Ohhoh, onpas toi Catherine laiha
https://img.ilcdn.fi/c9Ww9wy3N2-GhS1TSUNvc0Icf90=/full-fit-in/612x0/img…
Ihan jo huolestuttavan näköinen. Vyötärö kohta samaa leveyttä pään kanssa. Tulee Victorian näivettyminen mieleen :(
Kommentit (574)
Stressi voi aiheuttaa painon pysymistä erittäin matalana myös ilman syömishäiriötä tai päihteitä ja veikkaisin että kyse on siitä, vaikka monia stressi päinvastoin lihottaa, itse olen kokenut molemmat mutta enemmän juuri sen laihduttavan vaikutuksen. On tietysti muitakin mahdollisia terveydellisiä syitä. Stressi voi myös olla sellaista josta ei itse tajua kärsivänsä.
Catherinen kroppaa oli minusta kauniimpi kun hänellä oli sporttisempi lookki ja enemmän lihasta. Nyt aavistuksen liian laiha, saa näyttämään vanhemmalta vaikka on melkein saman ikäinen kuin minä. Catherinen ongelma on kasvot, jotka pysyvät "lihaisina" vaikka muu kroppa kuihtuisi. Jos hän luulee kasvoistaan näyttävänsä aina lihavalta, eikä käsitä miten laiha oikeasti on?
Minusta herttuatar on huolestuttavan laiha, ja itse olen vakuuttunut, että kyse on syömishäiriöstä. Olen elämäni aikana tutustunut kahteen ihmiseen, jotka ovat "luonnostaan" noin laihoja, mutta molemmat ovat olleet noin laihoja teinistä asti, ehkä keski-ikää lähestyttäessä on tarttunut muutama kilo, että näyttävät vain hieman alipainoisilta. Herttuatar on kuitenkin nuorena ollut normaalipainoinen. Kukaan ei laihdu huomattavan alipainoiseksi kolmekymppisenä, ellei ole jotain fysiologista syytä/sairautta tai aivan järjettömän kovaa duunia asian eteen taustalla. Ja mikäli tuo tila on kovalla treenillä ja syömisten kyttäämisellä itse aiheutettu, kyse on jostain häiriöstä.
Hääkuvassakin todella laihassa kunnossa.
Näyttää jopa luisevalta. Mielestäni muutama ylimääräinen kilo kaunistaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen kaksi suomalaista naista, joilla samantyylinen vartalo kuin Catherinella. Toinen on Assi Koivisto ja toinen Baba Lybeck. Molemmat suomalaisnaiset ovat kovia kuntourheilijoita. Heitä ei kai kukaan pidä millään tavalla sairaina?
Ovat kyllä norsuja Kateen verrattuna.
Assi edustaa kylläkin alle 55-kiloisten sarjaa, joten en menisi norsuksi sanomaan..
Ihmettelin samaa. Diananko takia brittikuninkaallisilla on päähänpinttymä, että pitää olla mahdollisimman laiha. Näyttää jo normaalipainon alarajoilla olemiselta. Eikä mitenkään terveeltä. Myös William on hurjan hoikka, mutta miesten pukeutuminen ei tuo sitä samalla tavalla esille. Kuvitteleeko ne näyttävänsä kuvissa muuten huonolta?
Catherinen olemuksessa ja rintakehässä alkaa olemaan laihuuden takia vanhusmaisuutta. Mutta kaipa he käyvät usein lääkärillä ja lääkärit huomauttaisivat epäterveellisen matalasta painosta? Mutta aika huonoa esimerkkiä tuollainen antaa nuorille.
Brittien hovissakin taitaa tavisnaisella olla rankkaa, vaikka saikin diadeemin päähänsä, Catherine on kurjan näköinen ja vanhentunut, hymyillessäänkin surullisen näköinen. Ruotsin hovin tavisvävy sensijaan näyttää ihan hyvinvoivalta.
Vierailija kirjoitti:
Kuvakulma vain osunut noin.
Jokainen näyttää laihimmalta korkkiruuvikierteessä.
Onhan hän siis hoikka oikeastikin, muttei huolestuttavalla tavalla.
