Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestänne väärin, jos 17v ja 21v seurustelee

Vierailija
11.06.2021 |

ollaan seurustellee jo muutaman kuukauden ja saamme vapaasti olla toistemme luona myös yötä

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntiä.

Vierailija
2/21 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten väärin?! Olin 17v, kun aloin seurustella 21v kanssa. Naimisiin mentiin ja saimme lapset.

Vierailija
4/21 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, se varmaan riippuu oletteko suurin piirtein samassa kehitysvaiheessa.

Vierailija
5/21 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse olen ammattikoulussa ja kumppani yliopistossa.

ap

Vierailija
6/21 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse olen ammattikoulussa ja kumppani yliopistossa.

ap

Voi ei.

Vierailija
7/21 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on hienoa että nuori nainen uskaltaa olla oma itsensä ja myöntää pitävänsä vanhemmsita miehistä.

M33, seurustelen 22v tytön kanssa.

Mistä päättelit että tyttö oli tuossa se nuorempi ja poika vanhempi? Ei ap niin sanonut.

Vierailija
8/21 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on hienoa että nuori nainen uskaltaa olla oma itsensä ja myöntää pitävänsä vanhemmsita miehistä.

Mäkin tykkäsin parikymppisenä n. 30-vuotiaista miehistä. Mutta nyt 3-kymppisenä nelikymppiset on liian vanhoja ja tapailen vain samanikäisiä miehiä.   

Vierailija
9/21 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole iso ikäero👍

Vierailija
10/21 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa mennä vaan, rakkaus on ihanaa.

Vierailija
11/21 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikähullu taas vauhdissa

Vierailija
12/21 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelit että tyttö oli tuossa se nuorempi ja poika vanhempi? Ei ap niin sanonut.

olen nuorempi osapuoli ja olen tyttö

Hyvä tyttö.

Vierailija
13/21 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikähullu taas vauhdissa

en ole

ap

Vierailija
14/21 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt väärin. Dannyn mielestä 17-vuotiaalle sopii 80-vuotias.

15/21 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miellän itseni efebofiiliksi, joskaan en ole varma siitä, olisinko seksologien silmissä kuitenkaan sitä; kun olin joku 23, niin 17-vuotias kiinnosti enemmän kuin toinen 23-vuotias, liekö itseluottamuksen puutteesta kyse vai ihan vaan jostain kronofiliasta, jonka syytä ei voida määritellä. Tuossa iässä en kuitenkaan pitänyt sitä minään filiana, vaan ajattelin, että "miehet nyt oikeasti aina pitävät itseään nuoremmista, se johtuu geeneistä" ja kaveripiirissä oli aika paljon samaa ilmiötä. Nyt, kun tarkemmin ajattelen, niin luultavasti "alkavaa" efebofiliaa.

Ikää on nyt minulla 37, alaraja on tällä iällä ehdoton 18, ja 20 on sitten jo yksiselitteisesti ok. Viimeiset ihastukseni on olleet minua 4-10 vuotta nuorempia, iät heillä ihastumisen aikaan 19-24 ja ihastukset olleet molemminpuolisia, yleensä niin että se toinen alkaa itse lähestyä enkä rupea "setäilemään" itse.

Pedofiili en onneksi ole, sellaisen kuitenkin huomaisi jo suunnilleen 15-vuotiaana niin, että katsoo ala-asteikäisiä silloin, ja ei varmaan ole mukava kokemus. Onneksi tuota kokemusta ei ole.

Mutta aiheesta ikäero 21 vs 17. Ei ole niin iso, että herättäisi ihmeempää paheksuntaa, jos sukupuoliasetelma menee niin, että miespuolinen on vanhempi, koska huhutaan, että miespuoliset joko kypsyy hitaammin ja haluaa yleensä itseään nuorempaa, ja kai se on myös joku vanha perinne joka oikeuttaa nuo ikäerot noin päin mieluummin. Vanhaan aikaan puhuttiin "ikäerosta väärään suuntaan" jos nainen oli vanhempi. Myös, nyt 2020-luvulla ollaan ikäerojen suhteen tiukkapipoisempia kuin vuonna 1970, varsinkin nuorten teinien kohdalla, vaikka ne olisivatkin "oikeaan suuntaan".

Vierailija
16/21 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/21 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikähullu taas vauhdissa

en ole

ap

Et niin.

T. Ikähullu

Vierailija
18/21 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikähullu taas vauhdissa

en ole

ap

Et niin.

T. Ikähullu

Saahan sitä keskustelun aikaiseksi myös niin, että keskustelee itsekseen. 

Vierailija
19/21 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on väärin, että täysi-ikäinen käyttää hyväkseen alaikäisen hölmöyttä. Voit ilmoittaa hyväksikäyttäjän poliisille niin se joutuu vankilaan. Minkälaiset vanhemmat sinulla oikein on kun eivät itse ole ryhtyneet toimenpiteisiin.

Vierailija
20/21 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on väärin, että täysi-ikäinen käyttää hyväkseen alaikäisen hölmöyttä. Voit ilmoittaa hyväksikäyttäjän poliisille niin se joutuu vankilaan. Minkälaiset vanhemmat sinulla oikein on kun eivät itse ole ryhtyneet toimenpiteisiin.

vanhemmat hyväksyy täysin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi