Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ohhoh, onpas toi Catherine laiha

Vierailija
12.06.2021 |

https://img.ilcdn.fi/c9Ww9wy3N2-GhS1TSUNvc0Icf90=/full-fit-in/612x0/img…

Ihan jo huolestuttavan näköinen. Vyötärö kohta samaa leveyttä pään kanssa. Tulee Victorian näivettyminen mieleen :(

Kommentit (574)

Vierailija
201/574 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvakulma vain osunut noin. 

Jokainen näyttää laihimmalta korkkiruuvikierteessä. 

Onhan hän siis hoikka oikeastikin, muttei huolestuttavalla tavalla. 

No ihan varmasti on huolestuttavan laiha, näytetään sitten mistä kulmasta tahansa.

https://imagesvc.meredithcorp.io/v3/mm/image?url=https%3A%2F%2Fstatic.o…

Näyttää myös laihuutensa takia tosi paljon vanhemmalta kuin todellisuudessa on.

Ihan ikäiseltään näyttää ja itseasiassa nuoremmaltakin jos vertaa lyhyisiin laardipalleroihin useilla leuoilla. Tuosta kuvasta nimenomaan näkyy, miten lihaksikkaat käsivarret hänellä on, luulette että anorektikko kykenisi ylläpitämään tuollaista pitkään? Myös jalat ovat normaalit. Hänellä on rakenteellisesti erittäin kapea keskivartalo ja on rinnatonta mallia. Ei kaikkien vartalotyyppi ole ns. naisellinen eikä tarvitsekaan. Hänet saisi erilaisella pukeutumisella näyttämään tasapainoisemmalta.

Vierailija
202/574 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota siihen kantaa pettääkö W vai ei, mutta onhan Kate todella laiha, ei edes hoikka enää vaan laiha/luinen.

Työkaverini, mies, tuumasi, että tuohan olisi kuin puulautaa painaisi.

Naureskelitteko yhdessä hänen "hauskalle" kommentilleen ja otit lisää nisua kermakahvin kanssa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/574 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa Catherinen olla juuri tuommoinen kuin on. Hän on hoikka ja pysyy hoikkana. Kolme lasta vie kaiken energian, kun on vielä itse hormonikiertojen vietävänä. Lihoo kyllä kun tulee vaihdevuodet ja stressi lapsista vähenee. Jos ette hänen laihuutta kestä katsoa, katsokaa hänen lapsiaan ja vaikka Meghan Marklea, jos hän on tukevampi.

Vierailija
204/574 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hääkuvassakin todella laihassa kunnossa.

Näyttää jopa luisevalta. Mielestäni muutama ylimääräinen kilo kaunistaisi.

Catherinen laihtuminen alkoi juuri ennen häitä. Vuoteen 2009 saakka otetuissa kuvissa hän näyttää normaalipainoiselta, mutta häissään vuonna 2011 oli laihtunut huomattavasti. Kihlakuvissaankin noin puoli vuotta ennen häitä hänellä on enemmän lihaa luiden päällä kuin häissä.

Vierailija
205/574 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa Catherinen olla juuri tuommoinen kuin on. Hän on hoikka ja pysyy hoikkana. Kolme lasta vie kaiken energian, kun on vielä itse hormonikiertojen vietävänä. Lihoo kyllä kun tulee vaihdevuodet ja stressi lapsista vähenee. Jos ette hänen laihuutta kestä katsoa, katsokaa hänen lapsiaan ja vaikka Meghan Marklea, jos hän on tukevampi.

Kumma kun yli 99 prosenttia kolmen pienen lapsen äideistä ei näytä tuolta vaan yleensä sitä painoa tuppaa tulemaan päinvastoin enemmän.

Catherinella on vieläpä lastenhoitajat ja palvelijat käytettävissä 24/7 toisin kuin useimmilla muilla pienten lasten äideillä.

Vierailija
206/574 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin on jo yhtä laiha.

Vierailija
207/574 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja monella muulla stressi ruuhkavuosissa lasten, työn ja hormonikiertojen keskellä vie kaiken mahdollisuuden lihomiselta. Kuolemanlaihana pyöritään mutta eletään silti. Varmaan johtuu meidän ihmisten aineenvaihduntaeroista. Kun lapset kasvoivat ja vaihdevuodet alkoivat, tuli kuin uusi elämä. Alkoi liha pysyä kehossa. Minun kaltaisia naisia on vaikka kuin paljon, joten tsempit Catherinelle. Antaa haukkujien huutaa. Kyllä maailmaan huutoa mahtuu.