No ihan varmasti on huolestuttavan laiha, näytetään sitten mistä kulmasta tahansa.
https://imagesvc.meredithcorp.io/v3/mm/image?url=https%3A%2F%2Fstatic.o…
Näyttää myös laihuutensa takia tosi paljon vanhemmalta kuin todellisuudessa on.
Vierailija kirjoitti:
Hollannin kruununprinsessa on lihava, tänään oli kuva jossakin lehdessä. Samoin Norjan ja Tanskan nuoret kuninkaalliset ovat tukevia ja leveänaamaisia.
Tukevia?
Tanskan prinssi Christian
https://1.bp.blogspot.com/-SQD5gqNiPI0/YKD1q75dacI/AAAAAAACw-Y/BDkBJhCn…
Norjan prinsessa Ingrid Alexandra
https://preview.sdl.no/v1/no/werwc-8LtYV8gign47PuSA/x6DxCfeWA2Y
Eivät todellakaan ole tukevia, vaan terveellisesti normaalipainoisia.
Catherine voi olla alipainoinen, mutta ei välttämättä. Itse näytin 170cm ja 53kg tuolta ja olin normaalipainossa vielä. Ärsyttävää jos kehoa katsellaan ja kommentoidaan. Laiha ei saa enää olla kun kehopositiivisuus kääntyy kehonegatiivisuudeksi heti joillain painavammilla henkilöillä. Eiköhän Catherine pärjäile.
Catherine on 178 cm pitkä. Hänen pitäisi painaa vähintään 61 kg ollakseen normaalipainon alarajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen kaksi suomalaista naista, joilla samantyylinen vartalo kuin Catherinella. Toinen on Assi Koivisto ja toinen Baba Lybeck. Molemmat suomalaisnaiset ovat kovia kuntourheilijoita. Heitä ei kai kukaan pidä millään tavalla sairaina?
Ovat kyllä norsuja Kateen verrattuna.
Assi edustaa kylläkin alle 55-kiloisten sarjaa, joten en menisi norsuksi sanomaan..
No huh on varmaan noin 180cm pitkä, joten hyvin laiha on.
Olin myös lapsuuden, nuoruuden ja 20-30v iän alipainoinen luonnostaan. Olen 173cm pitkä ja painoin 20-30v iässä enimmillään sen 55kg. Paino heilu 52-55kg välillä vaikka karkkia, sipsejä, hamppareita, pizzaa, viiniä ym. kului juhliessa joka viikonloppu. Muuten söin arkena täysin normaalisti aamupala, lounas (lautanen oli aina täynnä ruokaa ja lisänä pari leipää), välipala (yleensä jotain makeaa), illallinen samoin kuin lounas ja iltapala. Ja sain kyllä kuulla painostani todella ikäväänkin sävyyn vaikken sille mitään voinut. Ihan antaumuksella sain vetää epäterveellistä ruokaa. Tervestarkastuksissa kouluajoilla vaistosin terveydenhoitajan huolen, mutta koska olin normaali, energinen lapsi ja söin kyllä kuten muutkin ei huolta aiheeseen ollut.
Mutta 30-ikävuoden jälkeen paino alkoikin nousta ihan eri tahtiin. Raskaudet nostivat painoa 5kg per raskaus ja nykyään painoni on 64kg kun huolehdin, että syön 5 ateriaa päivässä ja herkkuja kohtuudella sekä liikun muutaman kerran viikossa niin, että hikoilen kunnolla. Jos yhtään lipsun tästä paino lähtee heti nousuun ja en haluaisi näyttää kovin paljon laihemmalta tästä nykyisestä.
Ruumiin rakenteeni kuin myös pituuteni on mielestäni saanut minut näyttämään aina todellisuutta vielä hoikemmalta ja uskon, että on osasyy myös Katen ulkonäössä. Toki kyttää varmasti jokaista suupalaansa. Huolestuttavan laihalta hän vähän kyllä näyttää kun ikääkin jo tuon verran ettei aineenvaihdunnan pitäisi toimia enää kuin nuorilla. Toivottavasti on kuitenkin kunnossa!
