Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itsekäs mies vai mikä?

Hämmentynyt
11.06.2021 |

Jos käyn kaupassa mietin mitä molemmat haluamme syödä ja tuon miehellenikin ne mistä hän pitää kyselemättä. Kun hän käy kaupassa ostaa vain omat tuotteensa josta vain itse pitää. Nyt tuli kaupasta lempijäätelöni kanssa, ja kysyin toitko minullekin, vastaus hölmistynyt en. Kerroin myös mitä en välitä syödä, niitä on ostettu kyllä. Itsekäs pian 50 vuotias vai mitä käytöstä tämä on?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on myös viime aikoina alkanut käyttäytymään noin. Ajattelee vaan omia syömisiään ja ostaa kaupasta vaan sellaista, mitä itse syö. Mut kaikki, mitä itse ostan kelpaa ja on niin hyvää. Sit kun ostan lapsille karkkia, purnaa, miksei hälle tuotu.

Vierailija
22/22 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni ei ole normaalisti tuollainen kuin aloittajan kuvaama mies.joskus jos on kovin väsynyt ja stressaantunut niin silloin ehkä.

Muuten mies ostaa mielelllän koko perheellekin ruokaa tarvittaessa. Kykenee huomioimaan esim lapsen allergiat eli jos ollaan vaikka kesällä reissussa niin tarkistaa aina ensin että kiskalta/kaupasta löytyy lapsellekin sopivaa jätskiä ennenkuin ehdottaa jätskillä käyntiä.

Jos mieheni olisi ostanut vain yhden jätskin niin tottakai olisimme syöneet sen yhdessä. Muutenkin ostetaan usein yhteinen jätski silloin kun sellainen ostetaan koska kumpikin koettaa hallita painoaan.

Jos minun pitää lähteä aikaisin aamulla jonnekin niin mies huolehtii että auto on tankattu, kunnossa, lämmityksessä ja toisinaan käy vielä rapaamassa ikkunat ennen lähtöäni oma-aloitteisesti.

Kun pyydän miestä tuomaan salmiakkia niin mies toi ennen aina sitä yhtä salmiakkia jota inhosin. Sama mikä muu salmiakki olisi kelvannut. Kerran kysyin perustelua miksi tuo sitä niin kertoi että jos pyydetään salmiakkia niin hän tuo sitä yhtä jossa lukee pussissa salmiakki. Koska oltiin kaupassa niin näytin että monessa muussakin pussissa lukee salmiakki. Sen jälkeen oppi näkemään muutakin valikoimaa ja toi mieluista salmiakkia. Eli joskus kyse voi olla vaan ajattelemattomuudesta ja jumiutumisesta vanhaan kaavaan. Mutta jos mies käyttäytyy kaikessa noin niin sitten lienee syynä itsekkyys ja kyky ajatella vain omaa napaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla