Nytkö se sitten tapahtui
Olen jo jonkin aikaa epäillyt miehen pettävän minua. Olin äsken laittamassa pyykkiä koneeseen ja käteeni tuntui jotain kovaa , miehen alushousuissa oli valkoisia tahroja. Kahdessa eri kohtaa. Alhaalla missä ns levossa olevana pe*is on ja juuri sillä puolella ja korkeudella jossa se on seisokissa. Oli eilen koko yön ulkona. Tuli aamuyöllä kotiin. Oon ihan shokissa.
Kommentit (18)
No ainakin miehelläsi on seisonut ja on ollut innoissaan jostain. Panettanut jopa. Kysymys kuuluu kenen kanssa.
Trollipeikko iski jälleen, idiootti.
Nuuhkaise, saat varmasti selville onko?
Jäätelötötterö tipahtanut housuille
Määrittele pettäminen. Jos miehellä pysyy vehje housujen sisällä ja tulee jotain housuihin, muttei ole tehnyt muuta kuin katsellut ohikulkevia naisia, onko se pettämistä? Syynäätkö aina alushousut yhtä huolella, ovatko ne yleensä puhtaat?
Ja sitten taas toisaalta pettäminen ei vaadi mitään yön poissaoloa, se onnistuu vaikka lounastauolla, "roskia viedessä", kuntosali- tai kauppareissulla.
Sinulla on todennäköisesti ollut jotain syytä epäilyihisi ja tuo varmasti vahvistaa epäilyjä, muttei vielä yksinään riitä todisteeksi. Rakastatko miestäsi? Olisiko aika varata aika parisuhdeneuvontaan?
Ennemmin tai myöhemmin useimmat miehet pettää.
Laulun sanoin: Tutkin taskut, kauppalaskut.
En syynää mutta on asioita jotka saavat minut epäilemään. Muun muassa tämä hänen reaktionsa siihen kun kysyin äsken. Kysyin siis ihan nätisti että onko mulla aihetta epäillä jotain vai onko ihan viatonta. Hänhän räjähti täysin. Haukkui pystyyn ja mikä hulluinta , mainitsi minun 15 vuotta sitten tekemäni ”virheen ” kun hetken tapailin toista miestä kun tämä mieheni oli itse minut jättänyt. Aika syylliseltä kuulostaa eikö vain ?
Ap jatkaa .. nyt taivas minulta että ”kerro tarkalleen mistä minua syytät , mun tarvii tietää just tasan mitä sä kuvittelet mun tehneen ”. Tietäen hyvin etten voi sitä tietää. Mun mielestä hänen raivoaminen ja mun syyllistäminen kuulostaa ainoastaan syyllisen puheilta.
Anna miehen vetää edes käteen.
Voi taivas.
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa .. nyt taivas minulta että ”kerro tarkalleen mistä minua syytät , mun tarvii tietää just tasan mitä sä kuvittelet mun tehneen ”. Tietäen hyvin etten voi sitä tietää. Mun mielestä hänen raivoaminen ja mun syyllistäminen kuulostaa ainoastaan syyllisen puheilta.
Joo tuo raivoaminen viittaa kyllä siihen. Oma eksäni petti oikealle ja vasemmalle ja tuosta sen tunnisti. Olen pahoillani puolestasi ap!
Joo kai se pakko on uskoa että jtn on tapahtunut. Varsinkin kun yksi tahra on juuri siinä kohdassa missä seisoo. Voi juma*auta. Haukkui mutkin jo hu**aksi kunnkehtasin kysyä. :( Ap
No aika huonosti petti jos ruikki spermansa omiin housuihinsa?
0/5
Miksi täyttä paskaa ? Kunpa olisikin.
Sairas koska satuin ottamaan kiinni kohdasta jonka väkisin huomasin ? Ok
Kommenttia ?