Silvalle toinen nimi!
Kommentit (34)
Pitääpä miettiä. Eräällä bloggaajalla on tytöt Silva ja Seela.
Olisiko Sanelma nätti nimi?
Vierailija kirjoitti:
Pitääpä miettiä. Eräällä bloggaajalla on tytöt Silva ja Seela.
Olisiko Sanelma nätti nimi?
Ei
Silva on kaunis nimi. Tarkoittaa metsää. Tähän voi miettiä monenlaisia nimiä. Jokin luontoon viittaava voisi olla hyvä, mutta muutkin käyvät. Itse miettisin toiseksi nimeksi jotain suvussa olevaa nimeä.
Mutta ehdotuksia:
Silva Lumi Kukka
Silva Sointu Ilona
Silva Elsa Astrid
Silva Amalia
Silva Amanda
Vierailija kirjoitti:
Silva on kaunis nimi. Tarkoittaa metsää. Tähän voi miettiä monenlaisia nimiä. Jokin luontoon viittaava voisi olla hyvä, mutta muutkin käyvät. Itse miettisin toiseksi nimeksi jotain suvussa olevaa nimeä.
Mutta ehdotuksia:
Silva Lumi Kukka
Silva Sointu Ilona
Silva Elsa Astrid
Silva Amalia
Silva Amanda
Ei helvetti! Näitä lumikukkia on pilvin pimein jossain Jakomäen lähiössä.
Sarina. Tarkoittaa vissiin prinsessaa, en ole varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ehdotuksia:
Silva Lumi Kukka
Silva Sointu Ilona
Silva Elsa Astrid
Silva Amalia
Silva AmandaEi helvetti! Näitä lumikukkia on pilvin pimein jossain Jakomäen lähiössä.
En ole tuon listan kirjoittaja, mutta mitä väliä joillain toisilla tai kolmansilla nimillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ehdotuksia:
Silva Lumi Kukka
Silva Sointu Ilona
Silva Elsa Astrid
Silva Amalia
Silva AmandaEi helvetti! Näitä lumikukkia on pilvin pimein jossain Jakomäen lähiössä.
Mitä ongelmaa siinä on, jos Jakomäessäkin on hyvää makua? Oletko jotenkin lähiörasisti?
Vierailija kirjoitti:
Silva Sylvia
https://lapsennimi.com/2015/01/silva-merkitys/
Kuulostaa kauniilta, mutta molemmat tarkoittavat metsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ehdotuksia:
Silva Lumi Kukka
Silva Sointu Ilona
Silva Elsa Astrid
Silva Amalia
En ole tuon listan kirjoittaja, mutta mitä väliä joillain toisilla tai kolmansilla nimillä?
On sillä lapselle väliä. En koskaan ole ajatellut, että tuosta vaan huiskaisee toisen tai kolmannen nimen, koska mitä väliä.
~ mummo ~
Vierailija kirjoitti:
Polar.
Silva Suunto Kompassi
Salva