Vierailija
208/574 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota siihen kantaa pettääkö W vai ei, mutta onhan Kate todella laiha, ei edes hoikka enää vaan laiha/luinen.

Työkaverini, mies, tuumasi, että tuohan olisi kuin puulautaa painaisi.

Naureskelitteko yhdessä hänen "hauskalle" kommentilleen ja otit lisää nisua kermakahvin kanssa :)

😂😂😂 ps. Nisukahvit kerman kera paitsi jos lihava

Vierailija
209/574 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NainenNeuvoo kirjoitti:

Mielenkiintoista, että hoikkuutta/laihuutta (lähtökohtaisesti pelkästään naisten) on muka hyväksyttävää kommentoida ja ruotia julkisesti.

Mutta miten on lihomisen ja lihavuuden laita? Sehän on yleisesti tosi loukkaavaa, jos uskaltaa kommentoida kilojen kertymisestä tai lihavasta ulkomuodosta.

Pitäkää kaikki parempi huoli omasta kehostanne, niin koette ehkä vähemmän tarvetta projisoida puutteitanne muiden kommentoinnin kautta!

Tämä! Itsekin olen ollut todella hoikka koko ikäni, samoin äitini. Kumpikin ollaan aina syöty hyvin ja paljon, mutta silti ollaan todella hoikkia. Voisin toki pöhöttää olemustani mättämällä hirveästi pizzaa joka päivä, mutta mieluummin syön sitä ihan tavallista kotiruokaa. Eivät kaikki hoikat tai ”liian hoikat” ole anorektikoita.

Monet saattavat jopa yrittääkin lihoa, mutta ei sekään ole niin yksinkertaista. Se sattuu ja tuntuu ihan yhtä pahalta, kun joku sanoo ”lihoisit 5 kiloa” kuin jos sanoisi jollekin toiselle ”laihduttaisit 5 kiloa” - jostain syystä on vain toinen näistä kommenteista on kuitenkin sosiaalisesti hyväksyttyä.

Mutta sen olen huomannut jo pitkään, että muilla on hirveä tarve perustella minun puolestani miksi olen näin hoikka. Työkaveri kysyi kerran oksennanko kaiken syömäni pois, kun näki kuitenkin että syön ihan suuriakin annoksia töissä lounasta. Tuntui ihan hirveältä tuollainen kommentti ja sanoinkin etten ole ikinä kuullut mitään yhtä typerää ja loukkaavaa. Meni vaikeaksi ja mutisi jotain ”no enhän mä nyt tosissaan” mut enpä voi kuvitella, että heittäisi sille pullealle työkaverille jotain että syötkö vähän liikaa hei.

Jotenkin se lihavuuden kommentointi nähdään hirveänä asiana mutta samaan aikaan monet kuitenkin kokevat oikeudekseen haukkua hoikkia. Mitä jos ei kommentoisi yhtään kenenkään painoa idioottimaisilla tavoilla?

Vierailija
210/574 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytää aivan vaatehenkarilta. Luuta ja nahkaa. Onkohan anoreksia!

Vierailija
211/574 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma 19 v tytär 177.5 cm ja painaa 55 kg.

On tosi hoikka mutta ihan terve. On tullut isäänsä ruumiinrakenteen puolesta.

Hän on merkittävästi alipainoinen. Paino ei ole ruumiinrakenne eikä tuo ole tervettä. 5kg painoa lisää.

Vierailija
212/574 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekossa on paljon tyhjää tilaa. Miksiköhän hänelle ei ole valittu sopivampaa asua, nyt näyttää kyllä pahalta.

Vierailija
213/574 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NainenNeuvoo kirjoitti:

Mielenkiintoista, että hoikkuutta/laihuutta (lähtökohtaisesti pelkästään naisten) on muka hyväksyttävää kommentoida ja ruotia julkisesti.

Mutta miten on lihomisen ja lihavuuden laita? Sehän on yleisesti tosi loukkaavaa, jos uskaltaa kommentoida kilojen kertymisestä tai lihavasta ulkomuodosta.

Pitäkää kaikki parempi huoli omasta kehostanne, niin koette ehkä vähemmän tarvetta projisoida puutteitanne muiden kommentoinnin kautta!

