Ärsyttävin biisi, joka on jäänyt soimaan aivoihin jopa useaksi päiväksi?
Sepi Kumpulaisen Armotonta menoa. Kerta kaikkiaan kamala laulu!
Kommentit (14)
Katsoin videon jossa nainen lauloi parin sekunnin ajan Baby Sharkia. Soi koko illan päässä.
"Kaikkea on, ja rahatkin riittää..."
Prisman mainoksesta. Ai saakeli, taas soi päässä. :D
Pari päivää Visulahti, Visulahti, siinä on kesäloman tahti...
Negatiiviset nuoret - Mutsi. Tämä kappale ei ole ärsyttävä, mutta se on ärsyttävää miten se jää päähän.
Muutama vuosi sitten olin töissä päiväkodin keittiöllä ja lapsilla oli muskaria viereisessä huoneessa. Pingviinitanssi soi päässäni seuraavat 4-5 VIIKKOA. Välillä jopa havahduin siihen, että hyräilin tai lauloin tuota ääneen :P
Olen autisminkirjolla ja "taustamusiikki" soi päässäni lähes kellon ympäri. Joskus valitsen itse mutta välillä aivoni soittavat ihan randomisti jotain. Tulee musiikin kuuntelu halvaksi, kun oma pää on ihan toimiva soitin :D
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten olin töissä päiväkodin keittiöllä ja lapsilla oli muskaria viereisessä huoneessa. Pingviinitanssi soi päässäni seuraavat 4-5 VIIKKOA. Välillä jopa havahduin siihen, että hyräilin tai lauloin tuota ääneen :P
Olen autisminkirjolla ja "taustamusiikki" soi päässäni lähes kellon ympäri. Joskus valitsen itse mutta välillä aivoni soittavat ihan randomisti jotain. Tulee musiikin kuuntelu halvaksi, kun oma pää on ihan toimiva soitin :D
Mä pystyn unessa kuuntelemaan biisejä alusta loppuun. :D
Mun 5 v poika hyräili astronomiaa taukoomatta koko viime syksyn. Väkisinkin jäi jumiin omaan päähän.
Aikoinaan oli myös se mc koppa koppakuoriainen....
Katson sineen taivaan (Katri Helena).
Die Käfer - "Mond Mond Ja Ja", joku tregezeum mix Wolfenstein pelissä. Parodiahan se tietysti on mutta jotenkin ärsyttävä. Toisaalta taas niin hyvin tehty että on jäänyt korvamadoksi soimaan nyt jo useaksi kuukaudeksi. Ei uskalla alkoholia ottaa juurikaan, krapulasta tulisi varmaan jopa phil collins darraa pahempi mond mond ja ja darra.
Teuvo Loman Helsinki City Boy