Tykkäättekö te useimmista ihmisistä? Mä tykkään.
Ootko sitä mieltä, että suurin osa ihmisistä on ihan jees?
Mä uskon, että pohjimmiltaan, ja vaikka netissä ei sitä uskoisi, niin suurin osa ihmisistä kuitenkin tykkää melkein kaikista, joita ne livenä (huom. livenä!) tapaa.
Monet meistä on kivoja tyyppejä. Eikö niin?
Eikä nyt tarvi miettiä niitä nettiöyhöjä, jotka öykkäröi ja trollaa, koska ei ole muutakaan tekemistä, vaan ihan niitä normihemmoja joita päivittäin tapaa.
Juu, on johdatteleva kysymys, tiedän. Joten ole ystävällinen ja vastaa. Kiitos ajastasi.
ww
Kommentit (14)
En tykkää ihmisistä, koen useimmat todella raskaina ja typerinä.
Minusta suurin osa ihmisistä on mukavia silloin, kun tuttavuus pysyy riittävän pinnallisella tasolla (naapurit, työkaverit, kaupan kassat ym. aspat jne.). Syvemmin tutustuessa pomppaa toisinaan pintaan arvoristiriitoja, luonne-eroja, rajattomuutta, käsittelemättömiä alitajuisia epävarmuuksia ja muita, jotka saavat itse kunkin käyttäytymään vähän vähemmän mukavalla tavalla. Juju onkin löytää suunnilleen samalla kypsyystasolla olevia ja suunnilleen samanlaisen arvomaailman omaavia ihmisiä niihin syvällisempiin ystävyyssuhteisiin.
Suuri osa on tyhmiä, jotka luulee pystyvänsä huijaamaan siten ettei uhri huomaisi mitään. Mutta terkkuja kaikille teille, kyllä minä tajuan pienetkin vihjeet. Esitän vain normaalia ja sitä että muka pitäisin teistä. En pidä!
Tykkään kaikista paitsi toistuvasti erittäin ilkeistä. Heistä on hankala pitää.
Suurin osa on neutraaleja. Olen itse kauhean huono jaksamaan turhanpäiväisiä jutusteluja ja tylsistyn hetkessä. Moni taas nauttii siitä.
Tulen lähes kaikkien ihmisten kanssa toimeen, mutta varsinaisesti pidän vain harvoista. Se sopiikin mulle oikein hyvin, koska oon introvertti enkä kaipaa lähempää tuttavuutta kuin muutaman ihmisen kanssa.
Mulla on hyvä yleiskäsitys ihmisistä, mutta sitä voi tietysti vääristää se, että vain harvaa tunnen kovin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa on neutraaleja. Olen itse kauhean huono jaksamaan turhanpäiväisiä jutusteluja ja tylsistyn hetkessä. Moni taas nauttii siitä.
Ajattelin myös näin, että hemmetti näitä turhia jutusteluja. Mutta jos joku jutustelee, sehän tarkoittaa, että hän haluaa puhua sulle. Eli sussa on jotain, mihin hän haluaa olla yhteydessä, non?
ww
Tykkään useimmista, mutta viihdyn hyvin yksin. En oikeastaan koskaan kaipaa seuraa.
No kyllä! Kaikki tuntuu oksentavan nettiin kaiken aivopaskansa, minäkin olen ollut täällä ihan hlvetin kuspää. Livenä en ole koskaan kokenut saman mittakaavan vittuilua, yhden päivän aikana tulee varmaan enemmän somevittuilua kuin mitä koko elämäni aikana livenä, jos sattuu olemaan aktiivinen somepäivä.
Tästä syystä olen pitänyt esim. tästä palstasta hyyyyvin pitkää taukoa.
No mä nyt teen tässä yhteenvetoa.
Eli seitsemän kymmenestä tykkää useimmista ihmisistä. Ja kolme kymmenestä taas puolestaan ei.
Tää vastaa sitä mitä ajattelinkin; suurin osa ihmisistä on ihmisrakkaita. Sit on niitä, jotka on tulleet huonosti kohdelluiksi, ja mieluummin ovat itsekseen. Ymmärrän heitä näin introverttinä.
Kiitos kaikille jotka vastasivat, ja kysely on kyllä edelleen auki.
ww
Tykkään useimmista itse, mutta öykkäreistä ja ilkiöistä en.
ww
Luulis että tähän vastaa kaikki kilvan.