Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostit viimeeksi kirpputorilta?

Mehupäivi
12.06.2021 |

Oliko hyvä ostos?

Ostin tänään loistokuntoisen mehumaijan tosi edullisesti. Oon kyllä tyytyväinen tähän löytöön.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantain löydöt:  Suuri pussillinen hyväkuntoisia  vintagekoruja parilla kymppiä, joukossa yksi pieni ja kultainen. Hopeinen rannekoru 50-luvulta myös parilla kymppiä, kaksi hopeista Kalevala-korua noin  viidesosalla oikeasta arvosta. Hopeinen venäläinen meripihkasormus eurolla, jauhemaiset lasihelmet, todennäköisesti Ghanasta ja eurolla myös.  Lihanuija  ja oranssi  muovinen vintagerasia 

Vierailija
22/32 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osta kirpputoreilta yhtään mitään, niistä saa vain luteita kotiinsa.

Ihmiset käy tonkimassa jätelavoja ja raahaavat löytöjään kirpparille myyntiin ja lutikat leviää.

On onneksi rahaa ostaa kaupasta se mitä tarvitsee.

Käyn kirpputoreilla ja asun isossa kerrostalossa, jos tulee ostosten mukana lutikoita niin ne leviävät koko kerrostaloon.

Meillä on kerrostalossa sekä omistusasuntoja että vuokra-asuntoja eli rikkaille tulee sitten kanssa luteita asuntoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiset vievät roskalavoilta myyntiin tavaroita niin voivat saada myös omaan asuntoonsa sitten luteita sitä kautta. Onneksi me työttömät ei jouduta maksamaan mitään, kun ei ole tuloja eli luteiden myrkytys jää taloyhtiön maksettavaksi. Vuokra-asuntoja on niin paljon tyhjillään ettei vuokria uskalleta nostaa, kun uusia asukkaita ei välttämättä saa.

Vierailija
24/32 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmiset vievät roskalavoilta myyntiin tavaroita niin voivat saada myös omaan asuntoonsa sitten luteita sitä kautta. Onneksi me työttömät ei jouduta maksamaan mitään, kun ei ole tuloja eli luteiden myrkytys jää taloyhtiön maksettavaksi. Vuokra-asuntoja on niin paljon tyhjillään ettei vuokria uskalleta nostaa, kun uusia asukkaita ei välttämättä saa.

Karman laki toimii.

Vierailija
25/32 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kauniin lautasen.

Vierailija
26/32 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempanoäi oli löytänyt hienoja juomalaseja.

Niistä voi juoda, vaikka kirkkaita juomia.

Vierailija
27/32 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iittalan tuikun. Oli tuotannossa, kun olin kotiäitinä, eikä silloin ollut varaa ostaa. Tai muka varaa.

https://www.carlson.fi/iittala-fire-fire-valkoinen-11-cm-6411800187343…

Ostin tämän tammikuussa ja 50 kpl tuikkupaketti on tähän jo uponnut.

Iloa koko rahalla

Vierailija
28/32 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin uusimman Ferranten kirjoittaman kirjan (jonka nimeä en nyt muista) ja kaksi Orthexin säilytysrasiaa. Rasiat olivat käyttämättömiä, mainospaperit olivat vielä sisällä ja kirja ihan uuden näköinen. Halvalla sain.

Vierailija
29/32 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempanoäi = vanhempani

En tiedä yhtään meten oon voinut kirjoittaa noin väärin tuon sanan. Oon varmaan vahingossa liu-uttanut sormea vahingossa kännyn näppäimistöllä.

Vierailija
30/32 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeksi käynyt kirppiksellä silloin, kun lapset olivat pieniä.

Ostin vaatteita ja aku ankkoja heille. Ehkä joitain leluja.

Kuopus on nyt 19, eli onhan tuosta aikaa.

Vierailija
31/32 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstai merkkisen softshell takin vitosella ☺️

Vierailija
32/32 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän kokoisen huonekasvin muutamalla eurolla. Oli paljon pistokkaita myös tarjolla, mutta harjoitin itsehillintää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi