Kuka hullu vetää yöllä WC:n?
Mitäs jos olet pissannut verta? Pimeässä et näe.
Kommentit (31)
WC.ssä on valot. Ja mitä se muille kuuluu ?
Melko lailla ottaa päähän, jos joku on jättänyt vessan vetämättä yöllä ja menen sinne aamulla. - Ensin tietysti vedän sen vessan ja mieli tekisi tuulettaakin.
Minä. En tosin ole ihan niin hullu, ettenkö tekisi vessaan valoa yölläkin.
Jätän jöötin pönttöön ettei naapuri herää.
Vedän vessan myös yöllä, olen siis hullu. Mutta ei haittaa, pikkuisen hullu pitää ollakkin.
Vierailija kirjoitti:
Kenellä tulee kakkahätä yöllä?
Vaikka sellaisilla, kenellä ei ole kelloa perseessä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vessan ovipielessä sellainen katkaisin, mistä valo syttyy. Teetkö sinä nuotion valoksi?
Jos minulle tullaan motkottamaan yön vessan vedoista niin valittaja saa paskani pussissa postilaatikkoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Kai se naapureille kuuluu, mutta viis niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vessan ovipielessä sellainen katkaisin, mistä valo syttyy. Teetkö sinä nuotion valoksi?
kuka hullu painaa valokatkaisijaa yöllä. naapurin kyylä stetoskoopin kanssa kuulee sen ja häiriintyy niin, että soittaa isännöitsijälle ja jättää heippalapun ilmoitustaululle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se naapureille kuuluu, mutta viis niistä.
No ei kuulu kun lähimpään naapuriin 2km.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulle tullaan motkottamaan yön vessan vedoista niin valittaja saa paskani pussissa postilaatikkoonsa.
miksi pussissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuka hullu painaa valokatkaisijaa yöllä. naapurin kyylä stetoskoopin kanssa kuulee sen ja häiriintyy niin, että soittaa isännöitsijälle ja jättää heippalapun ilmoitustaululle
Minä olen sellainen hullu. En minä uskalla nuotiota tehdä, kun sitten palovaroitin alkaa huutaa ja kaikki herää. Mutta toisaalta se kyllä sitten räjäyttäisi naapurin stetoskooppikorvat. Hmmm...
Ei kun mieluummin käy yökyykyllä naapurin puutarhassa tai pihatiellä.
Jo on aloittajalla murheet omassa pienen pienessä maailmassaan...
Omakotiasuja. Jos verta on huolestuttavasti asti, kyllä se aamupissassakin näkyy.