Poliisi kävi eilen ovellani
Sanoi että haluaa ilmoittaa asian kasvotusten eikä kirjeitse ja antoi vielä ilmaisen kyydin asemalle. Tarjottiin jopa ateriat ja majoitus talon puolesta. Erittäin fiksuja ihmisiä nämä. Muualla saa maksaa kyydistä, ruoasta ja vuorokauden majoituksesta.
Lupasin mennä toistekin.
Kommentit (12)
Meillä toi on ihan normisettiä. Viedään raflaan, syötetään jajuotetaan, maksetaan tietysti ja tarjotaan yösija. Ei tosin kyllä mulle, mutta nuorelle vaimolleni.
Taisi olla huonoja uutisia? Vai oliko kamerasakkoja hoitamatta?
Jotkut jopa pyytää päästä sinne majoitukseen.
Se on Sinnemäki sellainen homma, että ennemmin tai myöhemmin sitä narahtaa. Hyvä että kävit selvittelemässä asioita, niin saadaan tutkintaa eteen päin.
Kuinka paljon työskentelit näiden etujen eteen?
Jos poliisit tulevat paikalle , että itse et kutsu niin saat ajaa heidät pois ja tehdä vielä rikosilmoituksen törkeästä kotirauhan rikkomisesta .
Vierailija kirjoitti:
Jos poliisit tulevat paikalle , että itse et kutsu niin saat ajaa heidät pois ja tehdä vielä rikosilmoituksen törkeästä kotirauhan rikkomisesta .
Ihax totta? Selittää miks naistenhakkaajanaapuri ei avannu ovee. Hyvä kun huono aines tietää oikeutensa.
Ottiko kaiuttimen esiin, ja alko musan tahtiin riisuntumaan?
Vierailija kirjoitti:
Ai että ei tule ovelle jos olet tehnyt jotain?
Eipä taida olla valtuuksia tulla sillä yksityinen asuntoon ei ole oikeutta . Voidaan myös poistaa konstaapelit alueelta.
Juu ei onneksi käynyt mun oven takana