Silvalle toinen nimi!
Kommentit (34)
Palinka.
(Szilva palinka on unkarin kansallisjuomaa, luumupontikkaa.)
Vierailija kirjoitti:
Silva Esteri
Ester tarkoittaa tähteä, joten Silva Esteri/Ester on Metsätähti. Hieno!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silva on kaunis nimi. Tarkoittaa metsää. Tähän voi miettiä monenlaisia nimiä. Jokin luontoon viittaava voisi olla hyvä, mutta muutkin käyvät. Itse miettisin toiseksi nimeksi jotain suvussa olevaa nimeä.
Mutta ehdotuksia:
Silva Lumi Kukka
Silva Sointu Ilona
Silva Elsa Astrid
Silva Amalia
Silva AmandaEi helvetti! Näitä lumikukkia on pilvin pimein jossain Jakomäen lähiössä.
En ole tuon listan kirjoittaja, mutta mitä väliä joillain toisilla tai kolmansilla nimillä?
On sillä lapselle väliä. En koskaan ole ajatellut, että tuosta vaan huiskaisee toisen tai kolmannen nimen, koska mitä väliä.
~ mummo ~
Miksi pitäisi esim. Lappeenrannassa asuvaa Silvaa kiinnostaa 10 vuoden päästä, että Jakomäessä Helsingissä on monta tyttöä, joilla on Lumikukka toisena nimenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silva on kaunis nimi. Tarkoittaa metsää. Tähän voi miettiä monenlaisia nimiä. Jokin luontoon viittaava voisi olla hyvä, mutta muutkin käyvät. Itse miettisin toiseksi nimeksi jotain suvussa olevaa nimeä.
Mutta ehdotuksia:
Silva Lumi Kukka
Silva Sointu Ilona
Silva Elsa Astrid
Silva Amalia
Silva AmandaEi helvetti! Näitä lumikukkia on pilvin pimein jossain Jakomäen lähiössä.
En ole tuon listan kirjoittaja, mutta mitä väliä joillain toisilla tai kolmansilla nimillä?
On sillä lapselle väliä. En koskaan ole ajatellut, että tuosta vaan huiskaisee toisen tai kolmannen nimen, koska mitä väliä.
~ mummo ~Miksi pitäisi esim. Lappeenrannassa asuvaa Silvaa kiinnostaa 10 vuoden päästä, että Jakomäessä Helsingissä on monta tyttöä, joilla on Lumikukka toisena nimenä?
Korjaus: Tarkoitin tietysti, että ensimmäisenä nimenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ehdotuksia:
Silva Lumi Kukka
Silva Sointu Ilona
Silva Elsa Astrid
Silva Amalia
On niillä väliä. Uskokaa tai älkää, mutta minua aikanaan (kauan sitten) kiusattiin koulussa toisesta nimestäni joka on - kauhistus! - Aino. Siihen aikaan Aino ei todellakaan ollut muodissa. ”Onko sun nimi oikeesti Aino? Ei voi olla! Miten kenenkään nimi voi olla Aino? Aino!! Haha!”
Nimellä on väliä. Itselläni ei ole kovin kaunis nimi ja edesmennyt isäni sen kuulemma päätti. Mitä isä edes silloin ajatteli, kun veljellä on kumminkin ihan hyvä nimi?! Nimeäni käytetään yleensä, jos halutaan pilkata jotain. Irmeli se ei ole, jota Sampo usein käyttää Hauskat kotivideot -ohjelmassa.
~ mummo ~
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ehdotuksia:
Silva Lumi Kukka
Silva Sointu Ilona
Silva Elsa Astrid
Silva Amalia
On niillä väliä. Uskokaa tai älkää, mutta minua aikanaan (kauan sitten) kiusattiin koulussa toisesta nimestäni joka on - kauhistus! - Aino. Siihen aikaan Aino ei todellakaan ollut muodissa. ”Onko sun nimi oikeesti Aino? Ei voi olla! Miten kenenkään nimi voi olla Aino? Aino!! Haha!”
Uskon. Minuakin kiusattiin paljon ja ehkä sen takia, että ei ollut äitiä eikä isää. Minusta tuli arka ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Emmental
Yrititkö olla hauska? Jäi yritykseksi.
Kyseessä on trolli, älkää reagoiko näihin x:n äidin p-reiälle nimi-alotuksiin
Olet varmasti lukenut historiaa ja kaunokirjallisuutta. Sieltä joku arvokas nimi.