulkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämähän se on juuri täällä Suomessa suurin terveysriski :D

Vierailija
4/23 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä polkupyörällä liikkuessa ärsyttää, kun aurinko porottaa avarilla alueilla suoraan naamalle. Käytän isoa väljää valkoista hupparia ja laitan aurinkovoidetta naamalle ja välillä pidän kasvomaskia tai huivia naamalla. Mutta tuo on ärsyttävää, kun joskut aurinkovoiteet tahraa vaatteet. Oiskohan kellään suositella jotain ei tahraavaa merkkiä? En jaksaisi ite käydä kaikkia läpi.

Vierailija
5/23 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin mikään. On paljon muitakin helppoja asioita, joita en tee. Ja ihan sama tuleeko melanooma vai ei. Ikää on sen verran, että saa tulla jos on tullakseen.

Vierailija
6/23 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvät ihmiset mitä se sinulle kuuluu?!!!

Vierailija
7/23 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää kaikki rasvat. Tuntuu inhottavalta tukkia ihohuokoset rasvalla, hikoileekin paljon enemmän. En käytä mitään rasvoja paitsi kosteusvoidetta naamaan.

Vierailija
8/23 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Katsoitko AP jutussa olevan kuvan hänestä vuodelta 1991? Oikein vetävän näköinen viisikymppinen nainen näytti olevan.

Aurinko on selvästi vanhemmalla iällä tehnyt tehtävänsä, mutta mitä merkitystä ulkonäöllä on? Etenkään kun rouva on jo 82-vuotias.

Paljon ulkona olevat ihmiset ottavat lähes väistämättä enemmän vahinkoa kasvoihinsa - sääolosuhteet, ulkoilma ja aurinko vaikuttavat vaikka tuhteja aurinkorasvoja käyttäisikin. Tietysti vaikutusta on myös geeneillä ja muilla elintavoilla.

Vierailija
9/23 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kyllä aurinkorasvaa, mutta en todellakaan ala piilotella sisällä jos joskus sattuu paistamaan aurinko. Nautin lämmöstä ja ulkona olemisesta, joten olen valmis ottamaan riskin siitä että se ei ole hyväksi iholleni. Ihan samalla tavalla kuin haluan nauttia hyvästä ruuasta tai viinistä vaikka se voikin hiukan lisätä painoa.

Vierailija
10/23 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se muutama viikko minkä aurinko täällä paistaa niin en todellakaan mieti tuollaisia. Eilen Ylen Oddasat uutisissa varoitettiin käyttämästä yli vuoden vanhoja aurinkovoiteita koska aiheuttavat syöpää.

Vierailija
11/23 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää kaikki rasvat. Tuntuu inhottavalta tukkia ihohuokoset rasvalla, hikoileekin paljon enemmän. En käytä mitään rasvoja paitsi kosteusvoidetta naamaan.

En minäkään. Ite käytän vaaleaa huivia naamalla ja vaaleita peittäviä vaatteita. Ihan sama mitä muut ajattelee, eikä ne minua taida edes katsella.

Vierailija
12/23 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa taas 8 kk pimeys, sade ja kylmyys.

Vierailija
13/23 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan tätä, kaikki rasvat ällöttää. Vain talvella käytän välillä kosteusvoidetta muualla kuin kasvoissa. Käsiä ja kantapäitä joutuu myös rasvata. Inhoan meikkivoiteitakin.

Aurinkorasvat tahraa vaatteet ja bikinit. Monta kertaa täytyy pestä pesuaineella ennen kuin lähtee iholtakaan. Käytän sitä vain etelässä, ja jos on aivan pakko olla auringossa. Varmuuden vuoksi en sitä ulkoillessa laita.

Vierailija
14/23 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksakoot itse omat ihosyöpähoitonsa.

Vierailija
15/23 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä en makaa rannalla. Laittelen pihaa, kalastelen ja ulkoilen muutenkin. Väistämättä saa aurinkoa, enkä aio siitä hikeä ottaa.

Vierailija
16/23 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän on 82v.

Vierailija
17/23 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten sinä ylipainoisena av mammana maksat omat elintapasairautesi?

Vierailija
18/23 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sitä mieltä, että kukin maksakoot omat hoitonsa niihin sairauksiin tai tapaturmiin, joihin ovat omalla käytöksellään riskiä nostaneet?

Urheiluvammat? Sairaudet, joiden altistavaa tekijänä on liikkumattomuus? Sairaudet, kuten rinta- ja suolistosyöpä, joiden riskiä nostavat tietyt elintavat?

Luulen että tämä rouva nimenomaan maksaa oman hoitonsa - tuskin hän verovaroista itseään hoidattaa vaan käyttänee hieman eritasoisia hoitoja kuin me muut pulliaiset.

Vierailija
19/23 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me johonkin kuoll aan. Ja ennen kuin sanot, että ilman syöpiä ihmiset voivat kuolla influenssaan vanhoina, pyydän saada muistuttaa edellisen vuoden tietojen valossa, että se vasta halvaksi tulee. Not.

Vierailija
20/23 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää, ei tämä rouva Suomeen ole laukkaamassa maksattamaan syöpähoitoaan sinun veroeuroillasi.