Ihminen, jopa kuninkaallinenkin, voi olla hoikka mutta näyttää silti terveeltä.
https://media.gettyimages.com/photos/crown-princess-victoria-of-sweden-…
https://d0.momapix.com/legionmedia/22fe8e12da9d71bcd3ebe4f5113e171efe3f…
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin samaa. Diananko takia brittikuninkaallisilla on päähänpinttymä, että pitää olla mahdollisimman laiha. Näyttää jo normaalipainon alarajoilla olemiselta. Eikä mitenkään terveeltä. Myös William on hurjan hoikka, mutta miesten pukeutuminen ei tuo sitä samalla tavalla esille. Kuvitteleeko ne näyttävänsä kuvissa muuten huonolta?
Catherinen olemuksessa ja rintakehässä alkaa olemaan laihuuden takia vanhusmaisuutta. Mutta kaipa he käyvät usein lääkärillä ja lääkärit huomauttaisivat epäterveellisen matalasta painosta? Mutta aika huonoa esimerkkiä tuollainen antaa nuorille.
William hurjan hoikka? Pskat ole. Ihan normaalinkokoinen ja vieläpä melko pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Catherine voi olla alipainoinen, mutta ei välttämättä. Itse näytin 170cm ja 53kg tuolta ja olin normaalipainossa vielä. Ärsyttävää jos kehoa katsellaan ja kommentoidaan. Laiha ei saa enää olla kun kehopositiivisuus kääntyy kehonegatiivisuudeksi heti joillain painavammilla henkilöillä. Eiköhän Catherine pärjäile.
Catherine on selvästi alipainoinen. Laihuus ja kehopositiivisuus eivät siksi aina ole niin hyvin yhteensovitettavissa, koska useimmissa (ei toki kaikissa) tapauksissa aikuisen naisen selkeä alipaino johtuu nimenomaan kehoNEGATIIVISUUDESTA. Monien kohdalla laihuuteen johtaa ankaruus, kriittisyys ja armottomuus omaa kehoa kohtaan, mikä on kehopositiivisuusliikkeen periaatteiden vastakohta. Tämä on toki sääli niitä alipainoisia kohtaan, joilla on terve kehosuhde, ja soisin kyllä jokaiselle kehorauhan. Myös niillä, joiden kehosuhde on sairas, on minusta oikeus pyrkiä lempeämpään ja positiivisempaan ajattelutapaan ja yrittää iloita omasta kehosta. Minusta on huonotapaista arvostella kenenkään ulkonäköä ja käyttää laihoista halventavaa kieltä. Ei ole kuitenkaan ongelmatonta, jos itseensä ankarasti suhtautuva ja äärimmäisen kurinalaisesti elävä ihminen julistaa, että "kelpaan ja olen hyvä tällaisena". Juuri tuo pyrkimys olla riittävän hyvä ajaa monien mielenterveyden hajalle, kun vähempi ei riitä eikä ole riittävän hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hollannin kruununprinsessa on lihava, tänään oli kuva jossakin lehdessä. Samoin Norjan ja Tanskan nuoret kuninkaalliset ovat tukevia ja leveänaamaisia.
Tukevia?
Tanskan prinssi Christian
https://1.bp.blogspot.com/-SQD5gqNiPI0/YKD1q75dacI/AAAAAAACw-Y/BDkBJhCn…
Norjan prinsessa Ingrid Alexandra
https://preview.sdl.no/v1/no/werwc-8LtYV8gign47PuSA/x6DxCfeWA2Y
Eivät todellakaan ole tukevia, vaan terveellisesti normaalipainoisia.
Leveänaamainen poika. Varmaan rasvaa paljon kehossa.
En ota siihen kantaa pettääkö W vai ei, mutta onhan Kate todella laiha, ei edes hoikka enää vaan laiha/luinen.
Työkaverini, mies, tuumasi, että tuohan olisi kuin puulautaa painaisi.
Minusta se on vuosikausia näyttänyt tuolta eli liian laihalta. Vaatteilla voi aika hyvin peitellä toki laihuutta. Ikä tekee tehtävänsä ja alkaa vanhentua ennen aikaisesti. Todella ryppyinen tuon ikäiseksi.