Mitä mieltä olet siitä, että jotkut käyttävät t-paitoja esim. AC/DC-printillä, vaikka eivät tiedä edes, millaista musiikkia ko. bändillä on?
Bändipaitojahan myydään nykyään muotivaateketjuissa, kun aiemmin ne olivat vain oikeiden fanien käyttämiä vaatekappaleita.
Mitä mieltä olet tästä ilmiöstä?
Kommentit (39)
Siis todella järkyttävää. Todella! Olen sanaton. Kuinka tuollaisen annetaan tapahtua?
En ole yleensä mitään mieltä muiden vaatteista. Eiskadeiskaa olen kyllä kuunnellut teinistä asti ja soitin cover-bändissäkin joskus.
Eiköhän nyt acdcn tiedä kaikki. Joku alakulttuuri/nichebandi vähän eri asia.
Samaa mieltä, kuin siitä, että kulkee Aqua-paidassa, vaikka ei ole kuunnellut Aquaa.
"Pojat" (lähemmäs nelikymppiset) jaksaa päteä sillä, että Blasphemy on oikeaa black metalia ja koville jätkille, kun taas norjalainen black metal on pehmojen nynnyilyä aiheenaan Tolkien, haltiat ja taikatemput.
Vastasin itse "pojille" tuohon niin, että aivan kaiken musiikin kuuntelu on herkille runosieluisille taide- ja kulttuuripojille, ja ettei oikeasti toksisen maskuliininen mies kuuntele siksi yhtään mitään musiikkia.
Mä en suostu myymään paitaa ennen kuin asiakas on laulanut yhden säkeistön Shes got ballsia.
Olen nähnyt vain ad/hd- paitoja kaupoissa. Itse voisin ostaa minkä tahansa jos saa parilla eurolla, viis siitä etten kuuntele bändiä.
Mitä väliä. Ei ketään liikuta. Pitäkööt. Miksi tuommoista kyselet. Keskity omaan paitaasi.
Mitä väliä, jos kyseessä on jokin H&M-bändipaita. Minullakin on yksi sellainen, ostin kun oli edullinen ja mukava päälle lenkkipaidaksi. Ei kauheasti kiinnostanut, mitä paidassa edes on kuvana kunhan nyt ei mitään rivoa. "Oikeaa" bändipaitaa en kumminkaan ostaisi, jos en bändiä tai artistia kuuntelisi.
AC/DC on vaihtovirta/tasavirta, eli Alternating Current / Direct Current.
Voihan esim olla, että ko henkilö tykkää sen t-paidan ulkonäöstä? Aika yleinen peruste ostaa jokin vaate.
Saako käyttää Surf boy tai girl paitoja jollei surffaa tai Adidaksen vaatteita jos ei ole urheilija?
Vierailija kirjoitti:
Siis todella järkyttävää. Todella! Olen sanaton. Kuinka tuollaisen annetaan tapahtua?
Älä suotta ota itseesi, uteliaisuudesta tässä kysellään :)
Mulle ihan ookoo. Kattellaa muaki nenänvartta pitkin. Eihän 50 v mummelilla saa olla näitä paitoja vaikka kuunteleekin noita bändejä.
Minä ostin Britney Spears-paidan, vaikka en pidä hänen musiikistaan. Ostin paidan, koska Britney näytti niin kauniilta siinä.
M43
En voi ymmärtää. Mulle ainakin on tärkeää, että jos vaatteessa lukee jotain, seison sanoman takana.