Mies, millainen on unelmanaisesi?
Millainen luonne? Miten käyttäytyy? Millainen ulkonäkö? Mikä viehättää ja vie jalat alta?
Kommentit (26)
Rakastava, huomioiva, älykäs, huumorintajuinen, ihana.
Vierailija kirjoitti:
Olen juuri tuo ihana.
T. Ihana nainen
Semmonen joka ei ole kiukkunen. Muuten tyydyn vähään ja kaikki muut kelpaa.
Ei tarvitse olla kummonen. Kunhan ei juo ja polta eikä ole sotkenu ihtiänsä kuvilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen juuri tuo ihana.
T. Ihana nainen
💞
Kunhan on nainen, painaa alle 150kg ja mieluusti löytyy pulssi, viimeksi mainittu ei kuitenkaan ihan pakollinen.
Siis ihan totta äijät! Miksi en näe listassa: Isot tissit, tiukka toppi, töröhuulet?
Alkaa epäilyttää että täällä on AV mammat vastaamassa
Tekee mitä huvittaa eikä kysele persuilta tai intersektionaaleilta. Koska on fiksu ja empaattinen, ei ajaudu edes netissä kahnauksuin edellisten ryhmien kanssa. Ei ole uhri vaan toimija. Elää tervettä elämää koska se tuntuu hyvältä ja tekee hyvää eikä laita herutuskuvia joogahousuissa muille kuin minulle. Huumoria löytyy eikä mitään Frendien hokemia. Pitää seksistä, tekee juuri mistä nauttii eikä mieti onko se naapurin persulle ok. Kaikki tämä tekemättä numeroa itsestään. Voi olla pitkä tai lyhyt, tumma tai vaalea tai pinkki. Koulutettu tai vähempi kouluttamaton mutta äly ei ole este. Ei ole kiinnostunut lisääntymään. Omani on kokoelma näistä, enemmän unelmavaimo kuin olisin osannut koskaan toivoa <3 <3 <3 Mari
Kiva kinky luonne, viihtyy kumiasuissa, normaalivartaloinen.
Kauniit silmät, käteensopivat tissit, kiva pyöreä peppu, huumorintajuinen, ei kiroile, ei tatuointeja, ei katso tyhmiä tv-sarjoja.
Aws, ihania nuo alkupään vastaukset ❤️ lisää tällaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tekee mitä huvittaa eikä kysele persuilta tai intersektionaaleilta. Koska on fiksu ja empaattinen, ei ajaudu edes netissä kahnauksuin edellisten ryhmien kanssa. Ei ole uhri vaan toimija. Elää tervettä elämää koska se tuntuu hyvältä ja tekee hyvää eikä laita herutuskuvia joogahousuissa muille kuin minulle. Huumoria löytyy eikä mitään Frendien hokemia. Pitää seksistä, tekee juuri mistä nauttii eikä mieti onko se naapurin persulle ok. Kaikki tämä tekemättä numeroa itsestään. Voi olla pitkä tai lyhyt, tumma tai vaalea tai pinkki. Koulutettu tai vähempi kouluttamaton mutta äly ei ole este. Ei ole kiinnostunut lisääntymään. Omani on kokoelma näistä, enemmän unelmavaimo kuin olisin osannut koskaan toivoa <3 <3 <3 Mari
Älä nyt provosoidu, mutta miksi miellät tuon persun henkilöksi jonka mielipiteestä pitää/ei pidä välittää? Voin kertoa että tätä persua ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta naapurini....arvaappa mikä uskonto...heittäisi eukkosi katolta aika mielellään.
Jaa-a. En ole paljon tällaista miettinyt. Kyllähän sen sitten tietää, kun vastaan tulee.
-Musiikkimaku. Olen joskus miettinyt, että pitäisi olla sellainen deittisovellus(, vai onko olemassa?), jossa voi matchata samanlaisen musiikkimaun perusteella. Jos musiikkimaku menee yhteen, menee samalla moni muukin.
-lukee kaunokirjallisuutta. (voitaisiin pitää lukupiiriä.)
-jos meditoi, saa ekstrapisteitä. En itse aktiivisesti meditoi, mutta kiinnostaa "henkisyys". (Zen-)Buddhalaisuus on vaikuttanut vahvasti ajatteluuni.
-luonteeltaan enemmän rauhallinen kuin "räiskyvä" persoona.
-älykäs totta kai
-ulkonäkö: liikunnallinen, itsestään huolta pitävä. (ei sitten mikään fitnesspimu vaan normaalipainoinen, vähän voi olla ylimääräisiäkin kiloja.)
onko liikaa vaadittu?
18-22v viivapiIIu isot tissit ja pyöreä perse
Luonteeltaan kiltti ja miellyttämishaluinen.
M29
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla kummonen. Kunhan ei juo ja polta eikä ole sotkenu ihtiänsä kuvilla.
Olet pinnallinen ja kontrolloiva, dumppaisin sinut heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt provosoidu, mutta miksi miellät tuon persun henkilöksi jonka mielipiteestä pitää/ei pidä välittää? Voin kertoa että tätä persua ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta naapurini....arvaappa mikä uskonto...heittäisi eukkosi katolta aika mielellään.
Persujen mielipiteet selviävät lukemalla persujen kommentteja, kuuntelemalla heidän puheitaan ja katsomalla mitä he tekevät, vaikkapa muutaman vuoden ajalta. He eivät jätä asioita tulkinnanvaraisiksi. Asia on näin yksinkertainen. Kokeile vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet pinnallinen ja kontrolloiva, dumppaisin sinut heti.
Mahdollisesti myös jonkun lahkon jäsen
Luotettava, ei-pinnallinen ja huumorintajuinen.
M24