Tämä! Itsekin olen ollut todella hoikka koko ikäni, samoin äitini. Kumpikin ollaan aina syöty hyvin ja paljon, mutta silti ollaan todella hoikkia. Voisin toki pöhöttää olemustani mättämällä hirveästi pizzaa joka päivä, mutta mieluummin syön sitä ihan tavallista kotiruokaa. Eivät kaikki hoikat tai ”liian hoikat” ole anorektikoita.

Monet saattavat jopa yrittääkin lihoa, mutta ei sekään ole niin yksinkertaista. Se sattuu ja tuntuu ihan yhtä pahalta, kun joku sanoo ”lihoisit 5 kiloa” kuin jos sanoisi jollekin toiselle ”laihduttaisit 5 kiloa” - jostain syystä on vain toinen näistä kommenteista on kuitenkin sosiaalisesti hyväksyttyä.

Mutta sen olen huomannut jo pitkään, että muilla on hirveä tarve perustella minun puolestani miksi olen näin hoikka. Työkaveri kysyi kerran oksennanko kaiken syömäni pois, kun näki kuitenkin että syön ihan suuriakin annoksia töissä lounasta. Tuntui ihan hirveältä tuollainen kommentti ja sanoinkin etten ole ikinä kuullut mitään yhtä typerää ja loukkaavaa. Meni vaikeaksi ja mutisi jotain ”no enhän mä nyt tosissaan” mut enpä voi kuvitella, että heittäisi sille pullealle työkaverille jotain että syötkö vähän liikaa hei.

Jotenkin se lihavuuden kommentointi nähdään hirveänä asiana mutta samaan aikaan monet kuitenkin kokevat oikeudekseen haukkua hoikkia. Mitä jos ei kommentoisi yhtään kenenkään painoa idioottimaisilla tavoilla?

Välillä kyllä mietityttää, miten suojeltua elämää on viettänyt, jos elämän pahin loukkaus on kysymys, että sairastaako syömishäiriötä.

Minultakin kyseltiin nuorena, onko minulla syömishäiriö. Eikä kyllä sijoitu edes top kymppiin kauheimpien tai loukkaavimpien kuulemieni asioiden listalla. Osoitti lähinnä aitoa huolta, joskaan ei kauhean tahdikkaasti esitettynä.

Vierailija
214/574 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekossa on paljon tyhjää tilaa. Miksiköhän hänelle ei ole valittu sopivampaa asua, nyt näyttää kyllä pahalta.

Tuollainen tukevaa kangasta oleva ja reilun kokoinen mekko yleensä isontaa ihmistä. Ehkä tässä on juuri sitä haettu.

Vierailija
215/574 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ja monella muulla stressi ruuhkavuosissa lasten, työn ja hormonikiertojen keskellä vie kaiken mahdollisuuden lihomiselta. Kuolemanlaihana pyöritään mutta eletään silti. Varmaan johtuu meidän ihmisten aineenvaihduntaeroista. Kun lapset kasvoivat ja vaihdevuodet alkoivat, tuli kuin uusi elämä. Alkoi liha pysyä kehossa. Minun kaltaisia naisia on vaikka kuin paljon, joten tsempit Catherinelle. Antaa haukkujien huutaa. Kyllä maailmaan huutoa mahtuu.

Eikö olisi parempi, jos olisit saanut apua (ja Catherine myös)? Kuulostaa kamalalta pyöriä kuolemanlaihana ja stressaantuneena.

Vierailija
216/574 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla on kumman paljon Catherinen mitoissa olevia äitejä. Oikeassa elämässä en tiedä ainuttakaan.

Hämmästyttävä ero taas havaintojen ja palstalla kerrotun välillä.

Vierailija
217/574 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea noista sanoa ihan varmaksi, koska mekko peittää sen verran paljon. Kuitenkin näyttää jo liiankin laihalta, mekon leikkaus vain tekee harteikkaammaksi ja peittää.

Katso käsivarsia ja jalkoja. Lihaksia näkyy ja vieläpä hyväkuntoisen näköisiä. Ei mitään aliravitsemukseen viittaavaa.

Vierailija
218/574 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen koppelo on. 

Seuraavaksi saamme lukea prinssi Williamin muhkeasta ja hehkeästä salarakkaasta. 

Vierailija
219/574 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea kroppa, voi kun olisi itselläänkin! Mutta kun pitää olla liian perso pullalle ja NetFlixille.

Vierailija
220/574 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi muuten, että hänelle on tehty ns. Mommy make over. Eli imaistu löysät ja rasvat vyötäröltä synnytyksen jäljiltä ja nostettu rinnat paikoilleen.